دانلود Fallout Shelter 1.14.9 بازی شبیه سازی شگفت انگیز فالوت شلتر اندروید

دانلود بازی شبیه سازی شگفت انگیز فالوت شلتر اندروید

نسخه هک و بینهایت بازی قرار گرفت

نسخه Fallout Shelter 1.14.9 قرار گرفت

 

Fallout Shelter – فالوت شلتر یکی از جذاب ترین و زیبا ترین بازی هایی است که تا کنون برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است.این بازی دارای داستانی جدید و جذاب می باشد و سبک بازی نیز استراتژیک است.در ابتدای داستان بازی زمین مورد حملات اتمی قرار می گیرد و بسیاری از ساکنان آن از بین می روند و فقط تعداد کمی زنده می مانند.در این بین به علت این حملات، جهش ژنتیکی به وجود می آید و به همین علت حیوانات وحشی و عجیبی به وجود می آیند که همین مسئله سبب می شود تا مردم به پناهگاه شما روی بیاورند.

 

دانلود Fallout Shelter 1.14.9 بازی شبیه سازی شگفت انگیز فالوت شلتر اندروید

 

در ابتدا شما و افراد کمی در پناهگاه زندگی می کنید، اما رفته رفته جمعیت پناهگاه افزایش خواهد یافت و شما مسئولیت رهبری افراد درون پناهگاه را بر عهده دارید. شما باید سعی کنید مردم در رفاه باشند و آن ها را شاد و خوشحال نگه دارید تا از شما رضایت داشته باشند.همچنین در این بازی شما باید پناهگاه خود را بزرگتر کنید تا افراد بیشتری در آن ساکن شوند.

 

برخی از ویژگی های بازی فالوت شلتر Fallout Shelter اندروید :

🔴 گرافیک خوب

🔴 گیم پلی ساده و روان

🔴 صداگذاری واقعی و جذاب

🔴 حجم کم فایل نصبی بازی

🔴 امکان رهبری گروهی از افراد

🔴 ساخت پناهگاه بیشتر برای اسکان افراد

 

در انتها باید بگوییم بازی Fallout Shelter جز جذاب ترین بازی های سبک استراتژی است و می تواند ساعت ها کاربر را جذب خود نماید.اگر شما نیز به بازی های استراتژیک علاقه مندید ما نصب بازی Fallout Shelter را به شما توصیه می کنیم. در حال حاضر بازی Fallout Shelter بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید، از سراسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /