نحوه شکستن پسورد تمامی نسخه های Deep Freeze

خب. در مرحله ی اول ما نیاز به یه سیستم جدید داریم که روش Deep Freeze نصب نباشه یا مشکلی توی باز کردن پسوردش نداشته باشیم و دسترسی بهش کامل باشه. پس اگر چنین سیستمی ندارید، یکی تهیه کنید و یه Deep Freeze جدید روش نصب کنید. به طوری که بتونید با وارد کردن پسورد، به پنل مدیریتی اون دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید در نسخه ی Standard، ورژن دیپ فریزی که نصب می کنید با اونی که روی سیستم خرابه (همونی که پسوردش رو گم کردید) نصبه یکی باشه. اگر هم از نسخه ی Enterprise، کلاینت ها رو نصب می کنید دقت کنید که فایل Clientها باید از یک سرور استخراج شده باشه و اون سرور هم باید دقیقا همونی باشه که برای اون سیستم خرابه ازش استفاده کردید!

ابزار بعدی که نیازش داریم، یه ویندوز بوتیبل هست (یا هر نوع نرم افزار بوتیبل که بتونه روی فایل ها مدیریت کنه و جابه جایی انجام بده). پیشنهاد من استفاده از Portable Windows XP موجود در پک Hiren Boot هست که می تونید از لینک زیر اون رو دانلود کنید (نسخه*ی CD کافیه و نیاز به دانلود نسخه ی DVD نیست)

Hirens’ Boot CD 15.2 / DVD 15.2 Restored Edition 1.1 – سی دی راه انداز جادویی | دانلود رایگان نرم افزار

وسیله ی بعدی هم یه فلش یا یه هارد اکسترنال هست که بشه فایل های مورد نیاز رو بین سیستم ها جابه جا کرد.

پس از رایت Hiren Boot روی CD یا فلش، مدیای بوتیبل شده ی اون رو داخل سیستمی که دیپ فریزش سالم هست قرار بدید.

اون فلش یا هارد اکسترنالی که گفتم رو هم به سیستم وصل کنید.

سپس سیستم رو با Hiren Boot، بوت کنید و وارد Windows XP بشید.

در اون جا، وارد My Computer بشید و درایوی که ویندوز روش نصب شده رو پیدا کنید. معمولا همون درایو دومی بعد از Ram Disk و به نام C، درایو مورد نظر هست.
<>

سپس فایل Persi0.sys رو کپی کنید و اون فلش یا هارد اکسترنال کپی کنید و سیستم رو خاموش کنید.
<>

حالا فلش و دیسک بوتیبل Hiren Boot رو در سیستمی که دیپ فریزش مشکل داشت قرار بدید و مثل همون قبل، با Portable Windows XP بوت بشید. این دفعه، فایل Persi0.sys رو از فلش، روی درایو C این سیستم کپی کنید.

در واقع ما فایل Persi0.sys رو از سیستم سالم به سیستم خراب منتقل کردیم.

این فایل حاوی پسورد و اطلاعات دیپ فریز هست و با جایگزین کردن اون می تونیم به تنظیمات دیپ فریز خراب دسترسی پیدا کنیم.

پس از جایگزینی فایل، سیستم رو ریست کنید و به حالت معمولی بزارید ویندوز بیاد بالا.

حالا می تونید با نگه داشتن Shift و دابل کلیک کردن روی آیکون Deep Freeze در نوار استارت، برنامه ش رو باز کنید و با پسوردی که برای اون سیستم سالم در نظر گرفته بودید، این سیستمی که مشکل داشت رو هم باز کنید و سپس از حالت فریز خارج کنید و هر بلایی خواستید سرش بیارید

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /