معرفی سیستم های وبلاگدهی ایرانی و خارجی

امروز چند سیستم وبلاگدهی برای کسانی که می خواهند کار وبلاگنویسی رو شروع کنند معرفی می کنم. برای ساخت وبلاگ و ایجاد یک وبلاگ شما هم می توانید از سرویس های رایگان استفاده کنید و هم از سیستم های مدیریت محتوا که در مطالب بعدی چند سیستم مدیریت محتوا برتر هم معرفی خواهم کرد.

سرویس های وبلاگدهی ایرانی خیلی زیاد هستند و هر روز هم به آنها اضافه میشه. اما معروف ترین ها و پرکاربرترین ها که حتماً تا حالا باهاشون سرکار داشتید و وبلاگی ازشون دیدید.

بلاگفا: سیستم وبلاگدهی ایرانی معروف و پرکاربر که من مدت کمی باهاش کار کردم، اما صفحه مدیریت آسان و ساده ای داره.

میهن بلاگ: سیستم وبلاگدهی که صفحه مدیریت پیچیده،. از جمله ضعف هاش اینه که اگر شما بخواید وبلاگ تون رو حذف باید یک وبلاگ جدید بسازید و وبلاگ قبلی رو حذف کنید. عدم داشتن پشتیبانی مناسب. من ایمیلی بهشون زدم و اصلاً جوابی دریافت نکردم!

پارسی بلاگ: سیستم وبلاگدهی قدیمی که خودم حدود چهار سال باهاش کار کردم. از حسن هاش میشه به چند قابلیت اشاره کرد: امکان حذف تبلیغات در ازای پرداخت پول، اختصاص فضا، پنل مدیریت کامل و البته کمی پیچیده. پشتیبانی عالی. به هر ایمیل من پاسخ دادند.

پرشین بلاگ: با همان هک شدنش در چند سال پیش نشان داد که لیاقت اعتماد ندارد.

و اما سرویس های محبوب خارجی که به معرفی دو تا از آنها کفایت می کنم که مطمئناً بهتر از این دو تا هم سرویس دیگری وجود ندارد.

وردپرس.کام: سیستم قدرتمندی که خیلی راحت می توانید سفارشی اش کنید.  می توانید از افزونه های مختلف هم براش استفاده کنید. اگر وبلاگی ایجاد کردید و نیاز به پشتیبانی داشتید به انجمن فارسی وردپرس.کام مراجعه کنید.

بلاگر: سیستم قدرتمند وبلاگدهی گوگل که با یک اکانت گوگل می توانید ایجادش کنید. روند ساخت وبلاگ بسیار ساده می باشد و تنظیمات بسیار آسان انجام می شود.

نکته: سیستم های خارجی بالا از زبان فارسی هم پشتیبانی می کنند و شما می توانید صفحه مدیریت خود را فارسی کنید.

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /