چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

کامل ترین اموزش تصویری فعال کردن زیرنویس فارسی در برنامه km player

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

یکی از معروف ترین وپرکاربردترین نرم افزار پخش کننده فیلم که دربین کاربران رایج است نرم افزار KMPlayer است که در این پست قصد داریم که به شما نحوه اجرای صحیح زیرنویس فارسی را به طور کامل ودیگر تنظیمات زیرنویس را به شما اموزش دهیم .

اولین کاری که باید انجام شود مشخص کردن فایل زیرنویس مربوط به ویدئویی است که می خواهیم ببینیم و برای شناساندن زیرنویس به برنامه km  دو روش وجود دارد:

1-پس از اجرای ویدئو، فایل زیرنویس را بدرون km بکشید و زیرنویس را رها کنید

2-نام فایل زیرنویس را با نام فایل ویدئو یکسان کنید و درون یک پوشه قرار دهیدتا به محض پخش ویدئو آن ویدئو زیرنویس را مربوط به خود دانسته و نمایش دهد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال برای نمایش زیرنویس در KMPlayer با کلیک راست روی صفحه آن و ورود به منوی Subtitles و انتخاب Show/Hide Subtitle فعال می شود و یا فشردن دکمه Alt و حین نگه داشتن آن زدن دکمه X شما می توانید نمایش زیرنویس را فعال نمایید.(بالای برنامه  km  پیام Subtitled:Show نمایش داده می شود)

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال اگر زیرنویس مورد نظر فارسی باشد , احتمال دارد که زیرنویس به درستی نمایش داده نشود و برای اصلاح این حالت با فشردن کلید تابعی F2 و یا کلیک راست روی صفحه و از منوی Options بروی گزینه اول که Preferences است کلیک کردن , وارد صفحه تنظیمات می شوید.

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال بمانند تصویر باید از منوی آبشاری سمت چپ صفحه گزینه Subtitle Processing شوید و با کلیک بروی مثلث کوچک کنار آن زیر شاخه های آنرا مشاهده کنید و گزینه Font Style را انتخاب نمایید تا در سمت راست تصویر قادر باشید تنظیمات جدیدی را مشاهده کنید که در سه زبانه در دسترس هستند و هر یک برای یکی از زیرنویس ها تنظیم می شوند و در نتیجه ما قادریم تا سه زیر نویس برای یک ویدئو تعریف کنیم . حال در این بخش شما قادر خواهید بود تا از طریق گزینه Primary فونت زیرنویس خود را تعریف نموده و در پایین آن Substitute برای تعیین فونت جایگزین بکار می رود پس از Font Style و Font Size که برای شکل نمایش نوشته ها و اندازه آنها بکار می روند به گزینه مورد نظر خود می رسیم CharSet می باشد و باید آنرا به گزینه Arabic تغییر دهید تا از حروف فارسی پشتیبانی شود .

گزینه Letter spacing برای تعیین فاصله بین حروف است که برای فارسی بهتر است صفر باشد و Line spacing نیز برای تعیین فاصله بین خطوط است . حال فرض کنیم می خواهیم اندازه نمایش زیرنویس ها را تغییر دهیم اینکار را می توانیم با تغییر مقادیر Scale X و Scale Y انجام دهیم . در ادامه شما می توانید رنگ و شفافیت نمایش فونت را تغییر داده و یا برای آن پس زمینه ای تعریف کنید تا بهتر مشخص شود و یا کادر و یا سایه برای نوشته ها تعریف کرده و رنگ و میزان شفافیتی برای آنها تعیین کنیم .سرانجام با زدن گزینه Close تنظیمات ثبت می شود و با بستن KMPlayer و نمایش دوباره ویدئو نوشته ها فارسی خواهند شد .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال که بالاخره می توانید نوشته ها را ببینید باید بررسی کنید که آیا نوشته ها به موقع بروی تصویر ظاهر می شوند و با صدا همخوانی دارند یا خیر.در صورت وجود ناهماهنگی شما می توانید با کلیک بروی علامت چرخ دنده و یا زدن دکمه Alt و حین پایین نگه داشتن آن فشردن G پنجره کنترل پدیدار می شود و از زبانه ای که با علامت A نمایش داده شده می توانید مانند تصویر شاهد تنظیمات زمانی زیرنویس باشید. حال باید ضمن نمایش ویدئو به اصوات گوش دهید و در صورت جلوتر بودن زیرنویس از صدا باید +Sync را فشرده و یا «]» را از روی کیبرد فشار دهید و در صورت جلوتر بودن تصویر بایستی -Sync و یا «[» را از روی کیبرد فشار دهید حال در صورت زیاد روی در تنظیم همواره می توانید Resync و یا Alt+Y را فشار دهید تا همه تنظیمات به حالت اولیه باز گردند . با همه این توضیحات شما دیگر نباید مشکلی در نمایش زیرنویس فارسی داشته باشید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

حال در صورتیکه تمایل داشته باشید تا تمامی منو ها و گزینه های موجود در برنامه را به زبان فارسی تغییر دهید می توانید با راست کلیک نمودن بروی تصویر و انتخاب عبارت Language از میان گزینه ها در منوی باز شده عبارت Farsi.ini را انتخاب نمایید تا زبان تمامی منوهای برنامه به فارسی تغییر نماید . بدین وسیله شما قادر خواهید بود تا براحتی با منوها و گزینه های برنامه تعامل داشته باشید ولیکن بعلت آموزشی بودن این مطلب ما همواره تلاش می کنیم تا آموزش ها را با زبان انگلیسی ارائه کنیم تا بلکه بدین واسطه شما بتوانید با منو های لاتین موجود در نسخه های قدیمی نیز به کار خود ادامه دهید .

 

چگونه در KMPlayer زیرنویس فارسی را فعال کنیم؟

 

با توجه به افزوده شدن یک پنل کناری جدید در KMPlayer که در مواقعی که به اینترنت متصل هستید سایر فیلم ها را به شما پیشنهاد می دهد پیشنهاد می شود که همواره از جدیدترین نسخه برنامه استفاده کنید و یا اینکه با کمک فایروال ویندوز دسترسی برنامه را به اینترنت محدود سازید تا نتواند اطلاعات لازم برای نمایش این اطلاعات را از اینترنت دریافت نماید.

 

پست های پیشنهادی:

کامل ترین آموزش حل مشکل ناخوانا بودن زیرنویس در km player

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش تصویری اجرای همزمان چند فایل در KM Player

نشان ندادن زیر نویس در برنامه kmplayer

رفع مشکل به هم ریختن فونت‌های زیرنویس فیلم

آموزش اجرای چندین فایل همزمان در kmplayer

آموزش تصویری غیرفعال کردن تبلیغ در نسخه جدید کاام پلیر KMPlayer

آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

اموزش بازکردن زیرنویس فیلم ها در پلیرهایی اندروید

چگونه در Windows Media Player زیرنویس فارسی را فعال کنیم ؟

دانلود KMPlayer Pro _جدیدترین نسخه پرو کی ام پلیر اندروید

دانلودKMPlayer -جدیدترین نسخه مدیاپلیرکی ام پلیراندرویدی

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
496
پاسخ فاطمه 26 ژانویه 2017

سلام خسته نباشی…مشکل من اینکه زیرنویسم سه دقیق دیر تر از فیلمم شروع میشه اگه میشه کمکم کنید..ممنونم

پاسخ مدیر سایت 27 ژانویه 2017

سلام ممنون
شما کافیه وقتی فیلم را اجرا کردید دکمه «[» بروی کیبور را پشت سرهم فشار دهید تا زیرنویس به جلو کشیده شود و تا زمانی که با فیلمتون هماهنگ بشه

پاسخ Mohsen 1375 23 ژانویه 2017

سلام و وقت بخیر،توی kmp من هم حروف زیرنویس فارسی جدا جدا و از چپ به راست نمایش داده میشه ،مثلا کلمه ی “سلام” رو اینجوری “م ا ل س” مینویسه. مشکلم مشابه با چند دوست قبلیه ولی با تمام راهکارهایی که ارائه داده بودین و من هم قدم به قدم انجام دادم بازم درست نشده!!! با زیر نویس انگلیسی هیچ مشکلی نداره فقط فارسی رو اینجوری میاره. ممنون میشم اگر کمکم کنید.
<<<<<>>>>

پاسخ مدیر سایت 23 ژانویه 2017

سلام
به احتمال زیاد مشکل از انکدینگ زیرنویس است که برای رفع مشکلتون انكودينگ رو بزاريد روي utf8 اگه نشد روي windows 1250 بزارید
(برای تغییر انکدینگ از افیس یا نوت پد استفاده کنید)

پاسخ Mohsen 1375 26 ژانویه 2017

سلام مجدد و خسته نباشید خدمت شما، زیر نویس ها از لحظ اینکودینگ مشکلی نداره چون وقتی در notepad اجرا میشوند سالم اند،البته به utf8 وwindows 2150 تغییر دادم ولی درست نشد. زیرنویس ها در کامپوترها ی دیگر به درستی اجرا میشوند. حتی ورژنهای مختلف KMP را هم امتحان کردم ولی نشد که نشد!!!راه حلی دیگری وجود دارد یا باید ویندوزم را عوض کنم؟؟؟؟تا هفته پیش با همین نرم افزار kmp تمامی فیلمها را بدون مشکل وبا زیر نویس سالم تماشا میکردم و علاقه ای به استفاده از پلیرهای دیگر ندارم.

پاسخ مدیر سایت 27 ژانویه 2017

سلام چند نکته توجه کنید:
1-از مسیر preferences > subtitle processing > font style بروی عربی قرار دهید.
2-وارد سی پنل شوید و از قسمتregion بروی ایران قرار دهید.
3-حتما زبان فارسی سیتمتون از سی پنل نصب کنید

پاسخ Sahar 21 ژانویه 2017

سلام و خسته نباشید چرا وقتی فایل زیر نویس رو باز می کنم زیرنویس سریع تر از گفته ها حرکت میکه ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ مدیر سایت 22 ژانویه 2017

سلام
زیرنویسی شما با نسخه فیلم تون هماهنگ نیست برای رفع مشکلتون یا باید زیرنویس هماهنگ با نسخه فیلم تون دانلود یا با استفاده دکمه «]» کیبود هنگامی که فیلم در حال پخش است این دکمه را فشار دهید تا زیرنویس به عقب برگرده و با فیلم هماهنگ بشه

پاسخ هادی 12 ژانویه 2017

سلام. خسته نباشید…. تو گوگل سرچ می زنیم سایت شما می یاد….
همه مراحل رو رفتم اما هنوز درست نشده!!!
فارسی هست اما … مثلا این جوری : م ن ی ک ق ی ر ی : این مشکل از کجاسست؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 13 ژانویه 2017

سلام ممنون
این اموزش را مطالعه کنید

پاسخ نوید 16 ژانویه 2017

سلام…ممنون بابت آموزشا … منم مشکل دوستمون رو دارم…کارایی که برای هادی و مهرداد رو گفتین انجام دادم…بازم نشد!!
منم جدیدترین نسخه ی KM رو دارم…همه ی تنظیمات هم درسته

پاسخ مهرداد 5 ژانویه 2017

باسلام خدمت شما مدیر محترم.
من kmpرو آپدیت کردم زیرنویس فارسی رو جداجدای ازهم وبرعکس نشون میده.همه کارایی که گفته شد انجام دادم.
ویندوزم 8.1 هستش تنظیماتشم درست کردم.در ضمن ویندوز قبلم8 بود و kmp نسخه 2.9بود.
لطفاً کمکم کنید…؟؟
با تشــکر… .

پاسخ مدیر سایت 5 ژانویه 2017

سلام برای رفع مشکلتون پست زیرا مطالعه کنید:
آموزش حل مشکل برعکس و سر و ته بودن زیر نویس فارسی در KMPlayer

پاسخ حميد 22 دسامبر 2016

سلام خسته نباشيد،ببخشيد من همه مواردو انجام دادم زبان عربي و تغيير زبان فارسي ولي تو زير نويس به شكل خط عجيبيه كه معلوم هم نيست براي چه كشوريه لطفا راهنمايي درستش كنم با تشكر

پاسخ مدیر سایت 22 دسامبر 2016

سلام وممنون برای حل مشکلتون این پست را مطالعه کنید

پاسخ high 17 دسامبر 2016

ممممممممنون نجات پبدا کردمممممممممممممممم

پاسخ زینب 17 دسامبر 2016

من این کارارو همشو انجام دادم ولی باز ارور میده هر زیر نویسی هم ک میزارم همینطوره
میشه راهنمایی کنید ؟

پاسخ مدیر سایت 17 دسامبر 2016

چه اروری میده؟(لطفا متن ارور را بصورت کامل بیان کنید)
ممکن فایل زیرنویستون مشکل داشته باشه معمولا زیرنویس ها بافرمت str هستند(اگر فایل زیرنویس را از اینترنت دانلود کرده اید اگر زیپ هست ابتدا از زیپ خارج کنید)

پاسخ سعیز 18 نوامبر 2016

سلام و خسته نباشید
من ویندوز 10رو لب تاب نصب داشتم راحتم با زیر نویس فیلم نگاه میکردم بعد ویندوزم رو عوض کردم و دوباره عوض کردم به ویندوز 10,حالا اصلا زیرنویس نشون نمیده کل مراحل بالا رو هم انجام دادم چون میدونستم چجوری درست میشه ولی الان با هیچ نرم افزاری که فیلم میبینم زیر نویس ندارم,بازم میگم همه مراحل قبلی رو انجام دادم,اگه لطف کنید کمکم کنید خیلی ممنون میشم چون دارم دیوونه میشم.

پاسخ مدیر سایت 18 نوامبر 2016

سلام و ممنون
به احتمال زیاد زبان فارسی ویندوزتون نصب نیست بهتره از قسمت سی پنل زبان فارسی رو نصب کنید تا مشکلتون حل بشه

پاسخ mehdi 11 نوامبر 2016

سلام من این راهنمایی که گفتید رو انجام دادم اما زیرنویس فارسی نمیشه تو کامپیوتر دیگ هم همین فیلمو گذاشتم زیرنویس فارسی هست اما کامپیوتر من هر کاری میکنم فارسی نمشه راهنمایی شماهم انجام دادم اما نشد

پاسخ shakiba 4 نوامبر 2016

ســــــــــــلام و خسته نباشید.اقا من دانلود کردم زیرنویسو به یه زبونه دیگه میاره راهنمایی شماروهم رفتم ولی درست نشد.چ کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 4 نوامبر 2016

سلام
اگر منظورتون این هست که زیرنویس به زبان غیر از زبان فارسی نمایش داده می شود(مثلا انگلیسی یا هر زبان دیگه ای)دلیل این مشکل این است که شما زیرنویس فارسی دانلود نکرده اید و زیرنویس زبان های دیگه ای را دانلود کرده اید و به همین دلیل است که زیرنویس شما فارسی نمایش داده نمی شود چون km فقط زیرنویس را نمایش میدهد و ترجمه نمی کند!
ولی اگر زیرنویس به شکل ناخوانا و زبان عجیعب غریب نمایش میده بهتر اموزش زیر را مطالعه کنید تا مشکلتون حل بشو
اینجا کلیک کنید

پاسخ zahra 29 اکتبر 2016

سلام,متن زیر نویسم ب هم ریخته میاد.راه حلی هست!

پاسخ مدیر سایت 30 اکتبر 2016

سلام
در صفحه kmplayer کلید F2 را بزنید تا به Preferences وارد شوید.
از گزینه‌های سمت چپ، گزینه subtitle Processing و سپس Font Style را انتخاب کنید.
– در قسمت راست گزینه‌ای با نام Chart Set قرار دارد.
به طور پیش فرض Chart Set روی System Default قرار دارد.
– این گزینه را به Arabic تغییر دهید.
کلید Close را زده و از برنامه خارج شوید و برنامه را مجدد راه‌اندازی کنید

پاسخ انسي 27 اکتبر 2016

سلام من همه ي كارهارو انجام دادم براي يع سري از فيلم ها زيرنويس فعال شدولي براي يه سري از فيلم هاي ديگه كه قبلا زير نويس داشتن و الان ندارن اجرا نميشه و اينكه من تازه ويندوز عوض كردم به اون ربطي داره يا نه؟

پاسخ مدیر سایت 27 اکتبر 2016

سلام
وقتی km زیرنویس یک فیلم را بدرستی نشان میدهد ولی زیرنویس یکسری فیلم را نشان میدهد،به احتمال زیاد km شما بدون مشکل است و تنظیمات بدرستی اعمال شده است.پس مشکل شما از km نیست بلکه مشکل از فایل زیرنویس فیلم است که نشان نمی دهد.
منظور شما را از این جمله ” یه سری از فیلم های دیگه که قبلا زیر نویس داشتن و الان ندارن اجرا نمیشه”متوجه نشدم!اگر منظورتون اینه که قبلا این فیلم ها زیرنویس داشتن ولی الان فایل زیرنویس ندارن،خوب برای اینکه زیرنویس یک فیلم نمایش داده بشود حتما باید فایل زیرنویس فیلم هم همراه فیلم باشد تا km بتواند زیرنویس را نمایش دهد.(البته یکسری فیلم ها هم هستند که زیرنویس و فیلم یکی شده که در این صورت وقتی فیلم با هر مدیا پلیر پخش بشه زیرنویس هم پخش میشه و نیاز به تنظیم خاصی نداره چون زیرنویس و فیلم یکی است و جدا از هم نیست)
پس مجددا زیرنویس مربوط به فیلم را دانلود کنید
موفق باشید

پاسخ محمد 24 اکتبر 2016

سلااام.خسته نباشید.من زیر نویس فارسی واسم میاااد ولی هرکجاش که انگلیسی باشه رو یه صدا 10 بار تکرار میکنه….علاوه بر صدای خود فیلم میاد که هر کاری کردن نشد لغوش کنم.اگه راهی هست ممنون میشم

پاسخ مدیر سایت 26 اکتبر 2016

سلام وممنون
فکر نمیکنم این مشکل شما ربطی به زیرنویس داشته باشد مگر اینکه زیرنویس مشکل داشته باشد،معمولا مشکل گیر کردن فیلم مربوط به گزینه”قسمت کننده” است
برای رفع مشکلتون:
دکمه F2 رو بزنید و به بخش “قسمت کننده” برید و گزینه مقابل Matroska ‫یا MP4(بسته به نوع فرمت فایل) رو تغییر بدید

پاسخ Henareh 21 اکتبر 2016

مرسی عالی بود مشکل من حل شد

پاسخ Ebi 14 اکتبر 2016

تمام تنظیماتم درسته زیرنویسم میکشم رو صفحه میزنه واشد ‌ولی نمیشه حالت نشان دادن زیر نویسم روشنه.اشکلال از اندازه صفحه یا همچین چیزی نیست؟

پاسخ omid 4 نوامبر 2016

سلام من دکمه f2 را زدم و به قسمت prefences رفتم و chartset رو هم arabic کردم ولی بازم مشکلم حل نشد و زیر نویس فارسی رو نشون نمیده کسی میتونه راهنناییم کنه ممون.

پاسخ مدیر سایت 4 نوامبر 2016

سلام
اموزش بالا را بصورت کامل مطالعه کنید!

پاسخ Sara 12 اکتبر 2016

سلام
بعد از باز کردن زیرنویس سیستم پشت سرهم شروع میکنه به خوندن یه سری کد 0 و 1 به زبان انگلیسی، و تا زیرنویس نمایش داده میشه همینجوری این عددا رو میخونه
میشه کمک کنید ؟

پاسخ Nazanin 19 سپتامبر 2016

من تمام مراحلی رو ک گفتین انجام دادم حتی برام رو صفحه نوشت زیر نویس باز شده ولی بازم زیر نویس برام نمیاد

پاسخ مدیر سایت 19 سپتامبر 2016

به دو نکته توجه کنید:
طبق اموزش حالت نمایش زیرنویس show باشه
حتما زیرنویس با نوت پد باز کنید تا مطمئن شوید زیرنویس فارسی هست
اگر مشکلتون حل نشد به شما پیشنهاد میکنم از مدیا پلیر کلاسیک استفاده کنید

پاسخ Sheyda 19 سپتامبر 2016

ممنون از راهنماییتون
ولی بازم درست نشد

پاسخ مدیر سایت 19 سپتامبر 2016

معمولا برای گوشی های اندرویدی پلیر mx بهتر جواب میده

پاسخ Sheyda 18 سپتامبر 2016

سلام خسته نباشید ببخشید من این نرم افزار رو تبلتم نصب کردم ولی زیرنویس بصورت مربع نشون میده میشه لطفا کمکم کنید درست بشه

پاسخ مدیر سایت 18 سپتامبر 2016

سلام ممنون
برای اینکه زیرنویس قارسی را در km نسخه اندروید فعال کنید ابتدا به قسمت تنظیمات(setting) برنامه بروید
سپس از قسمت other گزینه subtitle text encoding را انتخاب کنیدو سپسarabic را انتخاب کنید

پاسخ علیرضا 18 سپتامبر 2016

من تمام مراحی رو که گفتید انجام دادم ولی فارسی نمیشه وزیر نویست به صورت نامفهومی میاد ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 18 سپتامبر 2016

این پست را مطالعه کنید

پاسخ مرضیه 16 سپتامبر 2016

سلام من تمام تنظيمات بالا رو انجام دادم حتی برای یک قسمت از سريال زیر نویس نمایش داده شد ولی بعد از اون دیگه نمایش داده نمیشه لطفا بگید چکار کنم

پاسخ مدیر سایت 18 سپتامبر 2016

سلام
وقتی شما تنظیمات این اموزش را انجام میدهید و حتی یک قسمت از سریال نمایش داده میشه پس تنظیمات زینویس kmشما تنظیم است واگر بقیه قسمت ها نمایش داده نمی شود به احتمال زیاد مشکل از فایل زیرنویس است

پاسخ yasamin 15 سپتامبر 2016

سلام.
من فیلم رو از توی cd توی کامپیوترم ریختم و خب همون جور که میدونین به صورت چند فایل باز میکنه فیلم رو . امیخواستم بدونم چه جوری زیرنویسی که روی خود cd هست رو باز کنم چون من هم اون گزینه show رو زدم اما باز هم چیزی نیومد .
ممنون میشم سریع تر جوب بدین .

پاسخ مدیر سایت 16 سپتامبر 2016

سلام
پس از اینکه مطابق اموزش تنظیمات را انجام دادید فیلم را اجرا کنید و سپس فایل زیرنویس مربوط به فیلم را بگیرید و درون فیلم در حال اجرا رها کنید.
ولی برای مشکل شما بهتره از ویندوز مدیا پلیر ویندوز استفاده کنید

پاسخ salehe 12 سپتامبر 2016

سلام… من چندتا فیم دانلود کردم که زیرنویسشو باز نکرد فیلمارو روی دستکاپ کپی کردم که زیرنویسو برای بعضی فیلم ها باز کرد و برای بقیه فیلم هانه. که زیرنویس بعضی قسمتهای همون فیمی که باز کرد هم باز نمیشه. میشه بگید چرا؟ من چیکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 12 سپتامبر 2016

سلام
برنامهkm شما با زیرنویس فارسی هماهنگ است و نیاز به تنظیم خاصی ندارد(چون فرمودید که بعضی از زیرنویس ها را نمایش میده پس اساسا بدرستی تنظیم شده)
پس نشان ندادن بقیه زیرنویس ها می تواند دلایل متعددی مثل خراب بودن فایل زیرنویس و…باشد.
البته به چند نکته دقت کنید:
1-بهتر است هر فیلم و زیرنویس مربوط به ان را در یک پوشه جدا قرار بدهید و سپس اسم فایل زیرنویس و اسم فیلم یکی کنید فقط فرمت ها تغییر نکند!
مثلا اگر اسم فیلمتان viking.mkv است اسم زیرنویستان هم viking.srt باشد.
2-توجه کنید اگر زیرنویستان zip هست انرا از زیپ خارج کنید و بعد با فیلم هماهنگش کنید
3- برای تست زیرنویس اونو بوسیله نوت پد کامپیوترتون اجرا کنید و ببینید اصلا نوشته فارسی درون ان هست یا نه
در اخرم پیشنهاد میکنم نظرات دوستان و اموزش را مطالعه کنید
موفق باشید

پاسخ احمد صفایی 30 آگوست 2016

سلام خسته نباشید من تازه چند تا فیلم خریدم رو DVDوقتی رو کامپیوتر میزارم که ببینم اصلا زیر نویسشو نشون نمیداد گفتم زیر نویس نداره ولی وقتی رو دستگاه نگاه کردم زیر نویسش اومد بالا ولی رو کامپیوتر همه مراحل انجام دادم ولی بازم نیومد خواستم ببینم مشکل کجاست

پاسخ مدیر سایت 30 آگوست 2016

درود وممنون
یکی از بدی های برنامه km این است که برای نمایش زیرنویس یا باید اسم فایل زیرنویس و فیلم یکی باشه یا اینکه وقتی فیلم را اجرا کردیم فایل زیرنویس را به فیلم معرفی کنیم تا زیرنویس نمایش داده بشود.
مشکل شما هم بخاطر این نقص km که خودش بصورت خودکار نمی تونه زیرنویس را تشخیص بده.
برای رفع مشکلتون دو را بهتون پیشنهاد میکنم
1-ابتدا کل محتویات دی وی دی را بروی کامپیوتر کپی کنید بعد اسم فایل زیرنویس هر فیلم را با اسم فیلم یکی کنید(توجه:دقت کنید که فرمت زیرنویس یا فیلم را تغییر ندهید!)
2-ابتدا فیلم را اجرا کنید و بعد زیرنویس مربوط به فیلم را به درون km بکشید و رها کنید.

نکته:ممکن است نمایش زیرنویس بروی hide باشه که مطابق اموزش اونو show کنید.

پاسخ محمد فلاح 30 آگوست 2016

متشکرم

پاسخ محمد فلاح 30 آگوست 2016

سلام.من تمام مراحل رو انجام دادم ولی زیرنویس انگلیسی میاد، چیکار کنم تا فارسی بشه؟

پاسخ مدیر سایت 30 آگوست 2016

سلام
اگر منظورتون این است که زیرنویس شما انگلیسی نمایش داده می شود بدین معنی هست که زیرنویس که شما استفاده میکنید انگلیسی هست و فارسی نیست!
نکته:برنامه km نمی تواند زیرنویس انگلیسی را به فارسی تبدیل کند وشما باید ابتدا از اینترنت زیرنویس فارسی دانلود کنید و بعد مطابق این اموزش ان را نمایش بدید

پاسخ Moein 28 آگوست 2016

سلامخسته نباشیو
من چند تا فیلم دارم که زیرنوسشو توی کامپیوترم نشون نمیده یا زیرنویسش انگلیسی …. اما همون فیلمارو توی کامپیوتر بابام شو کردم زیرنویسش فارسی بود …
چیکار کم زیرنوشو بیاره؟

پاسخ مدیر سایت 28 آگوست 2016

سلام و ممنون
باید مطابق این اموزش تنظیمات نمایش زیرنویس در سیستمتون را فعال کنید تا زیرنویس فارسی براحتی نمایش داده بشود.
ولی چون شما اشاره کردید زیرنویس انگلیسی هم نشون نمیده به احتمال زیاد زیرنویس شما بروی حالت مخفی است که برای قرار دادن بروی حالت نمایش شما باید دکمه Alt کیبورد را نگه دارید وسپس دکمه X بزنید تا زیرنویس فعال شود
ولی بطور کلی اموزش بالا را بصورت کامل مطالعه کنید تا مشکلتون حل شود
موفق باشید

پاسخ H 21 آگوست 2016

من زیرنویس رو داخل ویدیو میکشم و مینویسه فایل زیرنویس باز شد اما هیچی نمیاد.یعنی زیرنویس روی تصویر نشون داده نمیشه.من باید چیکار کنم

پاسخ مدیر سایت 21 آگوست 2016

شما اول اموزش کامل مطالعه کنید.
اگر زبان عربی در km مطابق اموزش فعال کردید برای نمایش زیرنویس کلید های ترکیبی Alt+x باهم بگیرید تا حالت نمایش زیرنویس به show تغییر کند و زیرنویس نمایش داده شود(دقت کنید حالت SHOW باشد واشتباها Hiden نباشه)

پاسخ مونا 17 آگوست 2016

سلام خسته نباشید من همه این کارارو انجام میدم ولی بازهم زیرنویسم پخش نمیشه.فیلم باز میشه ولی وقتی زیر نویس و ب داخل فیلم میکشم هشدار میده و حروف نامفهومی میاد و یک گزینه update هم داره ولی متاسفانه یکبارم اپدیت کردم و بازم درست نشد ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ مدیر سایت 17 آگوست 2016

درودم ممنون
وقتی زیرنویس را داخل برنامه رها میکنید چه پیام خطایی میده؟
به این نکته دقت کنید که فایل زیرنویس اگه زیپه باید اونو از زیپ خارج کنید و بعد اونو درون فیلم بندازید.معمولا فرمت فایل های زیرنویس srt است.
چون اشاره کردید زیرنویس بصورت حروف نامفهوم میاد اموزش زیر را مطالعه کنید
برطرف کردن مشکل نمایش زیرنویس های نامفهوم

پاسخ مونا 18 آگوست 2016

این هشدار میاد ک
BINARY INFO باکلی عدد و رقم و متن نامفهوم
و سه تا گزینه Troubleshootings , update codecs , close میاد ک وقتی میبندمش ب کل ویدیو بسته میشه

پاسخ مدیر سایت 18 آگوست 2016

معمولا زمانی که km از یک فایل پشتیبانی نکند این ارور داده میشه.
ولی شما اشاره کردید که فیلم اجرا میشه ولی زمانی که قصد دارید زیرنویس به فیلم اضافه کنید این پیام ظاهر میشه پس مشکل از فایل زیرنویستون هست.
همانطور که قبلا هم اشاره کردم اگر فایل زیرنویستون zip هست حتما از زیپ خارج کنید.
فرمت فایل زیرنویستون چیه؟
ولی بازم اگر مطمئن هستید که فایل زیرنویستون بدون مشکل است ،فیلترهای زیر رو دانلودو نصب کنیدتا مشکلتون حل بشه:
برای دانلود اینجا کلیک کنید
ولی من فکر میکنم مشکل از زیرنویستون هست نه از تنظیمات km

پاسخ مونا 19 آگوست 2016

ممنونم ازتون درست شد

پاسخ مدیر سایت 19 آگوست 2016

موفق باشید

پاسخ یلدا 20 نوامبر 2016

منم همین مشکلکاربر اخری رو دارم فیلتری ک گفتین دانلود نمیشه

پاسخ یلدا 20 نوامبر 2016

این هشدار میاد ک
BINARY INFO باکلی عدد و رقم و متن نامفهوم
و سه تا گزینه Troubleshootings , update codecs , close میاد ک وقتی میبندمش ب کل ویدیو بسته میشه

پاسخ مدیر سایت 20 نوامبر 2016

به احتمال خیلی زیاد فایل زیرنویستونیا زیپه که بایداز زیپپ خارجش کنید تا خرابه

پاسخ مدیر سایت 20 نوامبر 2016

برای دانلود مستقیم اینجا کلیک کنید

صفحه بندی نظرات: 1 4 5 6 7 8 9
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /