دانلود مون ریدر Moon+ Reader Pro 5.2.8 برنامه کتابخوان اندرویدی

دانلود Moon+ Reader Pro برنامه کتابخوان مون ریدر اندروید

پشتیبانی کامل از زبان فارسی

نسخه پرمیوم و خریداری شده قرار گرفت

نسخه Moon+ Reader Pro 5.2.8-502082 قرار گرفت

امروزه به علت وجود مشغله های زیاد و مختلفی که هر فرد دارد، کمتر کسی می تواند همواره با خود کتاب به همراه داشته باشد و به همین دلیل افراد کمتر می توانند کتاب بخوانند.در چنین شرایطی سازندگان اپلیکیشن، اپلیکیشن های مختلفی را طراحی نموده اند که هر کدام کتاب های مختلف و متنوعی را به همراه دارد و کاربران با استفاده از آن به راحتی می توانند در محیط و مکان های مختلف کتاب مورد علاقه خود را مطالعه نمایند.

 

دانلود مون ریدر Moon+ Reader Pro 5.2.8 برنامه کتابخوان اندرویدی

 

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که در زمینه کتاب و کتاب خوانی تا کنون منتشر شده است اپلیکیشن مون ریدر Moon+ Reader Pro می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی به هزاران کتاب متنوع از نویسندگان مختلف از سراسر جهان دسترسی دارید.یکی از ویژگی هایی که این اپلیکیشن را نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می کند، کتاب صوتی آن می باشد.با بهره گیری از این قابلیت دیگر نیاز نیست متن کتاب را بخوانید و به راحتی و در هر حالت و مکانی حتی در تاریکی می توانید به کتاب مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید.در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون بار در گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.3 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن می باشد.

 

برخی از قابلیت های اپلیکیشن کتابخوان Moon+ Reader Pro اندروید :

دارا بودن تم های اختصاصی و زیبا با قابلیت سفارشی سازی ظاهر برنامه

دارا بودن قابلیت لند اسکیپ (نمایش دو صفحه در یک تصویر برای حالت)

قابلیت محافظت از چشمان کاربران در حین خواندن با حالت شب

پشتیبانی بدون مشکل و حرفه ای از فرمت PDF با سرعت بالا

قابلیت تنظیم سایز فونت به اندازه دلخواه برای نمایش فونت ها

محیط کاربری ساده و کلاسیک + بدون تبلیغات

پشتیبانی از 39 زبان زنده دنیا از جمله فارسی

قابلیت هایلایت کردن متن ها توسط کاربر

 

نرم افزار Moon+ Reader Pro یک کتابخانه ی آنلاین را در خود نهفته است که شامل تعداد بسیار زیادی از کتاب هاست و می تواند فایل های با فرمت TXT ، HTML ، EPUB ، UMD ، fb2 ، CHM ، ZIP و OPDS را برای شما بخواند! از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی نظیر دیکشنری آنلاین و آفلاین، دارا بودن حالت شب، دارا بودن 10 تم متنوع ، 5 حالت خودکار اسکرول، گزینه هایی برای خواندن طولانی و سلامت چشمان شما، طراحی عالی با محیط کاربری جذاب و بدون تبلیغات و پشتیبانی از 38 زبان زنده ی دنیا اشاره کرد و قادرید ان را به رایگان دریافت بکنید!

در مجموع باید بگوییم این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه کتاب و کتاب خوانی می باشد و اگر شما نیز به کتاب علاقه دارید ما استفاده از Moon+ Reader Pro را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /