آموزش دانلود استوری در واتس اپ اندرویدی

نحوه دانلود استوری های واتس اپ اندرویدی

 

آموزش دانلود استوری در واتس اپ اندرویدی

واتس اپ یکی از بهترین پیام رسان ها در سراسر جهان می باشد.که در حال حاضر پر کاربر ترین نرم افزار پیام رسان در دنیا است اما با این حال این پیام رسان در کشور ما رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.شما با استفاده از این پیام رسان قادر خواهید بود با دوستان خود در ارتباط باشید و به صورت رایگان به آن ها پیام دهید.
از امکانات این پیام رسان می توان به امکان ساخت گروه، امکان ارسال و دریافت فیلم، عکس و موسیقی و همچنین امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا و به صورت کاملا رایگان اشاره نمود.یکی از امکاناتی که به تازگی به این پیام رسان اضافه شده است استوری می باشد.شما با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود عکس یا فیلم مورد نظر خود را به صورت استوری تا 24 ساعت با دوستان خود به اشتراک بگذارید و پس از گذشت 24 ساعت استوری شما به صورت خودکار از سرور های واتس اپ حذف خواهد شد و پس از آن دیگر کسی قادر به مشاهده استوری شما نمی باشد.گاهی اوقات ممکن است شما استوری شخصی را در واتس اپ مشاهده کنید و بخواهید آن را دانلود کنید.شما به تنهایی با استفاده از واتس اپ قادر به انجام این کار نمی باشید و برای انجام این کار نیاز به استفاده از نرم افزار های کمکی دارید.شما با استفاده از نرم افزار استوری دانلودر می توانید استوری های موجود در واتس اپ را دانلود کنید.استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و راحت می باشد و شما در کوتاه ترین زمان قادر خواهید بود استوری های واتس اپ را در گوشی خود ذخیره کنید.با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه استوری مورد نظر خود در واتس اپ را دانلود نمایید.

 

نحوه دانلود استوری های واتس آپ

برای انجام این کار شما ابتدا باید نرم افزار استوری دانلودر را دانلود و نصب نمایید.

سپس شما باید وارد اپلیکیشن استوری دانلودر شوید. هنگامی که برای اولین بار شما وارد اپلیکیشن استوری دانلودر می شوید، پیام زیر برای شما نمایش داده می شود که از شما اجازه دسترسی به فایل های موجود در تلفن همراه را از شما می خواهد.شما در این قسمت باید آیکون ALLOW که در صفحه مشخص شده است را لمس نمایید.

 

آموزش دانلود استوری در واتس اپ اندرویدی

 

حال جهت دانلود استوری های واتس اپ کافی ست آیکون دانلود که در تصویر مشخص شده است را لمس کنید تا استوری مورد نظر دانلود شود.

 

آموزش دانلود استوری در واتس اپ اندرویدی

 

مطالب پیشنهادی

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /