آموزش افزایش واقعی سرعت دانلود منیجرIDM

اگر چه IDM می تواند سرعت دانلود را تا پنج برابر از حد معمولی افزایش دهد، اما در این پست ترفند مهمی به شما خواهیم آموخت که چگونه سرعت دانلود بیشتری را با این نرم افزار تجربه کنید . 

نرم افزار IDM را اجرا کنید .

۱- در منو نرم افزار روی گزنیه ” Downloads ”  کلیک کنید و  به قسمت ” Options ” بروید .

۲- با کلیک بر روی تب ” Connection ” شما گزینه ی ” Max. connection ” را می بینید . مقدار آن را از  ۸  به  ۱۶  تغییر دهید و همچنین نوع اتصال را در قسمت ” Connection type ” به ” LAN 100MB/s ” تغییر دهید .

۳- روی گزینه ” OK ” کلیک کنید و پس از آن از سرعت بالای دانلود خود لذت ببرید .

چند نکته ی مهم پس از اجرای تنظیمات بالا :

۱- اطمینان پیدا کنید که از آخرین نسخه IDM استفاده می کنید در غیر این صورت می توانید با جستجو در اینترنت به راحتی  IDM را دانلود کنید. آخرین نسخه این اطمینان را خواهد داد که از سرعت دانلود مطلوبی استفاده خواهید کرد .

۲- سعی کنید تنها یک فایل در یک زمان را با استفاده از IDM دانلود کنید . دانلود بیش از یک فایل، پهنای باند اینترنتتان را توزیع می کند که در نتیجه، سرعت دانلود تمام آیتم های موجود در صف، آهسته تر خواهد شد .

۳- هنگام دانلود فایل، از وبگردی و دیدن سایت بر روی اینترنت خودداری کنید. وبگردی بر روی سرعت دانلود تأثیر می گذارد. صبر کنید تا IDM فعالیتش را متوقف کند قبل از این که به کارتان در اینترنت مشغول شوید .

۴- اطمینان حاصل کنید که اتصال به اینترنت شما با مشکل مواجه نباشد. اگر با اینترنت خود سرعت بسیار آهسته ای دارید، از ارائه دهنتده خدمات خود کمک بخواهید .

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /