کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

وی چت یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مسنجرها بود که توانست به سرعت در بین کاربران به محبوبیت بالایی دست یابد و با توجه به امکانات بسیار کاربردی و جالب خود توانست در بین کاربران ایرانی به محبوبیت بالای دست پیدا کند.اگر می خواهیدیاد بگیرید چگونه از وی چت استفاده کنید، این مطلب کاملی برای شروع  به کار خواهد بود. وی چت پلتفرم چند رسانه ای است که ممکن است برخی از ویژگی های پنهان آن را از دست بدهید. در این صورت، آموزش زیررا بررسی کنید تا بیشتر درمورد برنامه وی چت بدانید .

 

وی چت چیست؟

وی چت ، همچنینWeiXin نامیده می شود، یک رسانه اجتماعی است که کاربران را قادر می سازد به راحتی با خانواده و دوستان در سراسر دنیا ارتباط برقرار کنند.این نرم افزار توسط شرکت Tencent ،یک شرکت اینترنتی 19 ساله توسعه یافته است و دارای تعداد زیادی کاربر فعال ماهانه است و تعداد افرادی که برای ارتباطات از آن استفاده می کنند، در حال افزایش است.

وی چت نه تنها می تواند بر روی تلفن همراه های اندرویدی، آیفون، بلک بری، ویندوزفون و سیمبین نصب شود، بلکه روی کامپیوتر (مک و ویندوز) و حتی نسخه وب وی چت نیز کار می کنند. بدیهی است که شما می توانید از برنامه وی چت تقریبا در تمام  دستگاه ها استفاده کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

 

مانند فیس بوک و واتس اپ، برنامه قوی چینی وی چت، پیام های متنی، پیام های صوتی، تماس صوتی و تصویری، اشتراک عکس ها و فیلم ها و غیره را برای ارتباط با افراد فراهم می کند. در واقع، می تواند به مراتب بیشتر از برقراری تماس با افراد را برای شما انجام دهد، شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر ادامه متن را بخوانید.

 

نحوه ثبت نام و شروع به کار با وی چت چگونه است؟

 

1.دانلود برنامه وی چت

اول از همه، شما باید برنامه وی چت را دانلود کنید و بر روی تلفن هوشمند یا رایانه خود نصب کنید. در صورت نیاز می توانید برنامه ویچت مخصوص دستگاه های اندرویدی را از این صفجه دانلود کنید.

 

2.ثبت نام در وی چت

هنگامی که برنامه را دانلود میکنید، باید آن را اجرا کنید. برای ایجادیک حساب کاربری وی چت ، فقط روی دکمه Sign Up (ثبت نام) ضربه بزنید تا برنامه را از طریق شماره تلفن ثبت کنید. اکنون منطقه ای که در آن زندگی می کنید را انتخاب کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از آن، شما باید کد تأیید چهار رقمی را که دریافت کرده اید را تأیید کنید.

نکته: در صورت نیاز می توانید نحوه ثبت نام در ویچت را بصورت کامل و تصویری از این صفحه مشاهده کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

 

در صفحه نمایش تنظیمات، شما می توانید نام و عکس پروفایل خود را اضافه کنید. سپس شما می توانید دوستان خود را در وی چت از لیست تماس خود پیدا کنید.

 

3.اضافه کردن دوستان

برای اضافه کردن دوستان خود و شروع به کار با وی چت، باید به Contacts > New Friends > Add Contacts (مخاطبین> دوستان جدید> اضافه کردن مخاطبین (گوشه بالا سمت راست) بروید. حالا شما می توانید نام کاربری و شماره تلفن وی چت خود را وارد کنید،یا ازFriend Radar(پیدا کردن دوستان) ، عضویت در گروه خصوصی، اسکن QR کد، تماس با تلفن همراه و حساب های رسمی برای اضافه کردن دوستان یا خدمات دیگر استفاده کنید.

چه کاری می توانید با وی چت انجام دهید؟

وی چت یک برنامه پیام رسان و تماس است. اما کاربران می توانند کارهای خیلی بیشتری به جز پیام های چندرسانه ای انجام دهند. اکنون، بیایید نگاهی به آنچه شما می توانید با برنامه وی چت انجام دهید.

چت کردن با دوستان

به Contacts(مخاطبین) بر روی صفحه وی چت بروید و نام یکی از دوستان خود را انتخاب کنید. شما می توانید برای او پیام ارسال کنیدیا تماس صوتی/تصویری داشته باشید.

اگر روی نمادMessages(پیامها) ضربه بزنید، می توانید پیامی را تایپ کنیدیایک پیام صوتی را در قسمت ارسال پیام بفرستید. برای افزودن احساسات، گزینه صورت لبخند را لمس کنید ارسال عکس یا ویدئو،یا حتی گرفتن عکس یا ویدئو برای ارسال،.

اگر روی آیکونVideo & Voice Call (تماس ویدیویی و صوتی) ضربه بزنید، می توانید با دوستان خود با وای فای یا اتصال داده ، تماس بگیرید و شما بابت آن هزینه اضافی نمی پردازید.

زندگی خود را در لحظه در وی چت ارسال کنید

به Discover > Moments (کشف لحظات) بروید و روی نماد دوربین در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید حالا شما می توانید عکس ها / فیلم ها را برای ارسال در لحظه در وی چت انتخاب کنید .

 

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

 

اما اگر می خواهید فقط پیامهای متنی (بدون تصاویر و ویدیوها) را به اشتراک بگذارید، می توانیدDiscover > Moments (کشف لحظات) روی نماد دوربین نگه دارید تا رابط کاربری به اشتراک گذاشته شود.

پرداخت وی چت برای پرداخت های غیرنقدی

برای استفاده موفق از WeChat Pay  (پرداخت وی چت)، باید با رفتن به Me > Wallet > Cards > Add Back Cards(من> کیف پول> کارت> اضافه کردن کارت های برگشت)، پول الکترونیکی خود را به بانک یا کارت اعتباری خود وصل کنید.

اکنون، برای پرداخت با WeChat Wallet (کیف پول وی چت)، باید به Discover> Scan QR Code  (کشف> اسکن QR کد) بروید و کد QR را در کادرمحاوره اسکن کنید.

 

حساب رسمی وی چت برای کسب و کار

شما می توانید با درخواست یک حساب رسمی وی چت به بازار چین دسترسی پیدا کنید. چرا؟ شما باید بدانید که چین وب سایت های خارجی را مسدود می کند و افراد قادر به دسترسی به اینترنت جهانی نیستند. از سوی دیگر، شما متوجه خواهید شد که تقریبا تمام کاربران که دارای گوشی هوشمند هستند، برنامه وی چت را در دستگاه خود دارند. بنابراین اگر یک کسب و کار در چین دارید، باید شروع به درخواست یک حساب رسمی وی چت کنید.

 

کامل ترین آموزش تصویری استفاده از برنامه وی چت + سیرتا پیاز ویچت

 

دیگر سرویس های وی چت

مقایسه قیمت ها: استفاده از تابع کد اسکن QR بر روی بارکدهرمحصول به شما اجازه دیدن قیمت سایر سیستم عامل های خرید را می دهد.

Mobile Top Up: برای پرداخت صورت حساب تلفن به Discover > Wallet > Mobile Top Up(کشف> کیف پول>Mobile Top Up) بروید.

اینترنت وی چت: نسخه وب وی چت در هر دو سیستم عامل ویندوز و مک در دسترس است.

تقسیم صورت حساب:  به مسیرMe > Wallet > Money > Split Bill(من> کیف پول> پول> تقسیم صورت حساب) بروید .در اینجا می توانید صورت حساب را با دوستان خود تقسیم کنید.

توابع و سرویس های زیادی برای لیست کردن وجود دارد!  چرا حالا برنامه را بر روی دستگاه های خود دانلود نمی کنید و آن ها را خودتان کشف نمی کنید؟ اگر با استفاده از برنامه وی چت مشکل دارید، لطفا در قسمت نظرات به ما پیام دهید.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /