اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

اموزش تصویری پاک کردن دائم و کامل اکانت اینستاگرام

  Delete Instagram account

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی در بین کاربران در سرتاسر جهان است،که فقط تعداد کاربران این شبکه در ایران نزدیک به 14 میلیون می باشد!شاید به هر دلیلی شما قصد داشته باشید بطور کامل حساب کاربری خود را در اینستاگرام پاک کنید و هیچ اثری از شما در این شبکه اجتماعی نباشد.در این پست از کینگ2نت قصد داریم اموزش تصویری و گام به گامی از پاک کردن کامل حساب کاربری اینستاگرام را خدمت شما همراهان گرامی اموزش دهیم.در ادامه با همراه باشید.

 

نکات کلیدی:

پس از پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام شما با این اموزش:

1-تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما بصورت کامل حذف می شود.

2-هیچ روشی برای بازگرداندن اطلاعات حساب شما(کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات )واکانت وجود ندارد.

3-هیچ کس دیگری حتی خود شما نمی توانید از نام کاربری که پاک شده مجددا استفاده کند(یعنی پس از اینکه نام کاربریتون پاک شد از دسترس خارج می شود و نه شما و نه کس دیگه نمی تونه مجددا از ان استفاده کندو دلیل ان هم مشخصه!)

5-ایمیلی هم که بروی حساب کاربریتون ثبت هست(حتی ایمیل غیرمعتبر)،پس از پاک کردن حساب کاربریتون دیگه نمی تونید باهاش حساب کاربری جدید ایجاد کنید(تنها راه این است که قبل از پاک کردن حساب کاربریتون،ایمیل ثبت شده بروی اینستاگرام را در بخش Edit Profile تغییر دهید یا اینکه پاک کنید.

6-برای شماره موبایلی که بروی حساب کاربریتون ثبت هست هیچ محدودیتی اعمال نمی شود!(یعنی می توانید باز هم با ان حساب کاربری جدید ایجاد کنید)

نکته2:برای پاک کردن دائم حساب کاربری،حتما باید به نام کاربری و رمز عبور دسترسی داشته باشید، در غیر این صورت هیچ روشی برای پاک کردن حساب وجود ندارد(اگر رمز حساب کاربری را فراموش کردید می توانید با استفاده از ایمیل ثبت شده و یا شماره موبایل ثبت شده رمز خود را بازیابی کنید یا حتی اگر حسابتان به فیس بوک متصل کرده باشید،اگر به هیچ کدام از این موارد دسترسی ندارید،نمی توانید حسابتان را پاک کنید!)

نکته3:پس از حذف کردن اکانت ،نام کاربری شما موقتاً به instagrammer تغییر خواهد کرد و پس از چند روز اکانت به کلی به همراه کامنت‌ها و لایک‌ها حذف خواهد شد.(پس چند روز باید صبر کنید)

نکته4:با پاک کردن برنامه اینستاگرام گوشی،هیچ اتفاق خاصی نمی افته و حساب کاربری اینستاگرام شما پاک نمی شود!!وتنها روش پاک کردن حساب کاربری اینستاگرام بصورت دائم این اموزش هست.

نکته مهم پایانی:پس از اتمام مراحل اموزش هیچ راهی برای بازیابی وجود ندارد!پس اگر قصد دارید بطور کامل حسابتان را پاک کنید،در ادامه با ما همراه باشید.

 

آموزش حذف دائمی اکانت اینستاگرام:

1- ابتدا  بروی لینک زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید:

https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent

 

2-پس از اینکه بروی لینک بالا کلیک کردید وارد صفحه ای میشوید که باید نام حساب کاربری و رمز اکانتی که قصد دارید حذف کنید را وارد کنید و سپس Log in را انتخاب کنید.(اگر قبلا از طریق مرورگر وارد حساب اینستاگرام خود شده باشید این صفحه را مشاهده نمی کنید و مستقیم وارد مرحله بعد میشوید!)

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

3-در این مرحله اینستاگرام دلیل پاک کردن حساب کاربری را از شما میپرسد(Why are you deleting your account) که شما یکی از گزینه ها را انتخاب کنید(در اینجا ما گزینه Something Else انتخاب کردیم)

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

4-پس از انتخاب یکی از گزینه های مربوط به دلیل حذف حساب کاربری،کادری باز می شود که شما باید مجددا رمز حساب کاربری خود را وارد کنید(To continue , please re-enter your password)

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

5-پس از وارد کردن رمز صحیح حساب کاربری خود گزینه  Permanently delete my account را انتخاب کنید.

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

6-در این مرحله کادری برای شما باز میشود که اینستاگرام از شما میپرسد” آیا مطمئن هستید که می‌خواهید اکانت خود را پاک کنید “و شما باید گزینه OK را انتخاب کنید.

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

7-اگر شما تمام مراحل را درست انجام داده باشید،پیغام !Your account has been removed. We,re sorrt to see you go برای شما ظاهر میشود که یعنی حساب شما برای همیشه پاک شده است.

 

اموزش تصویری حذف دائم و کامل اکانت اینستاگرام

 

پایان!

در صورتی که در پاک کردن حساب کاربری خودبا مشکل برخوردید،در قسمت دیدگاه های همین اموزش مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

پست های پیشنهادی:

نحوه غیرفعال کردن تبلیغات درون برنامه ای اینستاگرام

آموزش فعال سازی رمز دو مرحله ای اینستاگرام

کامل ترین اموزش ریپورت کردن در اینستاگرام_از سیر تا پیاز

نحوه دانلود کردن ویدیو زنده اینستاگرام+مدیریت کامل کامنت ها

نحوه رفع مشکل غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام در اندروید+صد درصد عملی

نحوه قرار دادن چند عکس و ویدیو در پست اینستاگرام

اموزش تصویری رفع مشکل اینستاگرام با اینترنت مخابرات

نحوه رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

آموزش تصویری مشاهده و حذف تمام لایک های اینستاگرام

روش جدیداضافه کردن لینک تلگرام به اینستاگرام

چگونه بفهمیم چه کسی مارا در اینستاگرام بلاک کرده است

چه کاربرانی شما را در اینستاگرام آنفالو (UnFollow) کرده اند؟

چگونه افراد را در اینستاگرام بلاک کنیم؟

اموزش کامل بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

اموزش کامل بازیابی رمز عبور اینستاگرام بدون ایمیل

دانلود نرم افزاراینستاگرام بروی ویندوزInstagram For PC

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /