نمایش متن آهنگ در ویندوز مدیا پلیر

دوست دارید ویندوز مدیا پلیر متن اشعار آهنگ هایی که پخش می کنید را برای شما به نمایش در بیاورد؟ امروز تصمیم داریم این قابلیت را به ویندوز مدیا پلیر خود با یک افزونه سبک اضافه کنیم. ابتدا از انتهای صفحه پلاگین مربوط به ویندوز مدیا پلیر را دانلود کنید. پس از نصب شدن افزونه Lyrics Plugin اگر پیغامی برای شما مبنی بر این که دوست دارید ویندوز مدیا پلیر اجرا شود، به نمایش در آمد بر روی Yes کلیک کنید و در غیر این صورت خودتان ویندوز مدیا پلیر را باز کنید و به مرحله بعدی بروید.

 

 

 

حال آهنگ مورد نظر خود را که دارای Lyrics (متن شعر) نیز هست را پخش کنید و به حالت Now Playing بروید. (اگر در حالت عادی هم از Now Playing استفاده می کنید فقط کافیست روی آهنگ مورد نظر در هارد خود جفت کلیک کنید تا آهنگ پخش شود)

 

نکته: این پلاگین برای Winamp و iTunes نیز در دسترس است.

 

اکنون شما باید دریک صفحه سفید متن آهنگ مورد نظر خود را ببینید.

 

 

برای فعال و غیر فعال کردن این افزونه؛ در حالت Library view از منوی Tools موس خود را بر روی Plug-ins نگه دارید و از منوی باز شده Lyrics Plugin را فعال یا غیر فعال کنید.

 

از آنجایی که من زبانم خوب نیست  Lyrics آهنگ ها رو هم دانلود می کنم که معمولا باید در صفحه ی ورد جداگانه ای آن ها را مشاهده کنم. این افزونه کار را برای من حداقل راحت کرده است.

 

دانلود افزونه Lyrics Plugin

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /