چگونه تصاویر را از درون اسناد آفیس بیرون بکشیم؟

اضافه کردن تصاویر به اسناد آفیس، این اطمینان را می‌دهد که تمامی اطلاعات مورد نظر در یک مکان قرار گرفته‌اند و چیزی از قلم نیافتاده است. شاید شما بخواهید با اضافه کردن نمودارها و طرح‌های مختلف به روشن شدن یک موضوع برای درک بهتر آن بیافزایید و یا شاید هم بر این باور باشید که اضافه کردن تصاویر به یک مطلب به آن تاثیرپذیری بیشتری می‌دهد. در هر حالت کاری که باید انجام دهید اضافه کردن تصاویر مورد نظراز طریق بخش در نظر گرفته شده در برنامه به مطالب و اسناد دلخواهتان است. حالا چه می‌شود اگر بخواهید این تصاویر را از یک فایل آفیس بیرون بکشید؟

مسلما برای تصاویر کوچک می‌توان از روش عکس برداری از صفحه نمایش استفاده کرد (screen grabber). اما اگر فایل تصویر به قدری بزرگ باشد که در یک صفحه نگنجد یا اینکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد، آن موقع چه می‌توان کرد؟ خوشبختانه جواب این سوال ما همین جا روشن می‌شود. ابزار کم حجم و قابل حملی وجود دارد که می‌تواند تمامی تصاویر را از اسناد مختلف آفیس بیرون بکشد.

در ادامه مقاله با ما باشید تا با طرز استفاده از آن آشنا شوید:

گام اول: Office Image Extraction Wizard Portable را دانلود و از حالت زیپ خارج کنید.

گام دوم: به مسیری که برنامه در آن قرار گرفته است بروید و Wizard Office Image Extraction را اجرا کنید. اولین چیزی که می‌بینید پنجره خوش آمد گویی است. پس خیلی راحت بر روی دکمه Next کلیک کنید. توجه داشته باشید که اگر هنگام اجرای برنامه از این مسیر با پیغام خطا مواجه شدید می‌توانید به راحتی در همان مسیر به پوشه App رفته و برنامه OfficeWiz را از آنجا اجرا کنید.

گام سوم: روی آیکون پوشه کنار جعبه Document کلیک کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود به مسیر فایلی که می‌خواهید تصاویر را از درون آن بیرون بکشید بروید و فایل را انتخاب کنید.

به این نکته توجه کنید که اگر می‌خواهید همزمان از چند فایل، تصاویر را بیرون بکشید، تیک Batch Mode را زده باشید.

گام چهارم: با کلیک بر روی آیکون پوشه در کنار جعبه‌ای به نام Output، مسیری را که می‌خواهید تصاویر را در آنجا ذخیره کنید بیابید. با انتخاب گزینه Create a folder here، برنامه در محلی که انتخاب کردید پوشه‌ای می‌سازد تا زمانی که می‌خواهید تصاویر گوناگون از فا‌یل‌های مختلف را ذخیره کنید، آنها را در پوشه‌های مجزا و مرتبط  به هر فایل قرار دهید.

گام پنجم: برای شروع کار روی دکمه Start کلیک کنید. البته اگر قرار است به دفعات مکرر از این برنامه استفاده کنید فراموش نکنید که تیک Skip this page in the future را بزنید تا دفعات بعد این پنجره دیگر نمایش داده نشود و کارتان کمی زودتر پیش برود. پس از اتمام کار برنامه چند ثانیه‌ای را صرف بیرون کشیدن تصاویر می‌کند و سپس لینکی نمایان می‌شود (البته می‌توانید خودتان هم به مسیر مورد نظر بروید) که گویای آدرس تصاویر ذخیره شده است. نسخه رایگان برنامه هر بار فقط سه تصویر را بیرون می‌کشد اما با خرید مجوز برنامه از سازندگان آن در وبسایت، می‌توانید این محدودیت را از میان بردارید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /