اموزش انتقال دوستان از فیسبوک به گوگل +

يك سايت اجتماعي جديد است كه  Google طراح آن است. اين پرو‍ژه شبكه اجتماعي، يك تجربه واقعي است اما شايد تاكنون براي خود اکانت در  Google+درست نكرده باشید كه در حال حاضر اين پروژه همچنان در مرحله آزمايشي است،البته این پروژه از مرحله آزمایشی خارج شده و با رفع نقایص آن به یک طرح کامل و قدرتمند تبدیل شده است.

 

اگر در Google+يك اکانت براي خود ساخته ايد و مي خواهيد دوستان فيس بوك خود را به اين اکانت منتقل كنيد، چطور بايد اين كار را انجام دهيد؟ با اين روش ايمن مي توانيد دوستانتان را به Google+دعوت كنيد.

حالا اين روش را امتحان كنيد:

مرحله ي استفاده از اکانت Yahoo:

مرحله اول: وارد اكانتYahooخود شويد بر روي قسمت Contactsكليك كنيد و گزينه Import Now را انتخاب كنيد.

 

مرحله دوم: حالا شما يك صفحه را خواهيد ديد كه در  آن 4 گزينه هست، بر روي آيكون Facebookكليك كنيد تا لیست دوستان شما منتقل شوند.

مرحله سوم: در همان حين اكانت Facebookشما باز خواهد شد ، در آن قسمت گزينه Allow yahooرا انتخاب كنيد.

مرحله چهار: حالا اكانت هاي Facebookخود را به اكانت Yahooمنتقل كرديد.

مرحله پنجم: وارد اكانتGoogle+خود شويد  و به صفحه ي Circleبرويد.

مرحله ششم: حالا از اينجا روي گزينه ي Find&Inviteكليك كنيد و اكانتYahooخود را از آنجا تاييد كنيد.

مرحله هفتم: لیست دوستانFacebookشما به اكانت Yahooمنتقل شده است و مي توانيد تمام دوستان خود را از قسمت Circleوارد كنيد. از همين مرحله هم مي توانيد براي منتقل كردن لیست دوستانتان از   Facebook به Hotmail و بعد از آن Google+هم استفاده كنيد.

 

كاربران سيستم تلفن Android:

يك خبر خوب براي تمام كاربران اين سيستم تلفن همراه این است که با استفاده از Instant Uploadو برنامه هاي كاربريHuddle، مي توان به Google+رفت و لیست دوستان Facebookخود را به Gmail منتقل كرد. اگركانتكت های سيستم تلفن  Androidشما قبلاهمگام(Sync) نشده است،مي توانيد به بخش تنظيمات Facebook رفته وCheck inو Auto-sync را انتخاب نمائید و بعد با وارد شدن به اكانت Facebookتمام اعضا لیست خود را با Gmail خودتان همگام(sync)کنید.

در سايتGoogle+ویژگی های زیر وجود دارد كه آن را از ديگر شبكه هاي اجتماعي متمايز مي كند:

Circles:

بهترين ويژگي Google+همين قسمت Circlesاست كه به شما اين امكان را مي دهد كه ليست دوستان خودتان را دسته بندي كنيد، اما فقط به اين موارد محدود نمي شود، اين بخش به شما اين امكان را خواهد داد تا مطالبي را كه به اشتراك مي گذاريد به راحتي كنترل كنيد. مي توانيد Statusبگذاريد و و يا تصاويري را كه مي خواهيد براي يك سري از دوستانتان نمايش دهد .فقط كافي است كه دوستانتان را در اين بخش از Google+قرار دهيد و اينكه مي توانيد از اين طريق اشتراكات خود را مديريت كنيد.

 

Hangout:

اين همان قابليت چند كاربري و چت ويدئويي است. اين امكان را به شما مي دهد كه همزمان با 10 نفر چت داشته باشيد و يا ويدئويي از Youtubeرا با هم ببينيد و اينكه راجع به آن بحث كنيد و كامنت براي آن بگذاريد.

 

Spark:

اين يكي ديگر از مشخصه هاي Google+است . در اين بخش مي توانيد علايق خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و مثلا بگوييد كه به هاكي و يا اسكي و يا يك گروه موسيقي خاص علاقه داريد . مهمتر از همه اينكه اطلاعاتي را مرتبط با علايق شما در اختيار دوستانتان قرار مي دهد و مي توانيد آن صفحات را به اشتراك با دوستانتان قرار دهيد و افراد را به آن صفحات دعوت كنيد و مطالب را با آن ها در ميان بگذاريد.

 

Huddle:

اين بخش از Google+سرويس چت گوگل است كه مي توانيد با دوستانتان در يك زمان چت كنيد و يا حتي مي توانيد آن را محدود به دسته خاصي از افراد كنيد.Google+یک برنامه هم براي كاربران تلفن دارد كه فقط با سيستم تلفنAndroidكار مي كند. اين برنامه به شما اين امكان را مي دهد كه چت متني با دوستانتان داشته باشيد .

 

Instant Upload:

اين ابزاري است كه مي توانيد به کمک آن به راحتي عكس به اشتراك بگذاريد.Google+بخش Instant Uploadرا برای برنامه موبايل راه انداخت. اين امكان را به شما مي دهد كه داده ها را مستقيما بر روي Google+به اشتراك بگذاريد اگر از برنامه Instant Mobileعكس بگيريد مي توانيد عكسهاي آن را به آساني به اشتراك بگذاريد.

سلطان موتورهاي جستجو Google، با گستره عظيمي كه دارد ، مي خواهد كه با شبكه اجتماعیFacebook‌ رقابت كند.

Facebookآيا برنامه اي براي رقابت با Google+دارد و یا مي تواند انحصار خود را حفظ كند؟

Google+اين امكان را ايجاد مي كند كه طرفداران  Facebook را بربايد و فقط زمان اين ادعا را ثابت خواهد كرد.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /