دانلود My Little Pony 6.7.1a بازی اسب کوچک من گیم لافت اندروید

دانلود بازی اسب کوچک من My Little Pony گیم لافت برای اندروید

نسخه My Little Pony 6.7.1a قرار گرفت

 

MY LITTLE PONY: Magic Princess اسب کوچک من یکی از بهترین بازی های ماجراجویی است که تا کنون برای تلفن های همراه هوشمند طراحی و ساخته شده است.در بازی اسب کوچک من شما در نقش یک اسب آبی قرار دارید که باید دهکده خود را از دست حیوانات وحشی که قصد آسیب رساندن به دهکده شما را دارند را حفظ نمایید. شما در این بازی باید دهکده خود را گسترش دهید تا بتوانید اسب های بیشتری پرورش داده و در مقابل هجوم بیگانگان از خود و دهکده خود دفاع کنید.

 

دانلود My Little Pony 6.7.1a بازی اسب کوچک من گیم لافت اندروید

 

همچنین پس از دفاع از دهکده ماموریت دیگری به شما داده می شود که باید کره ماه را از دست یک حیوان که قصد تخربی آن را دارد نجات دهید و آن حیوان را از بین ببرید.در این بازی شما به 6 شخصیت مختلف که اسب می باشند و یک دایناسور دسترسی دارید و می باید با استفاده از آن ها مراحل و ماموریت های بازی را پیش ببرید. هر یک از شخصیت ها ویژگی های خاص خود را دارند و با استفاده از ویژگی های آن ها باید دشمان خود را از بین ببرید.همچنین بازی My Little Pony از گرافیک بسیار خوب و جذابی بهره می برد که همین مسئله سبب جذب کاربران بیشتر به این بازی شده است.

 

برخی از ویژگی های بازی My Little Pony اندروید :

🔴 گرافیک زیبا و جذاب

🔴 گیم پلی ساده و روان

🔴 صداگذاری بسیار واقعی و جذاب

🔴 وجود بیش از 6 شخصیت برای انجام بازی

🔴 وجود ویژگی های خاص برای هر شخصیت

 

در حال حاضر بازی My Little Pony بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران مختلف اندروید از سراسر جهان از مارکت گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است.در مجموع باید بگوییم بازی My Little Pony یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های ماجراجویی است و اگر شما نیز به این سبک بازی ها علاقه دارید ما نصب بازی My Little Pony را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /