آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

نحوه چت با آیدی در تلگرام

 

آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

تلگرام نام پیام رسان محبوب ایرانیان می باشد که اولین نسخه آن در سال 2011 به کاربران معرفی شد.پس از گذشت 7 سال از انتشار این پیام رسان هم اکنون تعداد کاربران فعال تلگرام حدود 200 میلیون نفر می باشد که بخش عظیمی از این تعداد (حدود 40 میلیون نفر) را ایرانیان تشکیل می دهند.از قابلیت های تلگرام می توان به امکان چت به صورت دونفره و همچنین به صورت گروهی، ساخت کانال، سکرت چت یا همان چت مخفیانه، پیام تصویری، تماس صوتی و همچنین ساخت ربات اشاره نمود.شما به دو روش می توانید از طریق تلگرام با دوستان خود در ارتباط باشید.روش اول از طریق ذخیره کردن شماره موبایل شخص مورد نظر می باشد و روش دوم از طریق آیدی شخص مورد نظر.آیدی هر شخص در تلگرام مختص به خود آن فرد می باشد و شما هیچ گاه نمی توانید دو آیدی یکسان در تلگرام بیابید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه از طریق آیدی با دوستان خود چت کنید.

 

نحوه چت با آیدی در تلگرام:

 

شما به دو طریق می توانید با آیدی با شخص مورد نظر در تلگرم چت کنید:

 

روش اول(روش پیشنهادی):


برای انجام این کار ابتدا باید وارد تلگرام شوید و سپس یک صفحه چت را انتخاب نمایید.

 

آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

 

حال در این مرحله باید آیدی شخص مورد نظر را تایپ نمایید.
(در این قسمت ابتدا شما باید آیدی آن فرد را بدانید)
برای ارتباط از طریق آیدی ابتدا باید یک @ بگذارید سپس آیدی را تایپ و ارسال نمایید تا آیدی ارسال شده به حالت زیر نمایش داده شود.

 


آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

 

 

اکنون برای چت با آن شخص کافی ست آیدی شخص که در تصویر مشخص شده است را لمس نمایید تا صفحه چت با آن فرد برای شما نمایش داده شود.

 


آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

 

همان گونه که در تصویر مشاهده می کنید صفحه فرد مورد نظر برای شما داده می شود و شما از این طریق می توانید با وی در ارتباط باشید.

 


آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

 

 

 

روش دوم:

 

1- مرورگر اینترنت خود را باز کنید .

2- در نوار آدرس مرورگرتان نشانی telegram.me/Your ID را نوشته و به جای کلمه Your ID نام ID موردنظرتان را بنویسید و تایید کنید .

3- اکنون در صورت وجود ID موردنظر، صفحه آن برای شما باز می شود و با لمس روی دکمه SEND MESSAGE به صفحه ی چت با مخاطبتان منتقل می شوید . به عنوان مثال ما رباتی با آی دی Clippy را از طریق این روش پیدا کردیم :

 

آموزش چت از طریق آیدی ID در تلگرام

 

 

لازم به ذکر است که توسط این روش می توانید به آی دی افراد،کانال ها و ربات هایی که لینکشان را دارید دسترسی پیدا کنید.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
76
پاسخ علی 13 آوریل 2019

سلام
ببخشید چطور میشه داخل هاتگرام ، من فقط از طریق آیدی بادیگران چت کنم و شماره موبایلم را نبینند ؟

پاسخ مریم 21 ژانویه 2019

سلام وقت بخیر.من از طریق آیدی به کسی پیام میدادم حالا آیدی خودم رو عوض کردم و هیچ کدوم هم شماره هم دیگه رو نداریم حالا اگه اون طرف صفحه چت با من رو که قبل از عوض کردن آیدی پیام میدادیم رو حذف نکرده بلشه الان با وجود عوض کردن ایدیم میتونه از طریق همون صفحه چت دوباره پیام بده به من؟

پاسخ m&z 12 ژانویه 2019

سلام شخصی از طریق آیدی به من پیام داد، علیرغم اینکه آیدی‌ام رو حذف کردم، با اینحال بازم وقتی پیام میفرسته شماره‌اش نمی‌افته و فقط آیدی‌اش می‌افته.باید چکار کنم که وقتی پیام میده با شماره بی‌افته.ممنونم

پاسخ m&z 12 ژانویه 2019

سلام شخصی از طریق آیدی به من پیام داد، علیرغم اینکه آیدی‌ام رو حذف کردم، با اینحال بازم وقتی پیام میفرسته شماره‌اش نمی‌افته و فقط آیدی‌اش می‌افته.

پاسخ مینا 5 ژانویه 2019

سلام.خسته نباشین،من ایدی تلگرام ندارم،ازخودتلگرام هم استفاده میکنم به شخصی ازطریق ای دی اون شخص پی ام دادم چت کردیم،بعددوروزچت کردن،وقتی حرف زدیم یه ساعت بعددیدم بلاک کرده منم بلاک کردم،میخوام بدونم شماره من واسه اون دیده میشه یانه؟من ایدی ندارم.ممنونم

پاسخ حسن 26 نوامبر 2018

1- سلام خسته نباشید،من به شخصی آی دی تلگراممو دادم که به من پیام بده،اما شماره اون شخص رو توی مخاطبین تلفن و تلگرامم داشتم،الان اون شخص شماره منو دیده؟؟

پاسخ مدیر سایت 29 آوریل 2018
سلام
اگر اون شخص شماره شما را نداشته باشد، خیر شماره شما برای ان شخص نمایش داده نمی شود

2- سلام من شماره يه نفرو دارم
اما اون نداره شماره منو
ميخوام با آي دي بهش پيام بدم و بعد تغيير بدم آي دي رو آيا در اين صورت شماره من دستش ميوفته؟؟؟يا حتما بايد شماره شو از مخاطبينم حذف كنم و بعد از طريق آي دي بهش پيام بدم،مرسي

پاسخ مدیر سایت 14 دسامبر 2017
سلام چون شماره شخص بروی گوشی شما هست و جز مخاطب های تلگرام شما به حساب می اید پس باید شمارهفرد مورد نظر را از مخاطب های تلگرام تان حذف کنید تا شماره شما برای شخص نمایش داده نشود
با عرض سلام و خسته نباشید
در سوال اول گفتید چون شماره شما رو نداره ،شماره شما نمایش داده نمیشه(با توجه به اینکه شماره طرف مقابل رو داخل مخاطبین گوشی و تلگرام داره)***ولی در سوال دوم فرمودید چون شماره شخص بروی گوشی شما هست و جز مخاطب های تلگرام شما به حساب می اید پس باید شمارهفرد مورد نظر را از مخاطب های تلگرام تان حذف کنید تا شماره شما برای شخص نمایش داده نشود(با توجه به اینکه طرف مقابل شماره منو نداره) لطفا توضیح دهید.

پاسخ لیلا 19 نوامبر 2018

سلام . خوبین . داشتم دنبال سوالم میگشتم یه هویی اودم تو سایت شما. سوال و جوابمو رو داخل سوالها دیدم ولی میخام مطمئن بشم. بزرگواری میکنین بازم جواب بدین. سپاس.
من آی دی ندارم . میخوام برای یکی که آی دی داره و شمارش رو ندارم اونم شمارمو نداره . پیام بفرستم. اگه آز طریق ای دی براش پیام بزنم ، آیا پیامم با شماره به ایشون میره یا اسم ؟ ممنون میشم جواب بدین.

پاسخ صدیقه 14 نوامبر 2018

اگر آیدی عوض بشه و شخصی کخ فقط ایدی ما را داسته میتونه دوباره به تلگراممون دست پیدا کنه

پاسخ مدیر سایت 14 نوامبر 2018

خیر به هیچ وجه!

پاسخ ماهان 11 نوامبر 2018

سلام وقت بخیر اگر شخصی توسط ایدی من بلاک کرده باشه وشمارمو نداشته باشه اگر من ایدیمو عوض کنم از بلاک درمیام؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 11 نوامبر 2018

سلام زنده باشید
بله

پاسخ aft 9 نوامبر 2018

چطوریه آیدی عددی پیام بدم؟

پاسخ مدیر سایت 11 نوامبر 2018

منظورتون متوجه نشدم؟

پاسخ علیرضا 8 نوامبر 2018

با سلام و خسته نباشید
بعضی ها تو تلگرام آیدی ندارن ولی بعضا می بینم که تو گروه مطلبی برای اونا فرستاده شده و اسمشون بصورت آبی پر رنگ انتهای مطلب براشون آورده شده تا بصورت @ در لیست گروهها دیده بشه
نمیدونم چجوری این کار رو میکنن
اگه میدونین لطفا توضیح بدید🙏

پاسخ Halima 24 اکتبر 2018

سلام من میخام با ایدی خودم به کسی که ایدی نداره پیام بدم ولی شماره شو دارم ولی اون شماره منو نداره. اگه بهش با ایدیم پیام بدم شماره منو میبینه؟

پاسخ مدیر سایت 17 نوامبر 2018

سلام
چون شخص ایدی ندارد و شما مجبورید به شماره شخص پیام بدید، وقتی بهش پیام بدید شماره شما را مشاهده می کند

پاسخ مریم 17 اکتبر 2018

سلام.. اگر به یه شخص با ایدی پیام بدم نه من شماره ی اونو دارم نه اون شماره منو و بعد در تلگرام بهش زنگ بزنم ایا شماره ی من واسه اون شخص میره؟؟و یه سوال دیگه اینکه اگر ایدی رو عوض کنم واسه اون شخص که قبلا بهم پی ام میداده باز هم ایدی من میره؟؟باتشکر

پاسخ مدیر سایت 18 اکتبر 2018

سلام
1.اگر با ایدی به شخص مورد نظر پیام دهید یا اینکه با ایدی به شخص زنگ بزنید، و شخص شماره شما را نداشته باشد، خیر شماره شما برای شخص نمایش داده نمی شود.
2.خیر با تغییر ایدی، شخص متوجه آیدی جدید شما نمی شود.

پاسخ مریم 17 اکتبر 2018

سلام.. اگر به یه شخص با ایدی پیام بدم نه من شماره ی اونو دارم نه اون شماره منو و بعد در تلگرام بهش زنگ بزنم ایا شماره ی من واسه اون شخص میره؟؟

پاسخ مدیر سایت 18 اکتبر 2018

سلام
خیر شماره شما برای آن شخص نمایش داده نمی شود

پاسخ سارا 19 سپتامبر 2018

سلام خدمت شما و تشکر بابت پاسخ های کامل و سریعتون.

من با کسی ابتدا فقط از طریق آیدی چت می کردم بعد اون شخص شماره اش رو داد و من هم در مخاطبین گوشیم ذخیره کردم اما من شماره ام ندادم و چت رو ادامه دادم.
1- حالا که من شماره اش رو ذخیره کردم هنوز با آیدیم براش نمایش داده میشه یا شماره ام هم می افته ؟
2- اگر بخوام با شرایط فوق کلا چت با این شخص رو تمام کنم به جز بلاک کردن چه راه دیگه ای هستش؟
من با دوستم این آمتحان رو کردیم و حالت چت خودم با شخص بالارو شبیه کردیم که :
آیدیم رو هم عوض کردم و حتی صفحه چتم رو با دوستم هم حذف کردم اما همچنان دوستم شماره من رو می دید با اینکه مثلا دوستم شماره من رو نداشت!!!
ببخشید زیاد نوشتم

پاسخ مدیر سایت 19 سپتامبر 2018

سلام زنده باشید
سوال1:فقط ایدی برای شخص نمایش داده میشود و چون شما از طریق ایدی با شخص چت میکردید و همچنان هم در همان چت قبلی داریدچت میکنید، شماره شما برای آن شخص نمایش داده نمیشودو فقط ایدی شما نمایش داده میشود
دردوصورت شماره شما برای شخص نمایش داده میشود:
1.شما هم شماره تان را به شخص بدهید
2.چت فعلی را حذف کنید و از طریق شماره به شخص پیام دهید.
سوال2:
بجز بلاک کردن، تغییر ایدی هست . زمانی که شما آیدی تلگرام خود را تغییرمی دهید، افرادی که آیدی قبلی شما را داشته اند دیگر نمی توانند شما را پیدا کنند.

پاسخ sama 28 آگوست 2018

سلام من تلگرام پلاس دارم . چند وقته تموم مشتریها که به من پی ام میدن با اینکه شماره من سیو کردن ولی شماره شون نمی افته و هیلی راحت ریپورت میشم کمک لطفا

پاسخ مدیر سایت 29 آگوست 2018

سلام سوالتون اصلا مفهوم نیست و مشخص نیست منظورتون چی هست لطفا بصورت کامل تر توضیح دهید تا راهنمایی تون کنم
اول اینکه تلگرام پلاس کاملا معتبر هست ومشکل شما ربطی به این برنامه ندارد.
دوم اینکه چه کسی شماره شما را داشته باشد چه نداشته باشد وقتی به شما پیام دهد، شما ریپورت نمی شوید!
سوم اینکه با در نظر گرفتن اینکه شما شماره افرادی که به شما پیام میدهند را نداشته باشید، وقتی شخص روبرو اول به شما پیام دهد، شما میتوانید ان شخص را ریپورت کنید ولی اون شخص نمی تونه شما را ریپورت کنه! پس چه جوری شما ریپورت میشوید
نکته چهارم هم این است که اگر شما شماره شخص را درتلگرام ذخیره کرده باشید این مشکل هست و حتما باید شماره شخص را بصورت دستی در قسمت مخاطب های گوشی تون ذخیره کنید تا شماره ان شخص برای شما نمایش داده شود

پاسخ مریم 11 آگوست 2018

سلام خواهش میکنم جواب بدید،من با یه شخصی از طریق ایدی چت میکردم و الان ایدیمو پاک کردم اما بازم میتونه به من پی ام بده چیکار کنم که اصلا نتونه منو پیدا کنه به جز بلاک کردن راهی هس؟

پاسخ مدیر سایت 11 آگوست 2018

سلام
کافیه یک ایدی جدید برای اکانت تلگرام تان ایجاد کنید تا دیگه شخص نتونه به شما پیام بده !
اموزش تغییر ایدی هم در پست زیر هست:
http://king2net.com/14696/change-telegram-id/

پاسخ silent 23 جولای 2018

سلام
ممنون میشم اگه زود جواب بدین
من ب شخصی تو تلگرام طلایی از طریق آیدی پیم دادم
بدون اینکه اون طرف شماره من رو داشته باشه یا من شماره اون رو داشته باشم آیا بعد از دادن پیام اون شخص میتونه شماره من رو ببینه ؟
آیا در صورت نداشتن آیدی اگه ب شخصی از طریق آیدی خودش بهش پیم بدی اون شخص میتونه شماره ما رو برداره ؟ آیا این دو مورد با هم متفاوتن؟مچکر

پاسخ مدیر سایت 23 جولای 2018

سلام
در مورد سوال اولتون،خیر شخص نمیتونه شماره شما را مشاهده کند.
و اگر هم شما،ایدی نداشته باشد و از طریق ایدی به شخص پی ام بدید،بازم شخص نمی تونه شماره شما را مشاهده کند.

پاسخ سورنا 8 ژوئن 2018

مرسی ک وقت گذاشتین❤

پاسخ مدیر سایت 8 ژوئن 2018

زنده باشید

پاسخ سورنا 7 ژوئن 2018

سلام.ممنون از مطالب مفیدتون
اگه از طریق آی‌دی کسی بهش پیام بدیم اون‌ شخص شماره مارو میتونه ببینه؟؟
اگه شماره رو نمیبینه پس آی دی رو میبینه یا اسمی ک موقع ورود ب تلگرام وارد کردیم؟
ممنون میشم زود جوابمو بدین❤

پاسخ مدیر سایت 8 ژوئن 2018

سلام
اگر شما شماره شخص را بروی گوشیتون ذخیره نداشته باشید و از طریق ایدی بهش پی ام بدید، شخص ایدی شما را مشاهده میکند و اصلا شماره شما برای ان شخص نمایش داده نمی شود
و اسم شما هم همان اسمی که بروی پروفایلتان قرار دادید برای شخص نمایش داده میشود

پاسخ morteza 21 می 2018

سلام، یکی از دوستان پیام داده تو تلگرام، ولی پیام با اسمش اومده و شماره اش رو من ندارم، چطور میشه به این روش پیام داد؟؟

پاسخ مدیر سایت 8 ژوئن 2018

سلام
از طریق ایدی به شما پی ام داده!

پاسخ پیدن 28 آوریل 2018

سلام خسته نباشید،من به شخصی آی دی تلگراممو دادم که به من پیام بده،اما شماره اون شخص رو توی مخاطبین تلفن و تلگرامم داشتم،الان اون شخص شماره منو دیده؟؟

پاسخ مدیر سایت 29 آوریل 2018

سلام
اگر اون شخص شماره شما را نداشته باشد، خیر شماره شما برای ان شخص نمایش داده نمی شود

پاسخ سامان 3 مارس 2018

با سلام و خسته نباشید خدمت شمااا
من هرکاری میکنم که با آی دیم پیاام بدم ولی شماره م نیفته نمیییشه،حتی شماره شم از تو مخاطبین هم گوشیم هم تلگرام حذف کردم ولی بازم وختی با t.me/id وارد میشم شماره م معلومه برا اون
اگه راهنماییم کنینن ممنون میشم
مچکرم

پاسخ مدیر سایت 4 مارس 2018

سلام و زنده باشید
وقتی شخص مورد نظر شماره شما را ندارد و شما به ایدی ان شخص پی ام بدید،به هیچ وجه شماره شما برای ان شخص نمایش داده نمی شود و فقط ایدی شما نمایش داده میشود

پاسخ نسرین 18 ژانویه 2018

من میخواستم آیدیمو بدم به کسی بهم پیام بده نه شماره منو داره ونه من شمارشو سیو کردم وآیدی نداره میخواستم بببنم اگه از طریق ایدی من اون به من پیام بده شماره منو میبینه یانه!؟؟؟؟

پاسخ مدیر سایت 18 ژانویه 2018

با توجه به توضیحاتی که دادید،خیر شماره شما برای شخص به هیچ عنوان نمایش داده نمی شود.

پاسخ Morteza 15 ژانویه 2018

باسلام
زمانی که گزینه send massage رو میزنم به صفحه تلگرام میره ولی چیزی باز نمیشه واین پیام رو میده
There is no telegram account with this username

پاسخ مدیر سایت 18 ژانویه 2018

سلام
دلیل مشاهده این پیام این است که همچین حسابی وجود ندارد!
به احتمال زیاد یا ایدی را اشتباه وارد میکنید یا اینکه ایدی مورد نظر حذف شده است

پاسخ Helen 12 دسامبر 2017

سلام
من شماره يه نفرو دارم
اما اون نداره شماره منو
ميخوام با آي دي بهش پيام بدم و بعد تغيير بدم آي دي رو آيا در اين صورت شماره من دستش ميوفته؟؟؟يا حتما بايد شماره شو از مخاطبينم حذف كنم و بعد از طريق آي دي بهش پيام بدم،مرسي

پاسخ مدیر سایت 14 دسامبر 2017

سلام چون شماره شخص بروی گوشی شما هست و جز مخاطب های تلگرام شما به حساب می اید پس باید شمارهفرد مورد نظر را از مخاطب های تلگرام تان حذف کنید تا شماره شما برای شخص نمایش داده نشود
برای حذف مخاطب مورد نظر از مخاطب های تلگرام تان این پست را مطالعه کنید.

پاسخ Nazi 8 نوامبر 2017

سلام… من آیدی تو تلگرام ساختم با شخصی از طریق آیدیش چت کردم شماره من براش نمایش داده شده؟

پاسخ مدیر سایت 9 نوامبر 2017

سلام
خیر اصلا شماره شما برای شخص مورد نظر نمایش نمیده و فقط ایدی شما را دارد که در صورت نیاز می توانید ایدیتون هم تغییر بدید تا شخض نتونه به شما پی ام بده

پاسخ layaly 18 اکتبر 2017

سلام من آی دی ندارم به شخصی از طریق آی دی اون شخص پی ام دادم ..شماره من واسه اون میره حالا که آی دی ندارم؟

پاسخ مدیر سایت 18 اکتبر 2017

سلام
خیر شماره شما برای اون شخص نمایش داده نمیشه!

پاسخ eli 18 سپتامبر 2017

سلام اگه با کسی با آیدی چت کنم و بعد بخوام اون فرد دیگه پیدام نکنه میتونم آیدیمو عوض کنم یعنی با عوض کردنش اون فرد دیگ به من نمیتو نه پی ام بده

پاسخ مدیر سایت 19 سپتامبر 2017

سلام
وقتی شما ایدی تلگرام تون عوض کنید،شخصی که ایدی قبلی شما را داشته دیگه نمی تونه به ایدی جدید شما پیام بده.مگر اینکه ایدی جدید شما رو هم داشته باشه.

پاسخ کیمیا 7 نوامبر 2017

منم دقیقا همین سوال رو دارم ..الان اکانتمو حذف کردم قبلش ایدیم رو هم حذف کرده بودم.دیگه پیامای اون شخص برام نمیاد.؟.خواهش میکنم جواب بدین

پاسخ مدیر سایت 8 نوامبر 2017

زمانی که شما حساب کاربری تلگرام خود را بصورت کامل حذف کنید،هیچ شخصی نمی تواند به شما پیام ارسال کنید(چه با شماره و چه ایدی تلگرام) و زمانی که وارد صفحه چت با شما می شود بجای نام شما نوشته شده است Deleted Account و اصلا شخص نمی تواند پیامی بنویسد
در صورت نیاز می توانید با اموزش زیر حساب کاربری تلگرام خود را بصورت کامل حذف کنید
آموزش حذف دائم اکانت تلگرام(دیلیت اکانت تلگرام)

پاسخ جواد 6 مارس 2017

سلام خدا قوت، با أرزوی شادی وخرمی برایتان. در بعضی کانال های تلگرام، زمانی که برای ارسال پیام، روی لگوی کانال – در اندروید- کلیک می کنید، خیلی سریع صفحه ی چت نمایان میشود و در ادامه صفحه پیام های همان کانال می آید(نمایش پیام های ارسالی کانال) برای مثال “کانال صادق زیبا کلام” استدعاست راهنمائی فرمائید. لطفا به ایمیل ارسال فرمائید.
سپاسگزارم- جواد امیری

پاسخ مدیر سایت 6 مارس 2017

با سلام
منظورتون متوجه نشدم لطفا کامل تر توضیح دهیدو مشکلتون را بیان کنید

صفحه بندی نظرات: 1 2
تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /