معرفی سایت هایی برای افکت گذاری بر روی عکس

شما میتوانید بر روی تصاویر خود افکت های زیبا و خیره کننده قرار دهید بدون اینکه برای ویرایش کردن آنها وقت بگذارید یا از نرم افزارهایی مثل فتوشاپ استفاده کنید.قصد داریم  ۵ تا از بهترین سایت هایی که به صورت مجانی و آنلاین به عکس های افکت میدهند را معرفی کنیم.

 

Pixlr-o-matic

شما میتوانید علاوه بر افکت گذاری بر روی عکس آنها را نیز ویرایش کنید،میتوانید عکس ها را از کامپیوتر شخصی یا وب کم بر روی سایت آپلود کنید.

معرفی سایت هایی برای افکت گذاری بر روی عکس
 
 

Picplz

یک راه سریع و آسان برای قرار دادن افکت بر روی عکس و به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی ،همچنین میتوانید ۱۲ افکت بر روی عکستان قرار دهید.

با اکانت فیس بوک یا تویتر خود وارد سایت شوید،سپس عکس را از روی کامپیوتر خود بر روی سایت آپلود کنید و در نهایت میتوانید عکس را ویرایش و بر روی سایت های اجتماعی قرار دهید.

 

 

Phixr

یک ویرایشگر عکس با قابلیت های متعدد،این سایت دارای افکت های و گزینه های زیاد برای ویرایش عکس است.

برای استفاده از این سرویس ابتدا یک اکانت در سایت بسازید سپس میتوانید عکس خود را از روی کامپیوتر،شبکه های اجتماعی مثل قیس بوک،تویتر و.. بر روی سایت آپلود کنید،اگر هم سایز عکس شما بزرگ است سایت ابزاری برای برش و کوچک کردن عکس در اختیار شما قرار میدهد.

 
 

Picnik

یک سایت با امکانات کامل ویرایش همراه با رابط کاربری ساده و آسان،سرویس اولیه این سایت مجانی است اما در صورت تمایل میوانید از سرویس پولی نیز استفاده کنید،این سایت دارای ۳۰ افکت مجانی است که میتوانید آنها بر روی عکس هایتان

بعد از ثبت نام و ایجاد اکانت در سایت شما براحتی میتوانید عکس های خود را آپلود کنید،شما میتوانید در  Picnik ،همزمان ۵ عکس را آپلود کنید اما اگر از حساب پولی استفاده کنید قابلت آپلود همزمان ۱۰۰ عکس را دارید،همچنین میتوانید از سایت هایی مانند Photobucket, Picasa و Flickr عکس های خود را وارد کنید.

 
 

Lo-Fi

یا اینکه Lo-Fi یک سایت نیست اما یک برنامه جالب برای PC و Mac است،Lo-Fi شبیه یک دوربین دیجیتال عکس که با آن میتوانید عکس های خود را ویرایش و بر روی آن افکت بگزارید و آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگزارید .

معرفی سایت هایی برای افکت گذاری بر روی عکس

از این نرم افزار میتوانید تا ۷ روز به صورت رایگان استفاده کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /