آموزش گرفتن backup از هاست Cpanel

گرفتن بک آپ از هاست مسئله ای بسیار مهم برای یک سایت است . شما می توانید پس از گرفتن بک آپ سایت خود را به سرور دیگری انتقال دهید ، مطالب خود را در کامپیوترتان نگه داری کنید و در مواقعی که اطلاعات شما به خطر افتاده می توانید بک آپ گرفته شده از هاستتان را جایگزین کنید .برای این منظور که بتوانید یک backup کامل از سایت خود تهیه کنید ، با آموزش  همراه باشید .

 

 

پس از ورود به صفحه سی پنل ( Cpanel ) هاست خود در قسمت Files روی بخش Backups کلیک کنید .

برای تهیه یک نسخه کامل از سایت خود ، در قسمت Full Backup روی گزینه Download or Generate a Full Website Backup کلیک کنید .

در قسمت Backup Destination محلی را که می خواهید بک آپ در آن ذخیره شود را انتخاب کنید .
در قسمت Email Address آدرس ایمیل خود را وارد کنید تا در صورت موفق بودن عملیات بک آپگیری ، نتیجه عملیات به شما از طریق ایمیل اطلاع داده شود .
در صورتی که تمایل ندارید که به شما ایمیلی ارسال شود ، گزینه  Do not send email notification of backup completion را انتخاب کنید .
در پایان روی گزینه Generate Backup کلیک کنید و چند ثانیه ای صبر نمایید .

به این ترتیب یک بک آپ کامل از سایت شما تهیه شده است ؛ بنابراین روی گزینه Go Back کلیک کنید.

اکنون در قسمت Backups Available for Download بک آپ ساخته شده را مشاهده می کنید . شما  می توانید روی آن کلیک کرده و آن را دانلود کنید و در هارد کامپیوتر خود نگهداری کنید .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /