دانلود Armed Heist 2.6.1 بازی اکشن سرقت مسلحانه برای اندروید

دانلود بازی اندروید سرقت مسلحانه Armed Heist برای اندروید

نسخه Armed Heist 2.6.1 قرار کرفت

نسخه مود شده بازی قرار گرفت

 

بازی Armed Heist – سرقت مسلحانه یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید می باشد که توانسته با استقبال فوق العاده ای از طرف کاربران علاقه مند به این سبک از بازی ها رو به رو شود  و بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران در گوگل پلی دانلود شود و با بازی های آنلاین و مشابه ای همچون StandOff به رقابت بپردازد؛ بازی Armed Heist دارای گرافیک بالا و گیم پلی جذاب و مهیج می باشد که در آن شما در نقش یک گروه سارق هستید که باید به سرقت از بانک ها و مراکز مهم با امنیت بالا بپردازید که در آن شما باید با پلیس ها جنگ کرده و تلاش کنید تا از دست آنها فرار کنید و یا همه پلیس ها را نابود کنید. در این بازی کاربران باید به سرقت بیش از 70 بانک بزرگ بپردازند و سعی کنند تا به یکی از نامی ترین و بی رحم ترین دزدان مسلح جهان تبدیل شوند، ولی دزدی از از بانک به آن سادگی که فکر میکنید نیست زیرا باید در هنگام ورود به بانک مخفی کاری کنید تا پلیس بانک متوجه سرقت نشود.

 

دانلود Armed Heist 2.6.1 بازی اکشن سرقت مسلحانه برای اندروید

 

بازی Armed Heist – سرقت مسلحانه عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید می باشد که توسط استدیوی بازیسازی Sozap طراحی و ارائه شده است،در این پست قصد دارد تا آخرین نسخه منتشر شده از این بازی را همراه با نسخه مود شده آن را در اختیار شما دوستان قرار دهد. در این بازی بیش از 10 نوع سلاح مختلف نظیر تپانچه ،انواع مسلسل ها و غیره موجود می باشد که در آن کاربران میتوانند با پرداخت سکه به ارتقاء اسلحه های خود بپردازند. این بازی در گوگل پلی توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.

 

برخی از  ویژگی های بازی سرقت مسلحانه Armed Heist برای اندروید:

سرقت بیش از 70 بانک مختلف با چالش های متفاوت

گرافیک خارقالعاده بهمراه گیم پلی جذاب

قابلیت مبارزه آنلاین با دیگر کاربران

وجود سلاح های مختلف در بازی

قابلیت ارتقاء سلاح ها

 

آموزش نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.sozap.badmen را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.

 

ویژگی نسخه مود شده:

شخصیت اصلی بازی شکست ناپذیر می باشد!

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /