۱۵ بازی برتر اندروید که نباید از دست بدهید

هنگامی که می خواهیم بازی اندرویدی پیدا کنیم هرکس می داند که باید به سراغ گوگل پلی گوگل برویم، با آن همه پیشنهاد که البته جستجو در بین آنها بسیار طاقت فرسا می باشد.در اینجا ما بازی های محبوب پلت فرم اندروید را گلچین کردیم که البته چند بازی جدید که چند وقت پیش معرفی شده است از دست ما در رفته، ولی در کل بازی های عالی هستند. پس همراه ما بمانید و به ما بگویید از کدام بازی ها بیشتر خوشتان آمده است، منتظر هستیما.

وطن پرستان هوایی (Air patroit)

بازی وطن پرستان هوایی بازی است از گیم های سبک دفاع از قلعه که بسیار هم منحصر به فرد می باشد. در حالی که بازی های معمول دیگر در این سبک به این گونه است که در امتداد یک مسیر باید به بازی کردن بپردازید، وطن پرستان هوایی هواپیما های مختلفی با الگو پرواز های مختلف می دهد. مسلما، کنترل کل صفحه پرواز بسیار دشوار می باشد. اما همین چیز است که باعث می شود این بازی سرگرم کننده شود.

پرندگان خشمگین

دیگر این بازی اصلا جای تعریف کردن ندارد. لیست برنامه های هر تلفن اندرویدی بدون این بازی ناقص است. در حال حاضر جدید ترین نسخه این بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان است که به لطف این فیلم علمی تخیلی مشهور موارد سرگرم کننده ای در آن یافت می شود. در این بازی هم پرندگان و هم خوک ها لباس هایی شبیه لوک اسکای واکر، دارت ویدر و شخصیت های دیگر پوشیده اند. همچنین این بازی در محل سیارات این فیلم مانند داگوباه و هود انجام می شود.

Anomaly Warzone Earth

بازی Anomaly Warzone Earth یک نمونه از اسکریپت های دفاع از قلعه است. وظیفه شما در این بازی این است که باید یک مسیر کارآمد را برنامه ریزی کنید، به برج حمله کنید . در طی حمله نیروهای خود را سالم نگه دارید. این بازی که زمان را هم به چالش می کشد بسیار سرگرم کننده است.

Flick Golf Extreme

فیلیک گلف اکستریم یک بازی گلف معمولی نیست. در واقع در این ورزش ساده به شما یک ضربه داده می شود که باید با همان توپ را به سوراخ بیندازید. خب با یک ضربه و گرفتن امتیاز بسیار ایده آل است، اما در غیر این صورت سوراخ را امتیاز های احاطه می شکنند و هر ضربه ای که نزدیک تر باشد امتیاز بیشتری دارد، مانند دارد. چیزی که این بازی را سرگرم کننده می شود محیط هایی است که بازی در آن انجام می شود. از محیط های معمولی گیاه دار بگیرید تا محیط های عجیب و غریب مانند ناو و هواپیما.

مادربزرگ اسمیت

با محیط گرافیکی سرگرم کننده که مبتنی بر فیزیک نیز هست، بازی مادر بزرگ اسمیت را هم باید در این لیست قرار دهیم. در این بازی شما در نقش یک مادربزرگ اسکیت سوار ظاهر می شوید که باید از سیب ها حفاظت کنید و نگزارید دزد آنها را سرقت کند. در مرحله های مختلف باید کار های جالب و مختلفی انجام دهید. مثل پرش از موانع، آویزان شدن از کابل های برق و بسیاری کارهای دیگر.

Jetpack Joyride

بازی Jetpack Joyride هم یکی دیگر از بازی های سرگرم کننده لیست ما است. در این بازی شما در نقش فردی هستید که سوار بر جت پک باید از موانع مختلفی مانند نرده های برق، موشک ها و … عبور کند و در بین مسیر می توانید با جمع آوری سکه ها امتیاز خود را افزایش دهید.

Minecraft

کسانی که عاشق ساختن معدن و استخراج از آن هستند این بازی می توانند برای آنها جذاب باشد. ما با یک بازی کلاسیک اعتیاد آور روبرو هستیم که در آن باید پایگاه خود را روی معدن بنا کنید و بعد به استخراج مواد داخل آن بپردازید. اما هنگامی که در شب مشغول مسافرت کردن هستید مواظب جناب هیولا باشید.

مدرن کمبت ۴ : ساعت صفر

مدرن کمبت ۴ : ساعت صفر یکی از بهترین بازی های شخص اول تیر اندازی می شود که ما در این لیست داریم و مخصوص صفحه نمایش های لمسی است.  البته این بازی چیز جدیدی را برای ما به ارمغان نیاورده است اما این بدین معنا نیست که به اندازه بازی های دیگر جذاب نباشد. این آخرین نسخه کمبت است که توسط گیم لوفت ارائه شده و شما در سراسر جهان باید به جنگ با تبهکاران بپردازید.

Rayman Jungle Run

این بازی ساده به نظر می رسد اما گیم پلی آن بسیار چالش برانگیز است. کار شما در این بازی این که به طبقه های مختلف پرش کنید و سعی کنید تا تمام سکه ها را جمع آوری کنید. چیزی که این بازی را چالش برانگیز می کند این است که شما باید به طور هم زمان پرش، پرواز و نوسان کنید و حتی تلاش برای پیدا کردن چیزهایی که مخفی هستند.

مسابقه واقعی ۳

همانطور که از نامش پیداست، مسابقه واقعی  ۳ یک تجربه واقعی رانندگی بی نظیر را ارائه می دهد، یک بازی که مبتنی بر صفحه نمایش لمسی تلفن همراه است. با ماشین های دنیای واقعی، یک کنترل صاف را ارائه می دهد که در کنار آن گرافیک نیز بسیار بالاست. البته برای ارتقا بازی باید کمی هزینه کنید.

 Ruzzle

تعجب نکنید، این بازی بیش از آنچه فکر می کنید پیچیده است. البته شاید بعضی ها خوششان نیاید از این بازی را پلی کنند. در این بازی هیچ سکه و یا قدرتی وجود ندارد و فقط خود شما هستید. در این بازی یک نامه چهار به چهار وجود دارد و همچنین یک تایمر دو دقیقه ای که باید آن را مدیریت کنید.

Ski Safari

به یکی از بازی های هیجانی این لیست ۱۵ یمان می رسیم. در این بازی باید از دست بهمن فرار کنید و همچنین می توانید با جمع آوری سکه به کسب امتیاز های بیشتری بپردازید. در این بازی حیوانات وحشی هم به دنبال شما می آیند که البته می توانید از دیگر حیوانات نیز کمک بگیرید.

SpellTower

این یکی از بازی هایی که جدیدا برای اندروید از راه رسیده، اما قبلا در IOS موجود بوده است. در این بازی شما باید در جدول به دنبال کلمات مورد نظر بپردازید، اما چالش اصلی زمانی است که تیتر های مورد نظر ناپدید می شوند. صفحات بازی نیز به طور مداوم مرتب می شوند.

Star Wars Pinball

این بازی از گرافیک نسبتا خوبی بهره مند است. در سراسر این بازی اهداف مختلف به صورت بسیار استادانه طراحی شده اند و حتی در بین آنها می توانید اهداف متحرک که از فیلم جنگ ستارگان بریده شده اند هم ببینید.

فرار از معبد ۲

این بازی هم مانند بازی پرندگان خشمگین بسیار محبوب است و می توانید آن را روی بیشتر گوشی های هوشمند مشاهده کرد. و حالا فرار از معبود ۲ آمده است تا شما را به چالش بکشد. لازم به ذکر است که این بازی بسیار سرگرم کننده است.

خب دیگه به انتهای این لیست ۱۵ تایی مان رسیدیم. برای دانلود هر کدام از بازی ها که خواستید می توانید جستجویی در اینترنت بکنید و نسخه رایگان آن را گیر بیاورید لازم به ذکر است که بعضی از این بازی ها با قیمت های بسیار بالایی در  سرویس گوگل پلی گوگل قرار دارند ولی چون اینجا ایران است می توانید به لطف قانون کپی رایت آن ها را رایگان روی گوشی هوشمند تان داشته باشید و لذت ببرید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /