اموزش بدست آوردن لینک دانلود مستقیم هر فایلی

بدست آوردن لینک دانلود مستقیم در بین سایت های زرد و سایت های اشتراک فایل که مخصوصا در وب فارسی اکثرا دارای اکانت های پولی ، تبلیغات پاپ آپ بسیار و زمان انتظار برای دانلود فایل با محدودیت های گوناگون هستند یکی از کارهای بسیار وقت گیر و آزار دهنده است ، در ادامه روش بسیار خوبی برای پیدا کردن سریع لینک دانلود فایل های ویدیویی ، آهنگ ، برنامه و.. به شما معرفی میکنیم.

اینبار میخواهیم شما را با سرویس رایگان و بسیار سریع دیگری آشنا کنیم که با فیلتر کردن نتایج جستجو گوگل و کوئری های آن ، انتخاب های بسیار خوبی برای دانلود مستقیم و سریع فایل ها از هاست های نه چندان آشنا برای همگان دارد

برای شروع ابتدا وارد سایت FilecChef شوید

رابط کاربری سایت بسیار ساده و سریع طراحی شده است ، در کادر جستجو نام فایل مورد نظر را وارد کنید و از منو سمت چپ آن نیز برای نمایش نتایج بهتر نوع فایل را که میتوانید فیلم ، ویدیو ، سریال ،کتاب ، موزیک ، نرم افزار ، بازی و یا عکس باشد را انتخاب کنید.

 

اموزش بدست آوردن لینک دانلود مستقیم هر فایلی

 

پیشنهاد میکنیم نام فایل را بسیار طولانی انتخاب نکنید اما جرئیات دقیق مثلا برای سریال ها فصل و اپیزود را وارد کنید ، پس از وارد کردن عبارت مورد نظر بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

به صفحه نتایج جستجو گوگل منتقل میشوید ، اگر توجه کنید کوئری و فیلترهایی در کادر جستجو به صورت خودکار قرار گرفته است که البته نیازی نیست آنها را تغییر دهید .

 

اموزش بدست آوردن لینک دانلود مستقیم هر فایلی

 

در صورتی که بر روی یکی از نتایج جستجو کلیک مشاهده میکنید به جای سایت اصلی ، وارد دایرکتوری و فایل منیجر سایت میشود ، در اکثر اوقات لیست فایل ها با پسوندشان مثل mkv و.. نمایش داده میشود که برای دانلود آنها تنها کافیست برای نام آنها کلیک کنید تا دانلود شما بدون دردسر و هر گونه عمل اضافی آغاز شود .

 

اموزش بدست آوردن لینک دانلود مستقیم هر فایلی

 

در صورتی که فایل ها در روت ( صفحه اصلی ) دایرکتوری نبودند احتمالا با کمی جستجو کردن در پوشه ها آنها را مشاهده خواهید کرد.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /