آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

آموزش تصویری چت کردن با خودمان ( Chat with yourself)در تلگرام اندرویدی

آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

یکی از جالب ترین و در عین حال کم توجه ترین قابلیت تلگرام،قابلیت چت کردن با خودمان( Chat with yourself) هست!شایداین سوال را از خودتان بپرسید که چت کردن با خودمان در تلگرام چه فایده ای دارد و یک چیز کاملا مسخره ای هست! ولی کاملا در اشتباه هستید! این قابلیت تلگرام برخلاف اسم بی معنی و مبهم دارای کارایی های زیادی هست و یکی از ویژگی های بسیار کاربردی ولی شناخته نشده تلگرام  می باشد.در این پست از کینگ تونت قصد داریم نحوه چت کردن با خودمان در تلگرام بهمراه قابلیت و کارایی های این ویژگی را خدمت شما همراهان گرامی آموزش دهیم.

 

نکته:برای استفاده و دسترسی راحت تر به قسمت چت کردن با خودمان( Chat with yourself) به شما پیشنهاد می کنیم جدیدترین نسخه تلگرام اندرویدی  را از این صفحه دانلود کنید.

 

برخی از کاربردهای قابلیت چت کردن با خودمان در تلگرام(Chat with yourself):

1.اگر در گروه و یا کانال های مختلفی عضو هستیدبه احتمال زیاد روزانه تعداد زیادی پیام دریافت می کنید و اگر در بین این همه پست یکی از آنها برای شما مفید باشد و علاقه مند بودید که مجددا به آن دسترسی پیدا کنید،مجبورید مجددا تمام پست ها را بالا و پایین کنید تا بتوانید آن پست رادر بین پست ها  انبوهی از تبلیغات! مجددا مشاهده کنید ولی تنها کافی هست همان پست را به صفحه چت کردن با خودمان( Chat with yourself) فوروارد کنید تا هر وقت خواستید براحتی و بدون دردسر به آن دسترسی داشته باشید و یک آرشیو از پست های مورد علاقه اتان و مفید با دسترسی آسان و بدون تبلیغ! ایجاد کنید.

2.شما می توانید فیلم،عکس،آهنگ ،سند و هر فایلی که در گوشی تان هست و برای شما مهم هست و ترس از دست دادنش را دارید!تنها کافی هست به صفحه چت با خودتان ارسال کنید،تا اگر فایل ها از گوشی تان پاک شد مجددا بتوانیدبه آنها دسترسی پیدا کنید همچنین از مهمترین قابلیت آن مشاهده تمام اطلاعات صفحه Chat with yourself در سایر گوشی و تبلت ها هست!یعنی اگر شما گوشی تان را از دست دادید،تنها کافی هست با یک گوشی دیگه مجددا به تلگرام تان وصل بشوید تا تمام اطلاعات صفحه Chat with yourself مشاهده کنید!(خیلی عالیه!)

3.اگر از استیکرهای مختلفی استفاده می کنید و دوست دارید قبل از ارسال به دوستانتان آن استیکر را در اندازه واقعی ببینید تنها کافی هست آن را در صفحه چت با خودتان ارسال کنید تا در اندازه واقعی مشاهده کنید یا می توانید ویس خود را در صفحه چت با خودتان رکورد کنید و گوش کنیداگر بدون مشکل بود برای دوستانتان ارسال کنید.

اینها تنها بخشی از کارایی صفحه Chat with yourself هست و شما براساس نیاز خودتان می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

آموزش تصویری چت کردن با خودمان( Chat with yourself) در تلگرام اندرویدی:

 

1.ابتدا برنامه تلگرام را اجرا کنید و گزینه سه خط افقی از بالا و سمت چپ را انتخاب کنید.

 

آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

 

2.در این مرحله  آیکون ابر شکل سفید رنگ را انتخاب کنید.

 

آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

 

در نهایت شما وارد صفحه چت با خودتان شدید.

 

آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

 

تنها کافی هست یک پیام در این صفحه تایپ و ارسال کنید تا از این به بعد در لیست چت های صفحه اصلی تلگرم شما قرار بگیرد و بتوانید از آن استفاده کنید.

 

آموزش تصویری چت کردن با خودمان در تلگرام اندرویدی_سیر تا پیاز

 

پست های مشابه:

آموزش تغییر نام پروفایل تلگرام اندرویدی

آموزش تصویری تغییر آیدی (نام کاربری) تلگرام اندروید

آموزش فعال کردن قابلیت اطلاع از پیوستن مخاطب های جدید به تلگرام

آموزش تصویری ارسال آهنگ های گوشی در تلگرام

آموزش ارسال شماره تماس مخاطب های گوشی در تلگرام

کامل ترین آموزش بازیابی مخاطبین حذف شده تلگرام بدون نیاز به برنامه

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /