کامل ترین آموزش تصویری دانلود زمانبندی شده در کافه بازار

کامل ترین آموزش تصویری دانلود و آپدیت زمانبندی شده بازی و برنامه ها در کافه بازار

کامل ترین آموزش تصویری دانلود زمانبندی شده در کافه بازار

کافه بازار اولین فروشگاه آنلاین اپلیکیشن اندروید به زبان فارسی می باشد.اولین نسخه این اپلیکیشن ابتدا در سال 89 توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف روانه بازار شد.کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند جدید ترین نرم افزار ها و بازی های ارائه برای اندروید را دانلود نمایند.در حال حاضر حدود 130 هزار نرم افزار و بازی در بازار وجود دارد که اکثر آن ها به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و تنها تعداد محدودی از بازی و نرم افزار های موجود در این فروشگاه پولی می باشند.شما با استفاده از این فروشگاه ایرانی می توانید تمامی اپلیکیشن های موجود در گوشی خود که در بازار موجود می باشند را به جدید ترین نسخه آپدیت نمایید.
طبق آمار منتشر شده در اواخر سال 93 حدود 17 میلیون نفر این اپلیکیشن را نصب نموده بودند که 14 میلیون نفر از این افراد دارای حساب کاربری در این نرم افزار بودند.
در اواخر سال 95 حدود 32 میلیون نفر این اپلیکیشن را نصب کردند که این عدد خود نشانه یک موفقیت عظیم می باشد.یکی از امکانات جالب این اپلیکیشن امکان آپدیت برنامه های به صورت زمان بندی شده می باشد.شما با استفاده از این قابلیت می توانید زمانی را تعیین نمایید تا اپلیکیشن های موجود در گوشی شما در زمان مشخص شده آپدیت شوند.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه از امکان زمان بندی بازار استفاده نمایید.

 

برای استفاده از این قابلیت شما ابتدا باید وارد این اپلیکیشن بازار شوید.

در صفحه ابتدایی باید آیکون تنظیمات مشخص شده در تصویر را لمس نمایید تا تنظیمات مربوط به اپلیکیشن برای شما نمایش داده شود.

 

کامل ترین آموزش تصویری دانلود زمانبندی شده در کافه بازار

 

حال در این قسمت شما باید آیکون زمان بندی بروزرسانی که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید تا اطلاعات مربوط به زمان بندی و دانلود برای شما نمایش داده شود.

 

کامل ترین آموزش تصویری دانلود زمانبندی شده در کافه بازار

 

اکنون در این قسمت کافی ست ساعت شروع و پایان دانلود را تعیین نمایید.
ساعت شروع را باید در کادر اول و ساعت پایان را نیز باید در کادر دوم وارد نمایید.

 

کامل ترین آموزش تصویری دانلود زمانبندی شده در کافه بازار

 

به این نکته توجه داشته باشید که بازه زمانی تعیین شده حداکثر 6 ساعت می باشد.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /