معرفی اپلیکیشن های اندرویدی برای مدیریت شبکه های WiFi!

این روز ها بیشتر گوشی های هوشمند از سرویس وای فای پشتیبانی می کنند و خوشبختانه بیش از سال های قبل می توانید خود را در معرض شبکه های وای فای ای ببینید که از سوی شرکت ها و مناطق تجاری و حتی مغازه ها برای جذب مشتری و سایر اهداف ارائه می شود. اما اینکه شما بتوانید از شبکه های وای فای به نحو احسن استفاده کنید باید بتوانید یک سری نرم افزارهای بررسی شبکه وای فای در اختیار داشته باشید و بدین طریق از آن ها استفاده کنید. ما چند نرم افزار مناسب برای شما معرفی می کنیم که در صورتی که در آینده به برنامه های قوی تری برخورد کردیم، این لیست را به روز خواهیم کرد. بنابراین اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان در تلفن‌های اندروییدی شبکه وای‌فای را با یک اپلیکیشن مدیریت کرد، با ما همراه باشید.

 

Wifi Analyzer

 

با برنامه Wifi Analyzer  می توانید در محیط هایی که از شبکه های وای فای مختلف استفاده می شود حضور پیدا کنید و قدرت شبکه ها و میزان سیگنال و خلوت و شلوغی آن ها را تشخیص دهید و بعد از آن به بهترین شبکه با توجه به نیاز خود وصل شوید!

 

Wifi Fixer

 

 

بعضی وقت ها شما موفق می شوید یک شبکه را پیدا کنید و به آن متصل شوید، البته مشاهده می کنید که به شبکه وصل هستید و اعلان آنتن و وای فای بار هم به درستی نشان دهنده شبکه فعال است اما شما نمی توانید به ارسال و دریافت داده بپردازید. برنامه ای به نام Wifi Fixer به شما کمک می کند، که بتوانید مشکلات موجود در شبکه یا دستگاه اندرویدی تان را مشاهده کنید.

 

WiFi OnOff

 

 

 

گاهی اوقات هم نیاز پیدا می کنید که شبکه خود را خاموش کنید، و به هر طریقی که شده وای فای را از دسترس خود خارج کنید. در چنین زمانی بهتر است برای عملکرد سریع تر یک میان بر برای خاموش و روشن کردن آن، روی صفحه داشته باشید که با نصب اپلیکیشن WiFi OnOff این میان بر زیبا برایتان فعال خواهد شد.

 

WiFi Booster Easy Connect

 

 

برنامه WiFi Booster Easy Connect   در واقع تکمیل کننده برنامه ای است که در سری اول معرفی کردیم. گاهی شما در میان تعداد زیادی شبکه گیر می افتید اما نمی توانید بهترین شبکه را انتخاب کنید اما برنامه WiFi Booster Easy Connect   به شما کمک می کند که به طور اتومات به بهترین شبکه وصل شوید و شروع به دریافت و ارسال داده بپردازید.

 

Wifi SignalBar

 

و اما شما نیاز دارید که بتوانید قدرت واقعی سیگنال خود را تشخیص دهید گاهی متوجه اید که نمی توانید به خوبی در شبکه وای فای کار کنید در صورتی که به طور کامل علامت وای فای هم فعال است. اما مهم این است که قدرت چقدر است، این قدرت را می توانید با نصب برنامه ای به نام Wifi SignalBar  مشخص کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /