چگونه لپ تاپ را با گوشی کنترل کنیم؟

همانطور که می دانید، برنامه TeamViewer یک نرم افزار ریموت و کنترل از راه دور می باشد که با استفاده از آن می توانید دسکتاپ خود را صورت کامل و با قابلیت ماوس و کیبورد در یک کامپیوتر دیگر به اشتراک بگذارید.اشتراک گذاری دسکتاب با استفاده از نرم افزار TeamViewer بسیار پرکاربرد می باشد.به طور مثال اگر ویندوز شما دارای یک اشکال می باشد و یا تنظیمات خاصی را قصد دارید انجام دهید اما آن را یاد ندارید، به راحتی می توانید با استفاده از این نرم افزار دسکتاپ خود را برای دوست خود به اشتراک گذاری کنید تا آن شخص بتواند اشکال ویندوز شما را بر طرف کند.

سیستم عامل اندورید نیز نرم افزار TeamViewer را برای دستگاه های تحت سیستم عامل خود ارائه نموده است که شما می توانید با دریافت و نصب این برنامه، کامپیوتر خود را در گوشی و تبلت های اندرویدی کنترل کنید.

برای نحوه استفاده از برنامه TeamViewer در گوشی اندروید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱- ابتدا برنامه TeamViewer را برای سیستم عامل اندروید از لینک زیر دریافت کنید. (همچنین شما میتوانید با جستجو در گوگل پلی، آخرین نسخه بروز برنامه TeamViewer را نصب کنید)

Download TeamViewer Android

۲- همچنین کلاینت برنامه را روی کامپیوتر نصب کنید. ( مک، ویندوز یا لیوکس)

برای دریافت برنامه از سایت اصلی بر روی این لینک کلیک کنید.

۳- پس از نصب برنامه بر روی کامپیوتر کافیست ID و password نمایش داده شده در کلاینت را وارد گوشی کرده و به کامپیوتر متصل شوید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /