دانلود Google Allo 20.0.023_RC05 برنامه گوگل الو برای اندروید

دانلود مسنجر جدیدالو گوگل Google Allo با لینک مستقیم برای اندروید

دانلود Google Allo 20.0.023_RC05 برنامه گوگل الو برای اندروید

Google Allo مسنجر و پیام رسان جدید شرکت بزرگ گوگل است که به تازگی و رسما توسط این شرکت در مارکت اندروید معرفی شده است . مسنجر گوگل الو از تمامی ویژگی هایی که گوگل فراهم کرده است برای تجربه یک پیام رسانی کامل و کاربردی استفاده خواهد کرد. این مسنجر به طول پیشفرض از دستیار صوتی گوگل یا همان google assistant بهره خواهد برد. الو دیگر شما را مجبور به استفاده از سایز ثابت برای بیان “بلندتر” منظور و حس شما در متن نخواهد کرد و در عوض در ارسال متن یک نوار لغزنده کوچک قرار داده است که به شما اجازه می دهد پیام‌های خود را بزرگتر و یا کوچکتر به مخاطب ارسال کنید. نام این قابلیت در اصل زمزمه یا فریاد (whispering or shouting) است. همچنین مقدار زیادی برچسب و استیکر در الو موجود است که هنرمندان مستقل و کاربران آن ها را طراحی و توسعه دادند.

 

تغییرات نسخه جدیدبرنامه:

رفع اشکال: بهبود عملکرد برای تجربه چت بهتر

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ بامین 15 آوریل 2017

الو این امکان را به شما می دهد تا پاسخ مخاطبین خود را بسیار هوشمندتر بدهید؛ با استفاده از این ویژگی، گوگل کلمات و اصطلاحاتی که فکر می کند می خواهید در پاسخ به مخاطبتان ارسال کنید را به شما پیشنهاد می دهد. اگر به پاسخ خاصی نیاز دارید میتونید آن را از دستیار هوشمند الو بپرسید؛ این ربات تلاش می کند تا بهترین نتایج ممکن را پیدا و برای شما ارسال کند. در مقابل شما نیز می توانید در صورت نیاز پرسش خود را پیگیری کنید.

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /