دانلود Homescapes 5.5.6 بازی پازل محبوب عمارت دار اندروید + مود

دانلود بازی پازل محبوب عمارت دار  Homescapes برای اندروید

نسخه هک و بینهایت بازی قرار گرفت

نسخه Homescapes 5.5.6 قرار گرفت

 

Homescapesعمارت دار  یکی از بهترین و جذاب ترین بازی هایی است که در سبک بازیهای پازل و تطبیق ساز از استودیوی بازی سازی Playrix Games برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.در بازی عمارت دار شما باید به فردی به نام Austin کمک کنید تا بتواند باغچه ها و منزل و وسایل منزل را نوسازی نماید و روحی تازه ای در کالبد خانه بدمد.در این بازی جذاب شما باید بتوانید شکل های همرنگ را در کنار یک دیگر قرار دهید و پس از آن به امتیاز و پول دست خواهید یافت و می توانید با استفاده از آن ها وسایل منزل را بهبود ببخشید.

 

دانلود Homescapes 5.5.6 بازی پازل محبوب عمارت دار اندروید + مود

 

در بازی Homescapes حیوان خانگی شما نیز همواره در کنار شما قرار دارد و همیشه سعی در شاد نگه داشتن شما را دارد.یکی از جذاب ترین قابلیت هایی که در این بازی وجود دارد قدرت های یو پی اس می باشد.این قدرت ها در بسیاری از مراحل به کمک شما خواهند آمد و شما راحت تر می توانید مراحل را از پیش رو بردارید. همچنین جالب است بدانید این بازی از سه سطح مختلف برای انجام برخودار است و شما به راحتی می توانید میزان سطح سختی بازی را تعیین نمایید.

 

 

برخی از ویژگی های بازی عمارت دار Homescapes اندرویدی:

🔴 وجود یک حیوان خانگی بامزه در طول بازی

🔴 وجود مینی گیم های جذاب در طول بازی

🔴 حجم نسبتا کم فایل نصبی بازی

🔴 گرافیک بالا و خیره کننده

🔴 گیم پلی ساده و روان

در حال حاضر بازی عمارت دار بیش از 100 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید در سراسر جهان از مارک گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است. در انتها باید بگوییم بازی عمارت دار جز محبوب ترین بازی های اندروید است و اگر شما نیز به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید، ما نصب بازی را به شما توصیه می کنیم.

 

نکته مهم اجرای نسخه مود :

برای بهره بردن از ویژگیهای مود باید ابتدا نسخه اصلی را نصب کنید، ماموریت اول را پشت سر بگذارید و بعد از بازی خارج شوید و نسخه مود را روی ان نصب کنید .

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /