آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10

بالاخره ویندوز ۱۰ با تمام سر و صدایی که به پا کرد ، منتشر شد . خبر انتشار این ویندوز عده ی بسیاری را از شگفتی کمپانی مایکروسافت متعجب کرد . در پیش نمایش این ویندوز منوی Start دوباره به پا به میدان نهاده و این بار با جلوه ای بسیار گرافیکی تر و تحت طراحی زیبای فلت بسیاری را مجذوب خود کرده است . شاید علاقه مند شده باشید که ویندوز ۱۰را روی سیستم خود نصب کنید . برای اینکار ما شما را همراهی می کنیم . 

مراحل نصب

۱- بعد از دانلود ویندوز ۱۰ با فرمت ISO ، ابتدا این فایل ISO را از طریق نرم افزارهایی نظیر Nero ، UltraISO و … روی یک DVD رایت کنید و سپس DVD را به حالت بوت ببرید و مراحل زیر را طی کنید . همچنین می توانید به جای رایت کردن فایل موردنظر ، ویندوز خود را از طریق نرم افزارهایی نظیر Vmware در حالت مجازی اجرا و نصب کنید . به هر حال در هر صورت مراحل نصب یکسان است .
۲- روی Next کلیک کنید .

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 
۳- روی Install Now کلیک نموده و در صفحه ی بعد تیک گزینه … Accept را فعال کنید .

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

۴- اکنون گزینه Custom را انتخاب کنید و صبر کنید تا ویندوز به طور کامل نصب شود .

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

۵- بعد از نصب ویندوز سیستم شما ری استارت می شود و پس از ری استارت در صفحه ای که نمایان می شود فقط روی Use Express Settings کلیک کنید .

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 
۶- در این قسمت باید اطلاعات اکانت خود را وارد کنید یا اکانت جدید بسازید .
 

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 
پس از انجام مراحل بالا ، ویندوز شما حاضر و آماده است .

 
آموزش کامل تصویری نصب ویندوز10
 

 

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ محمد 2 آگوست 2016

با سلام ویندوز 10 رادانلود کردم وروی دیویدی رایت کردم ولی سیستم بوت نمی شه چرا

پاسخ مدیر سایت 3 آگوست 2016

سلام به احتمال زیاد به یکی از دو دلیل زیر می باشد
1-ویندوز را بروی dvd بوت نکردید یا کامل نیست:برای اینکه شما بتوانید از طریق بوت ویندوز نصب کنید حتما باید از برنامه های مربوطه برای کپی زدن ویندوز بروی dvd استفاده کنید.مثلا اگر شما فایل ویندوز که دانلود کردید بصورت ایمیج باشه براحتی با برنامه nero میتونید بروی dvd کپی کنید و قابلیت بوت شدن هم داشته باشه یا اینکه از سایر برنامه ها استفاده کنید.پس شما نمی تونید ویندوز را مثل سایر برنامه ها بروی dvd کپی کنید بلکه باید از برنامه های مخصوص برای بوت کردن ویندوز استفاده کنید
2-مشکل از بوت بایوس :
ممکن شما ویندوز را بدرستی بروی dvd کپی کرده باشید ولی بازم وقتی سیستم ریست میکنید به صفحه نصب ویندوز هدایت نمی شوید دلیل ان به احتمال زیاد تنظیم نبودن بوت بایوس سیستم شما است.
برای تنظیم بوت بایوس ابتدا :
1-سیستم خود را ریست کنید قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا امدن مشخصات باویس کلید DEL ( یا DELET ) کیبورد خود را چند بار فشرا دهید ( در برخی از لپ تاپ ها باید روی F2 ، در برخی از مادروبردها هم باید یا F12 ) را فشار دهید در اکثر موارد با زدن DEL کیبورد وارد صفحه بایوس مادروبرد می شوید.
2-وی سربرگ Boot کلیک کنیدسپس Boot Device Priority را انتخاب کنید و دکمه اینتر را فشار دهید.
3- اکنون ۱st Boot Device رو انتخاب کنید چون شما قصد دارید از طریق دی وی دی ویندوزتون را نصب کنید حتما باید مقدار ۱st Boot Device بروی دی وی دی رام قرار دهید.

برای ذخیره تغییرات اکنون روی F10 کیبورد خودتان کلیک کنید و سپس روی Yes یا OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود ، تمام شد اکنون شما برای نصب ویندوز اماده هستید .

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /