دانلود آمیرزا 8.8 Amirza بازی جذاب و سرگرم کننده برای اندروید

دانلود بازی ایرانی آمیرزا Amirza برای اندروید

محبوبترین بازی ایرانی در سبک حدس کلمات

نسخه 8.8 Amirza قرار گرفت

 

آمیرزا – Amirza جز بهترین و جذاب ترین بازی های ایرانی است که تا کنون توسط یک شرکت بازی ساز ایرانی تولید شده است. سازندگان بازی آمیرزا همان سازندگان بازی موفق باقلوا می باشند و از همین رو می توان بازی آمیرزا را نیز بازی جذاب و زیبایی دانست. آمیرزا نیز از سبک بازی باقلوا پیروی می کند و سبک آن تشخیص کلمات است. در این بازی جدولی از حروف به هم ریخته در مقابل شما وجود دارد و شما باید بتوانید با استفاده از آن حروف و مرتب کردن آن ها، کلمات معنی دار بسازید تا بتوانید از مراحل عبور کنید و به مرحله بعد بروید.

 

دانلود آمیرزا 8.8 Amirza بازی جذاب و سرگرم کننده برای اندروید

 

شما در بازی آمیرزا باید دست خود را به روی حروف به هم ریخته بکشید و هنگامی که کلمه مورد نظر در بالای صفحه نمایش داده شد، انگشت خود را از روی صفحه گوشی بردارید.مراحل بازی آمیرزا در ابتدا بسیار ساده و راحت به نظر می آیند و شما به سرعت می توانید از مراحل ابتدایی این بازی عبور کنید اما رفته رفته مراحل بازی سخت تر خواهند شد و شما با چالش های جدیدی رو برو خواهید شد. بازی آمیرزا از حدود 800 مرحله مختلف و متفاوت تشکیل شده است و می تواند سرگرمی خوبی برای اوقات فراغت شما باشد.

 

برخی از ویژگی های بازی آمیرزا Amirza برای اندروید:

🔴 گرافیک بالا و جذاب

🔴 گیم پلی ساده و روان

🔴 وجود انیمیشن های با مزه در بازی

🔴 استفاده از موسیقی سنتی در بازی

🔴 استفاده از المان های سنتی ایرانی

🔴 وجود بیش از 800 مرحله مختلف در بازی

 

در حال حاضر بازی آمیرزا بیش 500 هزار بار از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.8 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی می باشد. در مجموع باید بگوییم بازی آمیرزا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های ایرانی است و می تواند ساعت ها کاربر را جذب خود نماید.
اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به بازی های فکری و حدس کلمات علاقه دارید ما نصب بازی آمیرزا را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /