معرفی چند نرم افزار آیفون که حتما باید از آن ها استفاده کنید

احتمالا گوشی آیفون شما با نرم افزارهایی که می توان پیش بینی کرد پر شده است.ولی جدا از نرم افزارهایی که آیفون شما را پر  کرده است می توان نرم افزارهای هیجان انگیزی که ارزش بیشتری را دارند پیدا کرد.Apple Store با هزاران برنامه پر شده است که به صورت رایگان و یا تنها چند دلار آیفون شما را آپدیت خواهند کرد.

 

 هزاران نرم افزاری که Apple Store را در بر گرفته اند می توانند گوشی شما را به یک دستیار قدرتمند و یا یک دوربین مطلق تبدیل نماید.ما در ادامه برای شما چند نرم افزار که ممکن است شما از آن غافل شده باشید را گرد هم خواهیم آورد.

 

VSCO Cam

با تشکر از نرم افزار VSCO Cam می توانید با آیفون خود به نوعی عکسبرداری کنید که تا به حال امکان آن وجود نداشته است.با نرم افزار آپدیت شده ای که برای iOS8 ارایه شده است شما میتوانید بسیاری از تنظیمات از قبیل فوکوس و سرعت شاتر را به صورت دستی تغییر دهید.همچنین پس از عکسبرداری می توانید عکس های خود را در همین برنامه تدوین کرده و یک شاهکار را برای خود ذخیره کنید.

 

Iconical

آرزو داشتید که گوشی آیفون شما شبیه به گوشی اندروید قابلیت انعطاف بالایی را داشت؟نرم افزار Iconical برای شماست.این نرم افزار ۱٫۹۹دلاری به شما این اجازه را می دهد تا برای نرم افزارهای مختلف آیکونی را که دوست دارید انتخاب کنید و از صفحه شروعی که خودتان ساخته اید می توانید استفاده کنید.یکی دیگر از امکانات عالی این نرم افزار درست کردن میانبر های مختلف می باشد که دستیابی به نرم افزارهای شما را راحت تر می کند.

 

Dark Sky

Dark Sky نرم افزاری است که با هنر خاصی برای شما احتمال بارش باران یا برف را پیش بینی خواهد کرد. بسیاری از نرم افزارهای پیش بینی کننده آب و هوا برای شما ساعات آینده را پیش بینی میکنند اما این نرم افزار آمار پیش بینی آب و هوا را برای دقیقه های آینده نیز پیش بینی می کند.این نرم افزار همچنین با راداری مسیر حرکت طوفان را نشان داده و قبل از باریدن باران هشداری را برای شما خواهد فرستاد.

 

Horizon

اگر ویدیوهای عمودی آیفون شما را ناراحت می کنند،Horizon نرم افزاری است که می تواند به شما کمک کند.این نرم افزار دوربین به شما کمک می کند تا بوسیله دوربین گوشی خود به صورت افقی فیلمبرداری کنید.شما می توانید با استفاده از نرم افزار Horizon در ابعاد (۱:۱،۱۶:۹ و یا ۴:۳)فیلمبرداری کنید.

 

Fleksy

آیا از کیبورد iOS خسته شده اید؟Fleksy نه تنها ظاهری جدید به کیبورد شما خواهد بلکه به شما کمک می کند تا سریعتر از همیشه تایپ کنید.علاوه بر این این کیبور مینانبر های زیادی را برای راحتی در تایپ کردن به شما ارایه می دهد.این کیبورد همچنین قابلیت تغییر اندازه را داشته که به شما این امکان را می دهد که در صفحه نمایش خود فضای بیشتری را داشته باشید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /