اموزش تصویری قرار دادن کامنت در تلگرام در قسمت کانال ها

یکی از قابلیت های جالبی که قرار هست در آینده نزدیک به مسنجر تلگرام اضافه شود این هست که کاربران کانال میتوانند در قسمت پست های کانال نظر یا کامنت مورد نظر خود را قرار دهند در حال حاظر این قابلیت به صورت تست در بعضی از کانال های تلگرام فعال هست که کاربران کانال میتوانند نظر خود را در مورد اخرین مطالب ارسالی در کانال مطرح کنند و پس از تایید مدیر کانال نظر برای سایر کاربران نمایش داده می شود .

برای اینکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید نیاز هست که آخرین نسخه از مسنجر تلگرام را نصب کنید

یکی از کانال های که قابلیت کامنت در آن فعال هست کانال روسی زیر میباشد که میتوانید آن را باز کنید

توجه کنید که برای دیدن کامنت ها نیاز نیست که وارد کانال شوید ولی برای ارسال کامنت شما حتما باید وارد کانال شوید تا بتوانید کامنت ارسال کنید !

و نکته دیگر این هست که شما با ارسال کامنت در کانال باعث می شوید که دیگران که کامنت های شما را مشاهده میکنند برای شما پیام ارسال کنند به صورت خصوصی در صورتی که پیام ارسال کرده باشید میتوانید پیام خود را به سادگی حذف کنید … با لمس چند ثانیه ای پیام خود .

 

ایدی کانال دارای قابلیت کامنت:  pesni@

 

مشاهده میکنید که در بالای صفحه به جای اینکه تعداد عضای کانال نمایش داده شود عبارت نمایش دادن کامنت ها قرار داده شده که با انتخاب آن میتوانید کامنت های ارسال شده توسط کاربران را مشاهده کنید همچنین در پایین هر مطلب نعداد کامنت های مربوط به مطلب نمایش داده میشود که با لمس آن نظرات ارسال شده نمایش داده می شود .

 

اموزش تصویری قرار دادن کامنت در تلگرام در قسمت کانال ها

 

اموزش تصویری قرار دادن کامنت در تلگرام در قسمت کانال ها

 

توجه کنید که این قابلیت در حال تست می باشد و به صورت عمومی برای همه کانال ها فعال نشده است .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /