دانلود Kill Shot Bravo 8.8 – بازی اکشن – اسنایپری شلیک مرگبار اندروید!

دانلود بازی اکشن اسنایپری شلیک مرگبار Kill Shot Bravo برای اندروید

نسخه Kill Shot Bravo 8.8 قرار گرفت

 

Kill Shot Bravo – شلیک مرگبار براوو  یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های زیبای اسنایپری (تک تیراندازی) با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی اعتیاداور از استودیوی Hothead Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.در بازی شلیک مرگبار شما نقش یک سرباز نیروی ویژه را ایفا می کنید که باید با استفاده از مهارت های خود، به جنگ دشمنان بروید و آن ها را تار و مار کنید. شما به مجموعه ای از سلاح های سبک و سنگین مختلف دسترسی خواهید داشت و با پیشرفت در مراحل مختلف و به دست آوردن پول و امتیاز قادر خواهید بود سلاح های خود را ارتقا دهید تا قدرت آن ها تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

 

دانلود Kill Shot Bravo 8.8 – بازی اکشن – اسنایپری شلیک مرگبار اندروید!

 

در بازی Kill Shot Bravo بیش از 200 ماموریت مختلف وجود دارد و بازیکن در هر مرحله با چالش های جدیدی مواجه خواهد شد که همین مسئله سبب جذابیت بیشتر این بازی شده است.همچنین یکی از بهترین قابلیت های بازی امکان انجام بازی به صورت آنلاین می باشد.با استفاده از این قابلیت جذاب شما قادر خواهید بود به صورت آنلاین با حریفان مختلف از سراسر جهان به رقابت بپردازید و قدرت خود را به رخ آن ها بکشید. شما قادر خواهید با دوستان خود گروه تشکیل دهید و به صورت گروهی با سایر گروه ها به رقابت بپردازید.

 

برخی از ویژگی های بازی اسنایپری Kill Shot Bravo اندروید:

🔴 وجود بیش از 200 ماموریت مختلف در بازی

🔴 امکان ساخت گروه با دوستان

🔴 امکان بازی به صورت آنلاین

🔴 گرافیک بالا و خیره کننده

🔴 گیم پلی ساده و روان
 

در حال حاضر بازی Kill Shot Bravo بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید در سراسر جهان از مارک گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.4 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است. در انتها باید بگوییم این بازی جز محبوب ترین بازی های سبک تک تیر اندازی اندروید است و اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید، ما نصب بازی را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /