آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

همانطور که میدانید خیلی از نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید در گوگل پلی غیر رایگان بوده و برای استفاده از تمام امکانات آنها می بایست مبلغی را پرداخت کنید اما متاسفانه به علت تحریم و شرایط سخت پرداخت این امکان برای بسیاری از کاربران ایرانی هنوز فراهم نشده است از این رو تصمیم گرفتیم تا امروز ترفند کرک و Patch کردن اپ های اندروید برای استفاده کامل از قابلیت های برنامه ها را به شما آموزش دهیم.

امروزه میلیون ها اپلیکیشن ها برای اندروید وجود دارد که خیلی از آنها پولی بوده و کاربران برای استفاده از تمام آپشن های اپ میبایست مبلغی را پرداخت کنند که شرایط  نه چندان آسان پرداخت برای کاربران داخل کشور اینکار را عذاب آورد کرده و ناچار به استفاده از مارکت های ایرانی و یا وب سایت های دانلود نسخه نصبی برنامه شده اند از این رو تصمیم گفتیم هک نسخه پولی برنامه هایی که بر روی دستگاه های اندرویدی شما نصب شده است را آموزش دهیم. بسته به نیاز ، شما ممکن است بخواهید قفل نسخه پولی برنامه های اندروید مانند شبکه های اجتماعی ، بازی ها و یا هر اپ دیگری را هک کنید. جای نگرانی نخواهد بود چون کرک اکثر برنامه های محبوب به راحتی با استفاده از اپلیکیشن لاکی پچر ( Lucky Patcher ) امکان پذیر خواهد بود. در  ادامه با آموزش استفاده از لاکی پچر برای کرک و Patch کردن برنامه های پولی اندروید با ما همراه باشید.

آموزش کرک و پج کردن اپ های پولی اندروید با استفاده از برنامه لاکی پچر ( Lucky Patcher )

اپلیکیشن Lucky Patcher یک برنامه ی کاربردی برای پچ و هک کردن هر نوع برنامه و بازی در اندروید است. شما میتوانید با استفاده از این برنامه هر نوعی اپلیکیشنی را هک کرده و آن را با توجه به خواسته های خود تغییر دهید. با استفاده از این اپ میتوانید بازی های دلخواه خود را هک کرده و جایزه رایگان یا امکانات مورد نیازتان را بدست آورید.

مراحل هک هر برنامه اندروید با استفاده از لاکی پچر را در زیر دنبال کنید:

در مرحله اول:برای اجرای برنامهLucky Patcher لازم هست که گوشی شما روت باشه.اگرگوشی شما روت نیست نگران نباشید!!در سایت قبلا بطور مفصل روش های روت انواع گوشی ها را قرار دادیم که با یک سرچ میتونید گوشیتون روت کنید:

جدیدترین روش صددرصد روت تمام گوشی های اندرویدی_خرداد1395

در مرحله بعدی شما نیاز دارید تا اپلیکیشن Lucky Patcher را دانلود و بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.(برای سهولت شما لینک مستقیم برنامه در انتهای همین مطلب قرار دادیم) بعد از دانلود برنامه از لینک مربوطه ، برنامه را بر روی گوشی و یا تبلت خود اجرا کنید. بعد از اجرایی کردن ؛ این برنامه از شما دسترسی ادمین میگیرد.

 

آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

 

مرحله سوم ، شما در این مرحله میتوانید لیستی از اپلیکیشن هایی که بر روی گوشی شما نصب شده است را در محیط برنامه مشاهده کنید.

 

آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

 

حال بر روی اپلیکیشن مربوطه که میخواهید آن را هک کنید و یا براساس خواسته ی خود امکانات آن را افزایش دهید ، کلیک کنید و گزینه ” Show menu of patches ” را انتخاب کنید.

 

آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

 

در این مرحله میتوانید گزینه مورد نظر خود را براساس نیازتان از بین گزینه های موجود که در تصویر زیر مشاهده میکنید ، انتخاب نمایید. اگر میخواهید قفل نسخه پولی اپ مربوطه را حذف کنید گزینه “Support patch for InApp” را انتخاب کنید.

 

آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

 

به محض اینکه شما گزینه ی “Support patch for InApp” را انتخاب کنید پنجره ی دیگری برای شما باز خواهد شد که از شما میخواهد نوع پچ ( Patch ) موردنظرتان را برگزینید. که شما بنا به نیاز خود میتوانید گزینه موردنظرتان را انتخاب نمایید.

 

آموزش کامل کرک و باز کردن قفل برنامه و بازی های پولی اندروید

 

بعد از مراحل بالا ، کار تمام شده و شما باید کمی صبر کنید تا اپ مربوطه به درستی Patch شود.

به راحتی و با طی کردن این مراحل شما میتوانید هر برنامه ای را در اندروید با استفاده از اپ لاکی پچر هک کرده و یا قفل نسخه پولی اپ ها را باز کنید.

حالا وقت دانلود هست...
دانلود فایل نصبی
راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
1
پاسخ حسن 31 جولای 2019

مچکرم

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /