اموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو‌ها در فیس‌بوک

اگر از کاربران فیس‌بوک باشید حتما متوجه شده‌اید که این شبکه اجتماعی اخیرا یک ویژگی به پخش ویدیو‌ها افزوده است که اگر کاربران در تایم‌لاین (نوار زمان) خود ویدیویی داشته باشند که توسط دوستان و یا صفحه‌های مختلف قرار داده شده، سایت خود به خود شروع به پخش این ویدیو می‌کند که گاهی باعث استفاده بی جای ترافیک اینترنت می‌شود که این مسئله در ایران نیز اهمیت زیادی دارد.

پس اگر شما نیز دوست ندارید که ویدیو‌ها به صورت خودکار پخش شوند، همراه ما باشید تا روش غیر فعال سازی این فرآیند را در سیستم عامل‌های مختلف یاد بگیریم.

ios

اموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو‌ها در فیس‌بوک

اگر از کاربران سیستم عامل ios هستید می‌بایست وارد بخش تنظیمات گوشی شده و گزینه facebook را انتخاب کنید. در این قسمت بخش Autoplay را غیر فعال نمایید.

اندروید

در سیستم عامل اندروید درون اپلیکیشن، وارد بخش تنظیمات شوید و گزینه Auto-play را غیر فعال نمایید.

کامپیوتر

اموزش جلوگیری از پخش خودکار ویدیو‌ها در فیس‌بوک

بر روی کامپیوتر وارد صفحه فیس‌بوک شوید و گزبنه تنظیمات را انتخاب نمایید. در گزینه‌هایی که در سمت راست یا چپ قرار دارند (بر حسب زبان مورد استفاده شما) وارد بخش Videos شوید و آن را خاموش نمایید.

پس از اعمال این فرآیند، دیگر ویدیو‌های تایم‌لاین شما به‌صورت خودکار پخش نخواهند شد و برای پخش آن‌ها باید بر روی گزینه play کلیک کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /