دانلود Red Ball 4 1.4.21 بازی پرطرفدار توپ قرمز 4 برای اندروید + آیفون

دانلود Red Ball 4 بازی پرطرفدار توپ قرمز 4 برای اندروید

نسخه مود و بی نهایت Red Ball 4 قرار گرفت

نسخه Red Ball 4 1.4.21 قرار گرفت

 

Red Ball 4 – توپ قرمز 4 جز سرگرم کننده بازی هایی است که تا کنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.اگر در گذشته شما از گوشی های نوکیا استفاده می کرده اید این بازی برای شما یک بازی نوستالژیک محسوب می شود.بازی توپ قرمز 4 نسخه بهبود یافته بازی توپ در گوشی های قدیمی نوکیا می باشد اما در این قسمت داستان بازی کمی متفاوت تر از قبل شده است.در بازی  دشمنان شما قصد دارند همه چیز را در جهان، به شکل مربعی تبدیل کنند و شما باید از دست آن ها فرار کنید و دنیا را نجات دهید.

 

دانلود Red Ball 4 1.4.21 بازی پرطرفدار توپ قرمز 4 برای اندروید + آیفون

 

 علی رغم حجم کمی که دارد، از گرافیک بالا و خیره کننده ای برخوردار است و همین مسله سبب جذب بازیکنان بیشتر به این بازی شده است.در بازی شما برای به پایان رساندن بازی باید از 45 مرحله مختلف عبور کنید که در هر مرحله از این بازی شما با چالش های مختلفی رو برو خواهید شد و باید بتوانید از پس آن ها بر بیایید.

 

برخی از ویژگی های بازی آرکید Red Ball 4 اندروید :

🔴 وجود 45 مرحله جذاب و هیجان انگیز

🔴 گیم پلی ساده و روان

🔴 حجم کم فایل نصبی

🔴 گرافیک بالا و جذاب

🔴 آفلاین بودن بازی

در حال حاضر بازی محبوب Red Ball 4 – توپ قرمز 4 بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران اندروید از سراسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی جذاب است. در مجموع باید بگوییم بازی Red Ball 4 یکی از سرگرم کننده ترین بازی های اندروید است و می تواند ساعت ها شما را جذب خود نمایید. اگر شما نیر به این سبک بازی ها علاقه مندید ما نصب بازی توپ قرمز 4 را به شما توصیه می کنیم. 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /