گوشی‌های موبایل سرطان‌زا کدامند؟

هر وقت فهرست بلندبالایی از محصولات تازه یا فناوری‌های جدید ارائه می‌شود، اغلب تولیدکنندگان امیدوارند نامشان را در میان این محصولات ارائه‌شده پیدا کنند؛ اما مطمئنا این گروه 20تایی که به تلفن‌هایی با بالاترین میزان تشعشع الکترومغناطیس می‌پردازد و در آن نام‌هایی مانند اچ.تی.سی، سونی‌اریکسون و موتورولا به چشم می‌خورد، لیستی نیست که تولیدکنندگان علاقه‌ای به دیده‌شدن در آن داشته باشند.

هنگامی که با تلفن‌های همراه صحبت می‌کنیم، فرستنده‌ای صدا را به صورت یک موج سینوسی به رمز درمی‌آورد. این موج سینوسی به وسیله فرستنده به آنتن تلفن‌های همراه و فضای خارج ارسال خواهد شد. این امواج رادیویی از اشعه الکترومغناطیس تشکیل شده‌اند.

به گزارش سی.نت، خطرات ناشی از قرار گرفتن در معرض میدان‌های مغناطیسی، مخصوصا برای کودکان اثبات شده و به همین دلیل کمیسیون ارتباطات فدرال یا FCC حداکثر SAR یا میزان جذب خاص هر تلفن همراه در ایالات متحده را 1.6 وات‌بر‌کیلوگرم اعلام کرده است. در اروپا این عدد 2 وات‌بر‌کیلوگرم و در کانادا نیز حداکثر 1.6 وات‌بر‌کیلوگرم تعریف شده است.

اعداد اعلام شده در این گزارش توسط اف.سی.سی و با اندازه‌گیری حداکثر تشعشع تلفن‌های همراه نزدیک گوش فرد اندازه‌گیری شده‌اند.

گوشی‌های موبایل سرطان‌زا کدامند؟

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /