سواستفاده از اطلاعات کاربران در اپلیکیشن غیر رسمی «تلگرام فارسی»

سواستفاده از اطلاعات کاربران در اپلیکیشن غیر رسمی «تلگرام فارسی»

بروزرسانی:اضافه شدن بیانیه گروه پشتیبانی تلگرام فارسی و توضیح علت مشکل بوجود امده!

سواستفاده از اطلاعات کاربران در اپلیکیشن غیر رسمی «تلگرام فارسی»

تلگرام فارسی محبوب ترین نسخه های غیر رسمی مسنجر محبوب تلگرام است که توسط گروه نرم افزاری «پرشین فاکس» طراحی شده است.بتازگی در بیشتر کانال های تلگرام معتبرو محبوب (مثل کانال خبر ویژه که بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر عضو دارد) اطلاعیه زیر منتشر شده است که صراحتا به سوء استفاده این برنامه از اطلاعات کاربران و حتی  با انتشار تبلیغات در کانال بدون مجوز از مدیر کانال  پرداخته است.در ادامه این پست اطلاعیه کامل را برای شما همراهان گرامی سایت اورده ایم. با ما همراه باشید..

 

اطلاعیه فوری:
بتازگی نرم افزار غیر رسمی #تلگرام_فارسی با سواستفاده از اطلاعات کاربران خود در حال دستکاری اطلاعات کانال ها و انتشار پیام های غیر مرتبط تبلیغاتی بدون ارتباط و استناد و بدون مجوزهای لازم است که این سوء استفاده باعث تداخل روند فعالیت کانال های رسمی، مجوزدار و حتی شخصی شده است. لذا به همه افرادی که از این نرم افزار استفاده می کنند #هشدار داده می شود نسبت به داشتن این نرم افزار بر روی گوشی خود سریعا تصمیم دقیقی لحاظ کنند.
مدیران کانال ها هم با توجه به رفتار غیرمسوولانه #تلگرام_فارسی در اولین فرصت شکایتی تنظیم کرده و پیگیر سوء استفاده غیراخلاقی این نرم افزار غیر رسمی، توزیع کننده آن و شرکت های تبلیغ دهنده خواهند بود.

شایان ذکر است “پاوول دورف” مدیر تلگرام در پیام هایی قبلا نسبت به استفاده از این اپلیکیشن های غیر رسمی هشدار داده بود و به مردم تذکر داده بود از نصب و یا استفاده از آنها خودداری کنند.
با احترام مدیران کانال های تلگرام

منبع:کانال خبر ویژه”

 

بروز رسانی:بیانیه گره پشتیبانی تلگرام فارسی در مورد مشکل بوجود امده وبیان دلیل ان که در کانال تلگرام این گروه منتشر شده است: 

در تاریخ 5 فروردین بر روی تست تبلیغات محلی یا native کار کردیم، فقط برای چند ساعت، روش کار به این صورت بود که اعضای برنامه تلگرام فارسی در کانال های خود یک پست آخر می دیدند که به هیچ وجه مربوط به کانال ها نبود و اگر روی اسم فوروارد کننده کلیک می شد به صراحتاً این مورد توضیح داده می شد، این تبلیغ برنامه تلگرام فارسی بود، این طرح با شکست مواجه شد، کاربران گرامی این نوع تبلیغات هیچ ربطی به هک یا شایعه های موجود ندارد.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /