ذخیره صفحه وب به صورت Pdf

احتمالا تاکنون خواستید یک صفحه از وب را برای مراجعه‌های آتی ذخیره یا در موارد علاقه مندی‌های خود قرار دهید اما پس از مدتی مراجعه، به‌دلایلی مانند اشکال هنگام ذخیره کردن یا عوض شدن صفحه وب موردنظر به مطلب مورد نیاز خود نرسیده‌اید.

وب‌سایت تبدیل صفحه وب به PDF  علاوه بر حل این مشکلات، نسخه وب‌سایتی که می‌خواهید را به فرمت رایج PDF تبدیل می‌کند تا از هرگونه تغییرات آتی مصون بماند. شما می‌توانید به سه روش این کار را انجام دهید:

1-کپی کردن آدرس صفحه موردنظر در وب‌سایت نرم‌افزار

2- ایمیل آدرس وب‌سایت به نشانی  submit@web2pdfconvert.com

3- راه راحت و همیشگی دانلود افزونه این نرم‌افزار که با تمام مرورگرها نیز کار می‌کند.
در راه سوم پس از مراجعه به آدرس سایت، با 2 گزینه روبرو می‌شوید. گزینه اول (.browser and convert web pages to PDF files with one click using…) را انتخاب کنید. در صفحه دوم نیز بر روی گزینه اول Bookmarklet کلیک نمایید. در صفحه سوم شکلی می‌بینید که برروی آن علامت + وجود دارد. شما باید این شکل را گرفته (Drag) و به نوار علاقه‌مندی‌های خود (Favorite Bar) اضافه کنید. از این به بعد هر وقت خواستید صفحه‌ای را با این فرمت ذخیره کنید، دکمه اضافه شده در نوار علاقمندی‌های خود را کلیک کرده و منتظر ذخیره شدن صفحه و ظاهر شدن لینک دانلود نسخه PDF باشید. اگر از این ترفند خوشتان آمد در نظرات اعلام کنید. مطمئنا کاربرد زیادی برای شما خواهد داشت.

itresan

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /