دانلود MaskGun 3.032 ماسک گان بازی تفنگی چند نفره آنلاین اندروید

دانلود بازی ماسک گان : بازی تفنگی MaskGun Multiplayer FPS برای اندروید

بازی چند نفره آنلایناینترنتی و آنلاین است

نسخه MaskGun Multiplayer FPS 3.032 قرار گرفت

 

MaskGun Multiplayer FPS – ماسک گان (مبارزان نقابدار): تفنگی مولتی پلیر جز بهترین و جذاب ترین بازی های اکشنی است که توسط استودیوی بازی سازی June Software به صورت رایگان در گوگل منتشر شده و تا به این لحظه بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است و هم اکنون جدیدترین آپدیت اش پیش روی تان قرار دارد.در این بازی شما در سه حالت مختلف DeathMatch، Team DeathMatch و Bomb Defusal می توانید بازی را انجام دهید و از آن لذت ببرید.همچنین شما می توانید بازی را به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام دهید.

 

دانلود MaskGun 3.032 ماسک گان بازی تفنگی چند نفره آنلاین اندروید

 

در حالت آنلاین شما باید با حریفانی از سراسر جهان به رقابت بپردازید و قدرت خود را به رخ آن ها بکشید.در حالت آفلاین نیز شما قادر خواهید بود از طریق هات اسپات تلفن همراه خود با دوستانتان که در فاصله نزدیک شما قرار دارند مبارزه کنید و هیجان بازی را دو چندان نمایید.
در ماسک گان اسلحه ها و زره های مختلفی وجود دارند که شما با استفاده از آن ها می توانید دشمنان خود را راحت تر، از پیش رو بردارید و همچنین می توانید با کسب پول های بیشتر، اسلحه ها و رزه های خود را ارتقا دهید و قدرت آن ها را تا حد زیادی افزایش دهید.

 

برخی از ویژگی های بازی اکشن MaskGun Multiplayer FPS اندروید :

🔴 امکان انجام بازی به صورت آنلاین

🔴 حجم نسبتا کم فایل نصبی بازی

🔴 امکان انجام بازی با دوستان

🔴 صداگذاری واقعی و جذاب

🔴 گرافیک بالا و خیره کننده 

🔴 گیم پلی ساده و روان

 

در حال حاضر بازی MaskGun بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید در سراسر جهان از مارک گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است.در انتها باید بگوییم بازی ماسک گان جز محبوب ترین بازی های سبک اکشن اندروید است و اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید که اوقات فراغت خود را با آن سپری کنید، ما نصب بازی MaskGun را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /