دانلود BETA PUBG MOBILE 1.9.3 نسخه بتا بازی پابجی موبایل برای اندروید

دانلود رایگان نسخه آزمایشی بازی اکشن پابجی موبایل برای اندروید

امکانان و قابلیت های جدید نسبت به نسخه اصلی

نسخه BETA PUBG MOBILE 1.9.3 قرار گرفت

 

BETA PUBG MOBILE نسخه آزمایشی پابجی موبایل دیگر از نسخه بازی های PUBG محبوب کمپانی نام آشنای سنگاپوری Tencent Games می باشد. در این بازی باید در کنار ده ها بازیکن دیگر، به صورت آنلاین بازی کنید و برای بقاء خودتان تلاش کنید. کار شما ساده نخواهد بود و چالش های بسیاری در این بازی در انتظار شماست که پیدا کردن منابع، محافظت از خود، تعقیب و کشتار دشمنان و تلاش برای فرار از شرایط سخت بخشی از این چالش ها می باشد. بعد از ارائه نسخه های اصلی PUBG و PUBG Lite ، استودیوی Tencent Games نسخه دیگری از سری بازی های خود را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد.

این نسخه تحت عنوان نسخه آزمایشی پابجی موبایل BETA PUBG MOBILE عرضه شده است و در حقیقت نسخه آزمایشی قبل از عرضه آپدیت برای نسخه اصلی می باشد و مخصوص توسعه دهندگان می باشد. در نسخه آزمایشی پابجی موبایل همان روال نسخه های اصلی بازی اورجینال دیده می شود و این بازی را نباید یک نسخه فرعی یا یک نسخه کم حجم تر و متفاوت تر مثل نسخه پابجی لایت دانست. این بازی در واقع یک بستر جدید برای سازندگان است تا امکانات جدید، مدها و فصل های جدید بازی خود را در قالب یک عنوان جداگانه و مستقل در دسترس گیمرها قرار می گیرد. Tencent Games برخلاف خیلی از بازی های کمپانی های دیگر، محدودیتی برای بازیکنان مختلف جهت دانلود این نسخه اعمال نمی کند.

 

دانلود BETA PUBG MOBILE 1.9.3 نسخه بتا بازی پابجی موبایل برای اندروید

 

در بازی BETA PUBG MOBILE بخش های جدید، فصل های تازه و امکاناتی که نیاز به بررسی دارند معرفی و منتشر شد. اگر پیش از این پابجی موبایل را تجربه کرده باشید، با اولین برخورد در بازی BETA PUBG MOBILE متوجه تغییرات جالب و زیاد آن می شوید. این تغییرات شامل بخشی به نام Arcade Mode – War است. این مد یک بخش جدید و مجزا است که برخلاف کلیت بازی های سبک بتل رویال، بیشتر ماهیتی تیمی و گروهی دارد. از دیگر تغییرات قابل توجه بازی BETA PUBG MOBILE اضافه شدن سلاح ها، آیتم های جدید، نقشه های جدید و لوکیشن های جدید می باشد.

 

با این حال نمی توان گفت که BETA PUBG MOBILE یک بازی کاملاً متفاوت و مستقل است؛ چرا که گیم پلی، گرافیک و زبان طراحی های بازی همان نسخه اصلی می باشد. BETA PUBG MOBILE به خاطر گرافیک بالا و طراحی های کنسول مانند خود، درست مثل نسخه اصلی، یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایلی تاریخ می باشد. جالب است بدانید که این بازی تنها در چند روز توانست بیشتر از 1 میلیون بار فقط در گوگل پلی دانلود داشته باشد! این رقم به نوبه خود یک رکورد جدید می باشد که در کمتر بازی های موبایلی پیشین شاهد آن بوده ایم.

 

نکته مهم:

*این بازی یک نسخه آزمایشی با امکانات جدید نسبت به نسخه اصلی می باشد و برای تست قبل از ارائه ویژگی های جدید نسخه اصلی می باشد. به همین دلیل توجه داشته باشید که ممکن است این بازی بروی دستگاه شما نصب نشود یا پس از نصب دچار مشکل باشد و اجرا نشود با اینحال در صورت تمابل می توانید نسخه اصلی بازی را بجای این نسخه از این لینک دانلودکنید.

* بازی برای اجرا به کد نیاز دارد که باید از داخل نسخه گلوبال و بخش رویدادها این کد را دریافت و وارد کنید.

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

دیدگاه کاربران
2
پاسخ جواد 29 اکتبر 2020

روی گوشی من بالا میاره یا ن


نسخه اندروید: 8.1.0     مدل گوشی: j260

پاسخ مدیر سایت 30 اکتبر 2020

دوست عزیز گوشی شما حداقل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی را دارد و احتمال اجرا زیاد هست ولی با این حال چون نسخه بتا هست باید تست کنید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /