دانلود Heretic Gods 1.11.09 بازی اکشن خدایان مرتد برای اندروید

دانلود بازی اکشن خدایان مرتد Heretic Gods برای اندروید

نسخه مود (خرید رایگان+وی آی پی) قرار گرفت

نسخه Heretic Gods 1.11.09 قرار گرفت

 

Heretic Gods -خدایان مرتد یک بازی اکشن و فوق العاده جذاب در سبک نقش افرینی است که به جرات میتوان گفت جزو بهترین بازی ها برای سیستم عامل های موبایل مانند اندروید و IOS است. این بازی چنان جذاب است که میتواند شما را ساعت ها مشغول خود کند. این بازی در سال 2017 جزو 10 بازی برتر در سبک خود قرار گرفته است و ما نسخه خریداری شده ان را همراه با نسخه مود در اختیار شما کاربران در سایت قرار دادیم. 

 

دانلود Heretic Gods 1.11.09 بازی اکشن خدایان مرتد برای اندروید

 

اگر شما هم به دنبال یک بازی مهیج با کاراکتر و داستانی در سبک فیلم معروف گیم اف ترونز و یا بازی معروف God of war برای موبایل هستید ما به شما بازی خدایان مرتد (Heretic Gods) را پیشنهاد می کنیم این بازی یکی از بهترین بازی های موبایل است و دارای سناریو و گیم پلی جذاب است که هر گیمری را مجذوب خود می کند. این بازی دارای چنان داستان سرگرم کننده و جذاب است که شما را می تواند ساعت ها به خود مشغول کند.این بازی توسط استدیو بازی سازی Curacha Game  طراحی و ارائه شده است و یک بازی نقش محور با گرافیک سه بعدی بسیار بالا است.

 

بازی Heretic Gods تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.3 از 5.0 را کسب کند! از ویژگی های کلی بازی Heretic Gods می توان به مواردی چون تولید تصادفی محتوای ماموریت ها، در دست گرفتن کنترل کارکتر اصلی با ده ها مهارت و توانایی خاص اش، دست یابی به صدها ایتم مختلف در طول ماموریت ها، کنترلرهای لمسی عالی، درجه های سختی مختلف با امکان انتخاب و … اشاره کرد!

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /