آموزش قرار دادن استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

نحوه نمایش استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

نمایش استوری برای فالورهای دلخواه

 

اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی نزد ایرانیان می باشد.استوری یکی از امکاناتی بود که در اینستاگرام استقبال بسیار زیادی از آن شد. شما با استفاده از این قابلیت می توانستید عکس یا فیلم مورد نظر خود را تنها به مدت 24 ساعت با دوستان خود به اشتراک بگذارید و پس از سپری شدن این زمان استوری شما به صورت خودکار از سرور های اینستاگرام حذف می شد و دیگر هیچ شخصی قادر به مشاهده استوری شما نبود. هنگامی که شما در صفحه خود استوری قرار می دادید در صورتی که صفحه شما خصوصی بود تمام دنبال کنندگان شما قادر به مشاهده استوری شما بودند و در صورتی که صفحه شما عمومی بود تمام افراد می توانستند استوری شما را مشاهده نمایند.اینستاگرام در آخرین بروزرسانی خود قابلیتی به نام Close Friends را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا کاربران بتوانند دوستان نزدیک خود را به لیست Close Friends اضافه نمایند و هنگامی که استوری را برای Close Friends منتشر می کنند تنها افراد موجود در این لیست بتوانند استوری آن شخص را مشاهده نمایند. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه استوری را برای دوستان نزدیک خود منتشر نمایید.

 

آموزش قرار دادن استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

 

نحوه نمایش استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام:

 

برای انجام این کار ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید و در صفحه ابتدایی آیکون Story که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش قرار دادن استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

 

اکنون در این قسمت استوری خود را آپلود نمایید.

شما برای آپلود استوری می توانید فیلم یا عکس مورد نظر را از گالری خود انتخاب نمایید.

همچنین می توانید آیکون مشخص شده در تصویر را لمس نمایید و با استفاده از دوربین گوشی استوری بگذارید.

در صورتی که قصد قرار دادن فیلم در استوری را داشته باشید کافی ست آیکون مشخص شده در تصویر را چند ثانیه لمس کنید تا ظبط فیلم شروع شود.

 

آموزش قرار دادن استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

 

حال در این قسمت تنها کافی ست آیکون Close Friends که در تصویر مشخص شده است را انتخاب نمایید تا استوری شما برای دوستان نزدیک شما منتشر شود.

 

آموزش قرار دادن استوری برای دوستان نزدیک در اینستاگرام

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /