اموزش کامل بازیابی رمز عبور اينستاگرام بدون ایمیل

خيلى ازکاربران اينستا با اينکه درحال حاضر از صفحاتشان استفاده مى کنند ولى بنابه دلايلى رمزعبورشان را فراموش میکنند که درصورت خروج (Log Out)  ازصفحه خود اگر نکاتى را که در این گزارش بیان میشود را رعايت نکنند متاسفانه صفحه شان بسته خواهد شد و دیگر کاری نمیتوان برای آن انجام داد ، روشهای زير به شما آموزش مى دهد چگونه براى صفحه اینستاگرامتان بدون استفاده ازايميل رمزى جديدبسازيد برای اینکار با ما همراه باشید.

اين روش مواقعى به کارمى آيد که قبلا شماره موبايل همراه خود را دراينستاگرام وارد کرده باشيد و يا اينکه فعلا درپيج خود هستيدو log outنکرده اید.مافرض مى کنيم که شمادرحال حاضرداخل صفحه اينستاگرام هستيد وشماره موبايل خودتان را هم وارد نکرده ايد.مى دانيد که براى تغييرپسورد،.پسوردقبلى ازشما خواسته مى شود ولى شما متاسفانه پسورد را فراموش کرده ايد ، اما برويم سراغ آموزش :

  • ابتدا گزینه  Edit Your Profileکه  در قسمت بالاى صفحه اينستاگرامتان میباشد را لمس کنيد
  • سپس درصفحه اى که وارد مى شويد درقسمت  Add phone Number شماره موبايل خودرا واردکنيد
  • اگر مراحل بالا را به دقت انجام داده باشید قسمت اصلى کار را انجام دهید که : ابتدا قسمت سه مربع عمودى گوشه سمت راست بالاى پيج را لمس کرده ودرصفحه ى وارد شده آخرين گزينه يعنى log out را بزنيد ، .با ين کار کاملا ازپيج خارج مى شويد.
  • تيک بالاى صفحه را بزنيد وارد صفحه اى مى شويدکه کد ۶رقمى ازشما ميخواهد اين کد اکنون به شماره اى که واردکرده ايد اس ام اس شده است اين کد را وارد کنيد ( پیشنهاد میشود از یک شماره ایرانسل استفاده کنید زیرا اینستاگرام سریعتر پاسخ میدهد)
  • حال براى وارد شدن فقط نام پيج را درقسمت User name وارد کرده و گزينهFor Got Password? روبرو را بزنيد.
  • در صفحه بازشده باعنون Reset Password گزينه دوم يعنى With sms را بزنيد
  • صفحه اى نمایش داده خواهد شد مبنی بر اینکه شما بايد شماره موبايلى را که قبلا در پروفایلتان واردکرده ايد را وارد نماييد
  • پس از وارد کردن شماره موبايل(بدون صفر) بر روی فلش بالاى صفحه کلیک کنید
  • یک پيامى ازطرف اينستاگرام با عنوان اين که لينک ريست پسورد به شماره داده شده ارسال میشود
  • وارد پيامهاى خود شده پيامى را که ازطرف اينستاگرام آمده حاوى لينک ريست میباشد آنرا پيدا وبروى لينک کليک نماييد
  • بعد ازشما خواسته مى شود با چه برنامه اى لينک رو بازکنيد
  • اينستاگرام را انتخاب نماييد درصفحه اى که وارد مى شويد رمز جديدتان را وارد نماييد
  • و برروی تيک بالاى صفحه را کلیک کنید

خب هم اکنون شما موفق شدید که رمز صفحه اینتساگرامتان را بازیابی کنید بدون آنکه به ایمیل نیاز داشته باشد ، البته این درصورتیست که شما تمام عملیات بالا را به دقت و طبق دستور العمل گفته شده انجام دهید.

اين روش کاملا مطمئن وتست شده است ویروى صفحه خودم و چدین صفحه دیگر هم امتحان کردم. شايد آموزش مبتديانه اى بوده ولى شايد مشکل تعدادى از دوستان بوده باشد

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
8
پاسخ M 19 دسامبر 2018

سلام.من تمام برنامه های انفلویاب رو امتحان کردم و همشون میگن یوزرنیم و پسورد اشتباه هست.مشکل از چیه؟؟؟

پاسخ mhbobh 28 اکتبر 2018

اینستاگرام راخواهشا روی گوشیم نصب کنید

پاسخ Ziba 7 اکتبر 2018

سلام من پسوردمو فراموش کردم به ایمیلم هم دسترسی ندارم فقط نام کابریم یادمه و میخوام شماره ای که وارد کرد کردم که کد برام فرستاده شده رو کامل ببینم تا بدونم کدوم خطه که بتونم برم بسوزم و بگیرمش که بتونم اینستامو برگردونم ممنون میشم راهنماییم کنید.
یا راهی هست که بتونم عکسای تو پیچمو یه جوری پاک کنم

پاسخ مدیر سایت 13 اکتبر 2018

سلام
با توجه به توضیحاتی که شما دادید،خیر هیچ روشی نیست که شم بتوانید شماره موبایل تان را از طریق ایسنتاگرام متوجه شوید. و همچنین تنها روش حذف عکس هاتونم، دسترسی به حساب تان هست.
ولی یک روش به شما پیشنهاد میکنم تا متوجه شماره تان شوید:
شما در یک گوشی که به اینستاگرام متصل هست، تمام شماره هایی که تابحال داشتید و احتمال میدهید بروی ان اینستاگرام نصب کرده اید را در گوشی ذخیره کنید
و سپس وارد اینستاگرام گوشی شوید و از قسمت مخاطب ها، میتوانید متوجه شویدکه کدام شماره مربوبط به حساب تان هست

پاسخ hani 22 ژوئن 2018

من جیمیلی رو ک باهاش اینستا درست کردم فراموش کردم چکار کنم؟

پاسخ مدیر سایت 24 ژوئن 2018

اگر شماره موبایل ثبت کرده باشید می توانید با شماره بازیابی کنید ولی اگر فقط ایمیل ثبت کردید باید به یاد بیاورید و روش دیگه ای ندارد!

پاسخ رامین 17 دسامبر 2017

سلام.روزتون بخیر.من دوتا پروفایل اینستا همزمان روی گوشیم دارم.یکی شخصی و دیگری کاری.پسوورد یکیش رو کاملا مطمعنم.اون یکی رو کمی شک دارم.الان چند روزه با ارور An Unknown network error has occurred مواجه هستم.به هیچ کدوم از پروفایلام دسترسی ندارم.تمام فعالیتهای بالارو با حوصله و درست انجامشون دادم.اما باز هم همین ارور رو دارم و باز نمیشن.
از طرفی نمیخوام حذفشون کنم چون روی تمام کارتهای مغازه دارمشون
خیلی لطف میکنید اگر کمکم کنید

پاسخ مدیر سایت 21 دسامبر 2017

سلام وممنون قربان
در پست زیر به صورت تمام روش های حل این مشکل را بصورت کامل قرار داده ایم. برای رفع مشکلتونپست زیر به همراه قسمت دیدگاه های پست را مطالعه کنید:
اموزش کامل رفع مشکل An Unknown network error has occurred در اینستاگرام

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /