اموزش کامل جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم در سایت ها_پاپ اپ

یکی از مرسوم ترین شیوه های تبیلغات اینترنتی ، باز شدن پنجره های تبلیغاتی که Pop-up نام دارند، می باشد. این نوع شیوه تبلیغات اکثرا موجب نارضایتی و ایجاد مزاحمت برای کاربران آن سایت می شود. همچنین بعضی از وب سایت های ناشناخنه با استفاده از این شیوه تبلیغاتی با عناوینی مانند ” شما برنده شده اید” ، ” شما برنده کد تخفیف شده اید” و نمونه های مشابه اقدام به کلاه برداری از کاربران اینترنتی میکنند. در این مطلب تصمیم داریم با معرفی افزونه Strict Pop-up Blocker ، از نمایش صفحات تبلیغاتی مزاحم در مرورگر فایرفاکس جلوگیری کنیم.

در مرحله اول ابتدا افزونه Strict Pop-up Blocker را از لینک زیر نصب کنید (این افزونه مخصوص مرورگر Firefox می باشد):

برای افزودن Strict Pop-up Blocker به مرورگر خود کلیک کنید

پس از نصب افزونه ، اگر به بالای مرورگر دقت کنید ، خواهید دید که آیکن افزونه در سمت راست آن افزوده شده است. شما می توانید تنها با یک کلیک بر روی آیکن افزونه ، نمایش صفحات مزاحم pop up را فعال یا غیر فعال کنید.

 

اموزش کامل جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم در سایت ها_پاپ اپ

 

آیکن مربع شکلی که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، در واقع همان نماد افزونه Strict Pop-up Blocker می باشد.در صورتی که آیکن افزونه به شکل بالا باشد ، افزونه هیچ واکنشی در برابر پنجره های پاپ آپ نشان نمی دهد. پس برای فعال شدن افزونه و جلوگیری از باز شدن پنجره های پاپ آپ ، میبایست روی آیکن افزونه کلیک کنید.

پس از فعال شدن ، آیکن آن مانند تصویر زیر می شود و افزونه از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم جلوگیری میکند.

 

اموزش کامل جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم در سایت ها_پاپ اپ

 

نکته: یکسری از پنجره های پاپ آپ که باز می شوند ، تبلیغاتی نیستند مانند ( فهرست شکلک های موجود در انجمن ها ، فرم عضویت در بعضی سایت ها و …). در صورتی که افزونه فعال باشد ، این پنجره ها نیز مانند پنجره های تبلیغاتی باز نخواهند شد. پس در صورتی که نیاز دارید پنجره های مورد نظر باز شوند ، کافیست روی آیکن افزونه کلیک کنید تا افزونه ضد پاپ آپ غیر فعال شود.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /