دانلود بازی نیدفور اسپید نامحدود Need for Speed™ No Limits 6.3.0 اندروید

دانلود بازی نیدفور اسپید نامحدود Need for Speed No Limits‏ برای اندروید و آیفون

محبوب ترین بازی اتومبیل سواری و مسابقه ای آنلاین

نسخه Need for Speed™ No Limits 6.3.0 قرار گرفت

 

بازی Need for Speed No Limits آخرین نسخه منتشر شده از مجموعه محبوب Need for speed می باشد که برای تلفن های همراه اندرویدی طراحی شده است همان گونه که از نام بازی مشخص است این بازی یک بازی در سبک مسابقات ماشین سواری است و ساعت ها می تواند شما را جذب خود نماید.در این باری شما نقش یک راننده حرفه ای ماشین را بازی می کنید که در مسابقات خیابانی شرکت می کند.

 

دانلود بازی نیدفور اسپید نامحدود Need for Speed™ No Limits 6.3.0 اندروید

 

شما باید بتوانید در مراحل مختلف این بازی حریفان را شکست دهید تا امتیاز شما در بازی بالا برود و محدودیت های بازی برای شما از بین بروند.در ابتدای بازی تنها یک ماشین برای شما باز است و فقط از همان ماشین برای انجام مسابقات می توانید استفاده نمایید اما با پیشرفت در سایر مراحل بازی، شما قادر خواهید بود دیگر ماشین های موجود در بازی را نیز باز کنید و از آن ها در مسابقات پیش رو استفاده نمایید.
بازی نیدفور اسپید نامحدود بر خلاف سایر بازی های ماشینی ،آنلاین است و شما برای انجام این بازی حتما باید آنلاین باشید و به صورت آفلاین امکان انجام این بازی وجود ندارد. در این بازی شما به بیش از 200 آپشن مختلف جهت اعمال به روی ماشین خود دسترسی دارید که همین مسئله سبب جذابیت بیشتر این بازی شده است.


برخی از ویزگی های بازی ماشین سواری Need for Speed™ No Limits اندروید :

🔴 وجود ماشین های روز از بهترین کمپانی ها جهان در بازی

🔴 وجود بیش از 200 آپشن برای تیونینگ ماشین

🔴 انجام بازی به صورت آنلاین

🔴 صداگذارى واقعی و جذاب

🔴 گرافیک بالا و خیره کننده

🔴 گیم پلی ساده و روان

 

در حال حاضر بازی Need for Speed No Limits بیش از 50 میلیون بازی از مارکت گوگل پلی در سراسر جهان دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.2 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این بازی است.
در انتها باید بگوییم بازی Need for Speed No Limits یکی از بهترین بازی های ماشین سواری است و ساعت ها می تواند کاربر را سرگرم نماید.اگر شما نیز به این سبک از بازی ها علاقه مندید ما نصب بازی Need for Speed No Limits را به شما توصیه می کنیم.

 

نکات نصب و اجرای بازی :

# بازی برای اجرا نیاز به  اینترنت دارد.

# در صورتی که بازی در loading می ماند .. فیلت-رشکن خود را فعال کنید (این مورد حتما نیاز است و اگر بازیتان اجرا نشد مطمئن باشید فیلت-رشکن شما مشکل دارد)
# نسخه جدید بازی بدون نیاز به دیتا عرضه شده و برای نصب نیاز به دیتا ندارد!

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /