چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

کامل ترین اموزش تصویری فعال کردن زیرنویس فارسی در برنامه km player

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

یکی از معروف ترین وپرکاربردترین نرم افزار پخش کننده فیلم که دربین کاربران رایج است نرم افزار KMPlayer است که در این پست قصد داریم که به شما نحوه اجرای صحیح زیرنویس فارسی را به طور کامل ودیگر تنظیمات زیرنویس را به شما اموزش دهیم .

اولین کاری که باید انجام شود مشخص کردن فایل زیرنویس مربوط به ویدئویی است که می خواهیم ببینیم و برای شناساندن زیرنویس به برنامه km  دو روش وجود دارد:

1-پس از اجرای ویدئو، فایل زیرنویس را بدرون km بکشید و زیرنویس را رها کنید

2-نام فایل زیرنویس را با نام فایل ویدئو یکسان کنید و درون یک پوشه قرار دهیدتا به محض پخش ویدئو آن ویدئو زیرنویس را مربوط به خود دانسته و نمایش دهد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال برای نمایش زیرنویس در KMPlayer با کلیک راست روی صفحه آن و ورود به منوی Subtitles و انتخاب Show/Hide Subtitle فعال می شود و یا فشردن دکمه Alt و حین نگه داشتن آن زدن دکمه X شما می توانید نمایش زیرنویس را فعال نمایید.(بالای برنامه  km  پیام Subtitled:Show نمایش داده می شود)

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال اگر زیرنویس مورد نظر فارسی باشد , احتمال دارد که زیرنویس به درستی نمایش داده نشود و برای اصلاح این حالت با فشردن کلید تابعی F2 و یا کلیک راست روی صفحه و از منوی Options بروی گزینه اول که Preferences است کلیک کردن , وارد صفحه تنظیمات می شوید.

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال بمانند تصویر باید از منوی آبشاری سمت چپ صفحه گزینه Subtitle Processing شوید و با کلیک بروی مثلث کوچک کنار آن زیر شاخه های آنرا مشاهده کنید و گزینه Font Style را انتخاب نمایید تا در سمت راست تصویر قادر باشید تنظیمات جدیدی را مشاهده کنید که در سه زبانه در دسترس هستند و هر یک برای یکی از زیرنویس ها تنظیم می شوند و در نتیجه ما قادریم تا سه زیر نویس برای یک ویدئو تعریف کنیم . حال در این بخش شما قادر خواهید بود تا از طریق گزینه Primary فونت زیرنویس خود را تعریف نموده و در پایین آن Substitute برای تعیین فونت جایگزین بکار می رود پس از Font Style و Font Size که برای شکل نمایش نوشته ها و اندازه آنها بکار می روند به گزینه مورد نظر خود می رسیم CharSet می باشد و باید آنرا به گزینه Arabic تغییر دهید تا از حروف فارسی پشتیبانی شود .

گزینه Letter spacing برای تعیین فاصله بین حروف است که برای فارسی بهتر است صفر باشد و Line spacing نیز برای تعیین فاصله بین خطوط است . حال فرض کنیم می خواهیم اندازه نمایش زیرنویس ها را تغییر دهیم اینکار را می توانیم با تغییر مقادیر Scale X و Scale Y انجام دهیم . در ادامه شما می توانید رنگ و شفافیت نمایش فونت را تغییر داده و یا برای آن پس زمینه ای تعریف کنید تا بهتر مشخص شود و یا کادر و یا سایه برای نوشته ها تعریف کرده و رنگ و میزان شفافیتی برای آنها تعیین کنیم .سرانجام با زدن گزینه Close تنظیمات ثبت می شود و با بستن KMPlayer و نمایش دوباره ویدئو نوشته ها فارسی خواهند شد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال که بالاخره می توانید نوشته ها را ببینید باید بررسی کنید که آیا نوشته ها به موقع بروی تصویر ظاهر می شوند و با صدا همخوانی دارند یا خیر.در صورت وجود ناهماهنگی شما می توانید با کلیک بروی علامت چرخ دنده و یا زدن دکمه Alt و حین پایین نگه داشتن آن فشردن G پنجره کنترل پدیدار می شود و از زبانه ای که با علامت A نمایش داده شده می توانید مانند تصویر شاهد تنظیمات زمانی زیرنویس باشید. حال باید ضمن نمایش ویدئو به اصوات گوش دهید و در صورت جلوتر بودن زیرنویس از صدا باید +Sync را فشرده و یا «]» را از روی کیبرد فشار دهید و در صورت جلوتر بودن تصویر بایستی -Sync و یا «[» را از روی کیبرد فشار دهید حال در صورت زیاد روی در تنظیم همواره می توانید Resync و یا Alt+Y را فشار دهید تا همه تنظیمات به حالت اولیه باز گردند . با همه این توضیحات شما دیگر نباید مشکلی در نمایش زیرنویس فارسی داشته باشید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال در صورتیکه تمایل داشته باشید تا تمامی منو ها و گزینه های موجود در برنامه را به زبان فارسی تغییر دهید می توانید با راست کلیک نمودن بروی تصویر و انتخاب عبارت Language از میان گزینه ها در منوی باز شده عبارت Farsi.ini را انتخاب نمایید تا زبان تمامی منوهای برنامه به فارسی تغییر نماید . بدین وسیله شما قادر خواهید بود تا براحتی با منوها و گزینه های برنامه تعامل داشته باشید ولیکن بعلت آموزشی بودن این مطلب ما همواره تلاش می کنیم تا آموزش ها را با زبان انگلیسی ارائه کنیم تا بلکه بدین واسطه شما بتوانید با منو های لاتین موجود در نسخه های قدیمی نیز به کار خود ادامه دهید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

با توجه به افزوده شدن یک پنل کناری جدید در KMPlayer که در مواقعی که به اینترنت متصل هستید سایر فیلم ها را به شما پیشنهاد می دهد پیشنهاد می شود که همواره از جدیدترین نسخه برنامه استفاده کنید و یا اینکه با کمک فایروال ویندوز دسترسی برنامه را به اینترنت محدود سازید تا نتواند اطلاعات لازم برای نمایش این اطلاعات را از اینترنت دریافت نماید.

 

پست های پیشنهادی:

کامل ترین آموزش حل مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در km player

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش تصویری اجرای همزمان چند فایل در KM Player

نشان ندادن زیر نویس در برنامه kmplayer

رفع مشکل به هم ریختن فونت‌های زیرنویس فیلم

آموزش اجرای چندین فایل همزمان در kmplayer

آموزش تصویری غیرفعال کردن تبلیغ در نسخه جدید کاام پلیر KMPlayer

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش بازکردن زیرنویس فیلم ها در پلیرهایی اندروید

چگونه در Windows Media Player زیرنویس فارسی را فعال کنیم ؟

دانلود KMPlayer Pro _جدیدترین نسخه پرو کی ام پلیر اندروید

دانلودKMPlayer -جدیدترین نسخه مدیاپلیرکی ام پلیراندرویدی

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
496
پاسخ negin 17 می 2015

سلام من ی فیلم رو داخل سی دی گذاشتم تو ی دستگاه تونستم فارسیش کنم ولی الان فیلم رو کپی کردم در دستگاه ولی همون مراحل رو برای زیرنویس انجام میدم ولی زیر نویس اصلا زیر فیلم نمیاد اگه میشه کمک کنید ممنون.

پاسخ مدیر سایت 18 می 2015

درود
ایا به همراه فیلم زیرنویسش رو هم کپی کردید اگرم کپی کردید باید اسم فیلم و زیرنویس یکی باشه و تو یک پوشه باشد

پاسخ ضیا الدین 28 آوریل 2015

عالی بود مشکلم حل شد

پاسخ ضیا الدین 28 آوریل 2015

ایول داداش ایول . عالی بود

پاسخ raha 27 آوریل 2015

سلام من یه مشکل دارم :همه پوشه های زیر نویس رو پاک کردم الان همه همه رو از سطل زباله بیرون آوردم ولی نمیدونم کدوم زیر نویس برای کدوم فیلم هست اگه میشه کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 27 آوریل 2015

درود
بهتره فایل زیرنویسو با نوت پد بازکنید ببینید که اسم فیلم تو زیرنویس هست یا نه
چون تنها راه اینه که زیرنویستون باید اسم داشته باشه
من به شما پیشنهاد میکنم اگه فایلهاتون زیاده یهتره دوباره دانلود کنید

پاسخ nazanin 21 آوریل 2015

سلام و خسته نباشد

من داشتم با لپ تاپ فیلم نگاه میکردم , همه چی خوب بود زیر نوس هم با فیلم هماهنگ بود ولی نمیدونم کدوم کلید رو زدوم که زیرنویس الان از چپ به راست نوشته میشه
تو همه پخش کننده ها از چپ به راست نوشته میشه

ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ مدیر سایت 22 آوریل 2015

درود
دوست عزیز اینکه میگید تو تمام پخش کننده ها این مشکل و دارید فکر نکنم مشکل از تنظیمات باشه چون هر پخش کننده تنظیمات خودشو داره
به احتمال زیاد مشکل از فایل زیرنویستون هست
شما فیلم رو از اول بذارید ببینید اونجا هایی که قبل از اینکه زیرنویس بهم بریزه تماشا کردید بازم سالم هست یا اینکه خرابه
اگر سالمه مشکل از فایلتون هست و بهتر است فایل زیرنویسو با نوت پد باز کنید و چک کنید ببینید فایل سالم هست یا اینکه مشکل داره

پاسخ رهام 10 آوریل 2015

برا ویندوز 7 دارید

پاسخ مدیر سایت 10 آوریل 2015

این اموزش برای ویندوز 7 تست شده و کاملا جواب میده

پاسخ محمدامین 31 مارس 2015

سلام من کیم پلیرم منوش فارسیه بعد رو زیرنویس و بازکردن زیرنویس رو میزنمو فایل مورد نظر رو انتخاب میکنم و مینویسه زیرنویس اجرا شد ولی صدا میاد ولی نمیدونم چرا تصویر میره کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 31 مارس 2015

درود
برای رفع مشکل رفتن تصویر به صورت زیر عمل کنید:
km player رو اجرا کنید. روی صفحه راست کلیک کنید و گزینه های زیر رو به ترتیب انتخاب کنید.

Video advanced -> Video renderer and select VMR9 Renderless, EVR or EVR C/A
بعدش:

Preferences (F2) ->Video processing ->General tab and select Condition -> Always use

پاسخ hamed 22 مارس 2015

سلام اقا من فیلم فرار از زندان رو دانلود کردم زیر نویسشم دانلود کرم ولی زیر نویسش نمیاد حتی زیر نویس رو هم باموس گرفتم انداختم تو ک ام پلیر ولی نمیاد میششه کمکم کنید 0935586**** اینم شمارم اگه کسی بلد بود تماس بگیره کمکم کنه ممنون میشم

پاسخ مدیر سایت 22 مارس 2015

درود
بهتره که از اخرین نسخه km player استفاده کنید و قسمت نمایش زیرنویس را همshow بگذارید و طبق اموزش زیرنویس فارسی را هم فعال کنید ودر اخرم اسم فایل زیرنویس و فیلم رو یکی کنید ودرنهایت اگه بازم فعال نشد بهتره از مدیا پلیر کلاسیک استفاده کنید

پاسخ امیر 12 فوریه 2015

سلام ادمین نخسته.س سوال داشتم سریع ج بدین مرسی ببحشید من وقتی زیر نویس رو میکشم توی صفحه فیلم زیر نویس درست مییاد..اما اگه تو دوباره همون فیلم و بخام نگاه کنم بایددوباره زیر نویس رو بکشم.میخاستم بدون شما راه حلی دارید که زیر نویس بمونه تو فیلم؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 12 فوریه 2015

درود
بهترین راه اینه که شما زیرنویس فیلم و خود فیلم رو هر دوتاش رو تویک فولدربریزیدواسم فیلم وزیرنویس رو یکی کنید دراین صورت هر وقت شما فیلم رو اجرا کنیدزیرنویس هم اجرا میشه

پاسخ باران 25 ژانویه 2015

سلام، خسته نباشی، من کارهایی رو که گفتی انجام دادم اما هنوز فایل زیرنویس من حروف عجیب غریبیه چیکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 26 ژانویه 2015

سلام از چه ورژن استفاده می کنید
قبلا هم گفتم
یکی از مشکلات رایج برای بسیاری از کاربران KMPlayer عدم نمایش صحیح زیرنویس های فارسی برای فیلم هاست. معمولاً بطور پیشفرض کی ام پلیر زیرنویس های فارسی رو بصورتی نامفهوم و به شکل کاراکترهایی عجیب و غریب نشون میده. این مشکل بخاطر عدم پشتیبانی از زبان فارسی در فونت پیشفرض برای نمایش زیرنویس ها یا همون subtitle در کی ام پلیره. برای حل این مشکل بصورت زیر عمل کنین:

1. KM Player رو باز کنین. روی صفحه راست کلیک و از منوی باز شده گزینه Options و سپس از منوی باز شده Preferences… رو انتخاب کنین (به جای این منو بازی ها میتونین از اول F2 رو بزنین Wink)

2. در ستون سمت چپ پنجره باز شده روی Subtitle Processing کلیک کرده و از زیرشاخه های اون Font Style رو انتخاب کنین.

3. در قسمت سمت راست در قسمت CharSet به جای System Default مورد Arabic رو انتخاب کرده و دکمه Close رو بزنین.
4. KMPlayer رو ببندین و درباره باز کنین.

پاسخ mahsa 15 ژانویه 2015

slm,rahnemayitun ali bud ,vali man baz natunestam zirneviso b farsi tabdil konam,,,,,yani nasho,mishe rahnemayim konin?

پاسخ مدیر سایت 15 ژانویه 2015

سلام
دوست عزیز. شما یک نگاهی به به سایر نظرات همین پست بکنید من.تمام راههایی که ذهنم میامدو تو قسمت نظرات برای دوستان بیان کردم شاید مشکل شمام حل بشه

پاسخ parham 8 ژانویه 2015

چطور میشه زیر نویس را روی فیلم ثبت کرد بدون نیاز به kmplayerیعنی دیگه نیاز نباشه فایل زیر نویس بندازیم داخلش من می خوام فیلمارو تو ی تلویزیون با یو اس بی ببینم این مشکل دارم

پاسخ محمد جواد 7 ژانویه 2015

سلام من تمام مراحل رو انجام دادم ولی زیر نویس نیومد

ولی وقتی با یک برنامه دیگه فیلم رو باز میکنم زیر نویس میاد

چکار کنم تا با km player فیلمو ببینم

پاسخ مدیر سایت 7 ژانویه 2015

درود
من تمام نکاتی که به ذهنم میامد را تو قسمت کامنت ها ذکر کردم شما یک نگاهی بکنید شاید مشکل شمام حل بشه
اگر تمام نکاتی را که گفتم را رعایت کنید مشکل شما حل میشه

پاسخ سیمین 31 دسامبر 2014

فایل زیرنویس sub و یکی دیگه هم دارم که اونم idx هس..

پاسخ مدیر سایت 31 دسامبر 2014

فایل های sub و idx را در همان فولدری که فیلم شما قرار گرفته است، قرار داده و سپس اسم فایل های sub و idx را به همان اسم فیلم، تغییرنام دهید. مثلا اگر فیلمی با نام test.avi در یک فولدر دارید و زیرنویس های sub و idx برای این فیلم در اختیار دارید، می بایست دو فایل sub و idx را به نام های test.sub و test.idx نامگذاری کرده و سپس در همان فولدر فیلم قرار داده و فیلم خود را اجرا نمایید تا زیرنویس آن نمایش داده شود.

پاسخ سیمین 31 دسامبر 2014

مراحلو که گفتین انجام دادم ولی چیزی نشد…

پاسخ سیمین 30 دسامبر 2014

سلام
مشکل من رنگ زیرنویس هس..هر چقدر اون مراحلو انجام میدم و رنگ و عوض میکنم باز فیلمو که باز میکنم همون رنگ محو هس.. اصلا نمیشه خوند..

پاسخ مدیر سایت 31 دسامبر 2014

کيفيت زيرنويس
?در KMPlayer تنظيمات مختلفي براي نشان دادن زيرنويس وجود دارد. در اينجا ما يکي از بهترين روشها را بيان ميکنيم.
ابتدا به منوي «تنظيمات پيشرفته زيرنويس>رندرکننده» رفته و رندرکننده را بر ?روي «VMR9 Renderless (زيرنويس با کيفيت بالا)» قرار دهيد.
?سپس به منوي «زيرنويس» رفته و گزينه «نمايش زيرنويس به ?وسيله ?VMR» ?را انتخاب کنيد. در اين حالت ميتوانيد بهترين کيفيت زيرنويس را داشته ?باشيد. ?حالت VMR تنها توسط رندرکننده هاي VMR پشتيباني ميشوند اما رندرکننده ?هاي VMR داراي يک مشکل هستند. اين رندرکننده ها رنگ سياه را به خوبي نشان نميدهند و تصوير به نحوي روشنتر ديده ميشود. اگر به اين قضيه حساسيت داريد ميتوانيد از ?رندرکننده Enhanced Video Renderer استفاده کنيد. اين رندرکننده کيفيت تصوير بسيار خوبي دارد اما نميتواند ?از VMR استفاده کند براي همين ممکن است کيفيت زيرنويسها در فيلمهاي با رزولوشن پايين خوب? نباشد(VMR مستقل از رزولوشن تصوير عمل ?ميکند)

پاسخ کامیاب 27 دسامبر 2014

دمتون گرم . مدت ها بود که به مشکل خورده بودم. واقعا ممنون.

پاسخ kamran 26 دسامبر 2014

سلام ادمین جان مشکل من اینه که زیرنویسم اصلا در صفحه ظاهر نمبشه همه چیزش هم درسته

پاسخ مدیر سایت 26 دسامبر 2014

سلام
دوست عزیز اگه مطابق اموزش پیش بریدزیرنویس باید فعال بشود .توجه کنید:
1مطمئن بشوید فایل زیرنویس سالم هست(یک فیلم دیگه با زیرنویسش را امتحان کنید)
2.نام فایل زیرنویس و نام فیلم را یکسان کنید وتویک فولدر باشه(فقط توجه کنید که پسوند فایل ها تغییر نکنه)
3.برنامهkmplayer خود را به روز کنید
بازم اگه جواب نداد بهترین برنامه بعد از kmبرنامه مدیا پلیر کلاسیک هست که فقط نام فایل زیرنویس و فیلم باید یکی باشه و تو یک فولدرم باشه

پاسخ amir 20 دسامبر 2014

kardam nashod……….

پاسخ مدیر سایت 21 دسامبر 2014

اسم فایل زیرنویس با فیلم یکی کنید

پاسخ مهد ی 29 نوامبر 2014

damet garm

پاسخ تکتم 9 نوامبر 2014

سلام من یک مشکلی دارم من منوی کی ام پلیر را فارسی کردم و وقتی یک فیلم ترکیه ای را پخش میکنم و راست کلیک میکنم و از منوی زیر نویس گزینه بازکردن زیر نویس را انتخاب میکنم یک پنجره ای باز میشود که من گزینه Openرا انتخاب میکنم و روی صفحه کی ام پلیر می نویسد فایل زیر نویس باز شد ولی هیچ زیرنویسی در پایین صفحه نمی اید و وقتی گزینهAltوQرا می زنم پنجره ای باز میشود که هیچ متن زیر نویسی در انجا نیست و در ضمن چند هفته پیش نمی دانم که چکار کردم یک دفعه ای زیر نویس ان فیلم ترکیه ای امد و بعد نمی دانم چیکار کردم که زیر نویس رفت که رفت تا الان که در خدمت شما هستم لطفا کمکم کنید.و ممنون از سایت خوبتون

پاسخ مدیر سایت 12 نوامبر 2014

سلام
دوست عزیز شما به احتمال زیاد زیرنویسو hiden کردید باید اونو. تو تنظیمات زیرنویس show کنید

پاسخ ارا 9 نوامبر 2014

سلام من تموم این کارارو کردم ولی زیر نویسش هنوز انگلیسیه.نمیدونم چی کار کنم… میشه هر چی زود تر جوابمو بدین اگه ممکنه تو وبم لطفا.

پاسخ مدیر سایت 12 نوامبر 2014

سلام دوست عزیز
چه ویندوزی هست

پاسخ یوسف 1 نوامبر 2014

سلام
من عربی رو هم زدم ولی نشد انگلیسی مینویسه فرمت هم سابهستی کمک کنین لطفاهرکاری میکنم فارسی نمیشه

پاسخ مدیر سایت 1 نوامبر 2014

سلام
وقتی تو km player راست کلیک می کنید تو قسمت language شماfarsi.ini را انتخاب کنید تا ببینید km player شما اصلا فارسی میشه یا نه
ولی در کل اگه مراحلی که اموزش گفتم رو انجام بدید مشکل حله با این حال اگه خیلی لازمه بهتره مدیا پلیر کلاسیک نصب کنید که راحت تر می تونید باهاش زیرنویسو فعال کنید

پاسخ HajAli 29 اکتبر 2014

سلام.من سوال داشتم.اگه یک فیلم به دو قسمت در اومد مثلآ ادامه فیلم رفت واسه ی dvd بعدی چطوری زیرنویس رو با اون هماهنگ کنیم ؟ من هرکاری کردم نشد همش زیر نویس dvd1 اجرا میکنه

پاسخ مدیر سایت 29 اکتبر 2014

سلام
خوب اگه زیرنویسی که شما دارید برای کل فیلمه وقتی که زیرنویس فعال شد با استفاده از [ و ] زیرنویس را عقب و جلو ببرید تا زیرنویس تنظیم شود
ولی روش بهتره این است که از مدیا پلیر خود ویندوز استفاده کنید تا این مشکلو نداشته باشید

پاسخ علی ابراهیمی 29 اکتبر 2014

سلام.خسته نباشید.من همه ی این کار ها رو انجام دادم،روی گزینه SHOW در بخش منوی SUBTITLE هم کلیک کردم اما اصلا زیرنویس نمایش داده نمی شود.

پاسخ مدیر سایت 29 اکتبر 2014

سلام علی اقا
این روش رو اگه درست انجام بدید باید فعال بشه یک بار دیگه دقیقا مثل بالا انجام بدبد ولی شمام به چند نکته ای رو که میگم چک کنید
1-فایل زیرنویس سالم باشه(فایلو با نوت باز کنید ببینید اصلا زیرنویس توش هست!)
2.حتما فایل زیرنویس باید نامش با نام فیلم یکی باشه و تو یک فایلم باشه ولی حواستون باشه که نوع فایل یا همون پسوندش تغییر نکنه(معمولا فایل زیرنویس srt هست)
اگه حل نشد بگید تو کدام قسمت مشکل دارید تا کمکتون کنم

پاسخ Mansouri 14 جولای 2019

سلام دقیقا من همین کارا رو کردم ولی هنوزم برام بالا نمیاد زیرنویسش البته ویندوزم ۷ و اینکه با کابل hdmi کامپیوترمو به تلوزیون وصل کردم .ممکنه مشکل از این باشه؟

پاسخ ali 19 اکتبر 2014

عالیییییییییییییییییی

پاسخ امیرعطا 5 اکتبر 2014

سلام و خسته نباشید،یه سوال داشتم،همه اون کارهایی که بالا گفته شده رو انجام دادم ولی باز هم زیرنویس فارسی به شکل حروف عجیبی نمایش داده میشه،میشه لطفا راهنمایی کنین؟

پاسخ مدیر سایت 5 اکتبر 2014

سلام دوست عزیز تو قسمت نظرات همین پست یک دوست دیگه ام همین مشکل رو داشت که پاسخ کامل قرار دادم
اگه بازم مشکلتون حل نشد در خدمتم

پاسخ محمد 17 سپتامبر 2014

سلام واقعا ممنون خیلی عالی بود

پاسخ مدیر سایت 17 سپتامبر 2014

:)

پاسخ mahdi 15 سپتامبر 2014

سلام داداش
واقعادمت گرم،مشکلم حل شد

پاسخ king of the kingsz 29 آگوست 2014

سلام و خسته نباشید.ادمین جان 1 سوال داشتم:همهی کار هایی رو که گفتی کردم.ولی باز هم وقتی زیر نویس رو میکشم روی صفحه فیلم.یه حروف های خارجی و عجیب غریب میان.و یه زن داره هرچی که اون پایین به زبان خارجی نوشته اند رو میخونه.(فقط صدای زنه میاد)خواهش میکنم جواب بده و راهنمایی کن.

پاسخ مدیر سایت 1 سپتامبر 2014

با سلام

یکی از مشکلات رایج برای بسیاری از کاربران KMPlayer عدم نمایش صحیح زیرنویس های فارسی برای فیلم هاست. معمولاً بطور پیشفرض کی ام پلیر زیرنویس های فارسی رو بصورتی نامفهوم و به شکل کاراکترهایی عجیب و غریب نشون میده. این مشکل بخاطر عدم پشتیبانی از زبان فارسی در فونت پیشفرض برای نمایش زیرنویس ها یا همون subtitle در کی ام پلیره. برای حل این مشکل بصورت زیر عمل کنین:

1. KM Player رو باز کنین. روی صفحه راست کلیک و از منوی باز شده گزینه Options و سپس از منوی باز شده Preferences… رو انتخاب کنین (به جای این منو بازی ها میتونین از اول F2 رو بزنین Wink)

2. در ستون سمت چپ پنجره باز شده روی Subtitle Processing کلیک کرده و از زیرشاخه های اون Font Style رو انتخاب کنین.

3. در قسمت سمت راست در قسمت CharSet به جای System Default مورد Arabic رو انتخاب کرده و دکمه Close رو بزنین.
4. KMPlayer رو ببندین و درباره باز کنین.

صفحه بندی نظرات: 1 2 3 9
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /