آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

کامل ترین آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام اندرویدی

حذف کامل پیام ارسالی از دایرکت شخص مقابل

 

آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان است و افراد بسیار زیادی از ایران عضو آن می باشند. اولین نسخه رسمی شبکه احتماعی اینستاگرام در سال 2010 وارد بازار شد و توانست پس از 2 سال حدود 100 میلیون کاربر را جذب خود کند. پس از موفیقت اینستاگرام، سهام این شبکه اجتماعی در سال 2012 به صورت کامل توسط فیسبوک خریداری شد. شما در اینستاگرام  قادر خواهید بود عکس و فیلم های مورد علاقه خود را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و آن ها نیز می توانند پست های شما را لایک کنند و نظر خود را بنویسند.اینستاگرام همواره برای جذب مخاطبان بیشتر در بروز رسانی های خود قابلیت ها و امکانات جدیدی را ارایه داده است. در سال 2014 آپدیتی برای اینستاگرام منتشر شد که کاربران به وسیله آن قادر بودند به صورت دو نفره با هم چت کنند که این قابلیت دایرکت نام دارد.شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای شخصی پیامی را ارسال کرده باشید و پس از مدتی به دلایل مختلف بخواهید آن پیام هم برای شما و هم برای طرف مقابل پاک شود. این قابلیت اکنون در اینستاگرام موجود می باشد. با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه پیام های ارسالی خود را در دایرکت اینستاگرام به صورت دوطرفه حذف نمایید.

 

نکته: در صورت نیاز می توانید جدیدترین نسخه اینستاگرام اندرویدی را از این صفحه دانلود کنید.

 

نکته مهم: با استفاده از اموزش زیر می توانید پیام های ارسالی خود در دایرکت را بدون محدودیت زمانی حذف کنید تا پیام شما بطور کامل از گوشی شخص مقابل حذف شود.

 

آموزش تصویری حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام اندرویدی:

ابتدا وارد اینستاگرام شوید و همانند تصویر آیکون دایرکت مشخص شده را انتخاب نمایید تا به قسمت دایرکت های خود وارد شوید.

 

آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

 

حال شما اگر قبلا به کسی پیام داده باشید می توانید نام وی را در این قسمت بیابید در غیر این صورت نام وی را در کادر مشخص شده وارد کنید. در هر صورت شخص مورد نظر را پیدا و بروی ان شخص ضربه بزنید تا چت های دو نفره شما نمایش داده شوند.

 

آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

 

اکنون پیامی را که قصد حذف کردن آن را دارید پیدا کنید و چند ثانیه آن پیام را لمس کنید تا گزینه های زیر برای شما نمایش داده شوند سپس گزینه unsend message را انتخاب کنید

 

آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

 

در نهایت در کادر باز شده شما باید گزینه Unsend را انتخاب کنید.تا پیام هم برای شما هم برای شخص مورد نظر برای همیشه حذف شود.

 

آموزش حذف دوطرفه پیام های دایرکت اینستاگرام

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ باربد 27 ژوئن 2019

چطور میشه کل دایرکتو برای طرف مقابل پاک کرد؟با حذف اکانت دایرکت پاک میشه براش؟؟؟

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /