بدون حذف برنامه ها،آنها را از یک درایو به داریو دیگری منتقل کنید

 در ادامه نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که بدون دردسر فایلهای نصب شده برنامه ها در ویندوز را از یک داریو به درایو دیگری (از جمله فلش درایو )منقل کرده و بدین تریب فضای ذخیره سازی درایو شما آزاد میشود.

SymMover نرم افزای رایگان و کاربردی است که میتواند داده ها ی ذخیره شده برنامه ها بر روی یک درایو را به درایو دیگری منتقل کند در حالی که “موقعیت” آنها بر روی ویندوز اکسپلورر حفظ میشود.در حقیقت این برنامه ابتدا فایل ها را به موقعیت مورد نظر منتقل میکند و سپس با ایجاد یک سمبل لینک (در مورد این قابلیت ویندوز بیشتر بدانید) ما بین مبدا و مقصد،ویندوز فکر میکند که فایلها هنوز در جای قبلی خود قرار دارند.

پس از نصب و اجرا نرم افزار،در نگاه اول هنگام اجرای برنامه،رابط کاربری آن کاملا قابل درک است.در سمت چپ شما فایل و پوشه ها در درایو مبدا و در سمت راست فایل یا درایو مقصد و در ستون میانی نیز دکمه هایی برای اضافه،حذف،انتقال و.. را مشاهده میکنید.

بدون حذف برنامه ها،آنها را از یک درایو به داریو دیگری منتقل کنید

شما میتوانید از طریق دکمه + و تب اول پنجره، فایل و پوشه های مورد نظر را در مبدا برای انتقال انتخاب کنید و سپس در تب دوم یک پوشه یا درایو از جمله فلش درایو یا هارد اکسترنال متصل شده به سیستم را برای انتقال فایلها انتخاب نمایید.

بدون حذف برنامه ها،آنها را از یک درایو به داریو دیگری منتقل کنید

پس از انتخاب و اضافه کردن فایل و پوشه ها توسط فلش سبز رنگ،بخوبی میتوانید توسط دو آیکن درایو نمایش داده شد در پایین پنجره برنامه میزان فضای آزاد شده در درایو مبدا و میزان فضای اضافه شده در درایو مقصد را مشاهده کنید.

نکته:این برنامه در درایو هایی که با فرمت فایل NTFS ایجاد شده اند کار میکند و به خاطر داشته باشید که فایل و پوشه هایی که برای انتقال انتخاب میکنید بر روی سیستم عامل در حال اجرا نباشند.

میتوانید SymMover را رایگان برای ویندوز۸،۷ و ویستا از اینجا دانلود کنید.(متاسفانه این برنامه ویندوز XP را پشتیبانی نمیکند)

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /