دانلود اسپاتیفای موزیک Spotify Music 8.7.20.1261 برای اندروید و آیفون

دانلود اسپاتیفای موزیک Spotify Music برای اندروید و آیفون

جدیدترین نسخه ی پریمیوم،هک شده و بدون تبلیغات اسپاتیفای موزیک باقابلیت دسترسی به تمام ویژگی ها

لیست اکانت های پریمیوم برنامه قرار گرفت

نسخه مخصوص کامپیوتر قرار گرفت

نسخه Spotify Music 8.7.20.1261 قرار گرفت

یکی از محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن هایی که تا کنون در زمینه موزیک منتشر شده است، اپلیکیشن اسپاتیفای موزیک Spotify Music می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر خواهید بود موزیک های مورد علاقه خود را (چه ایرانی و چه خارجی) دانلود کنید و از آن ها لذت ببرید. Spotify Music با توجه به دیتا بیس عظیم و کاملی که دارد، به راحتی می تواند رضایت شما را جلب کند و شما دیگر نیاز به اپلیکیشن اضافه ای نخواهید داشت.همچنین جالب است بدانید شما با استفاده از Spotify Music حتی بودن دانلود کردن آهنگ ها نیز به صورت آنلاین قادر خواهید بود به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید و از آن لذت ببرید.

 

دانلود اسپاتیفای موزیک Spotify Music 8.7.20.1261 برای اندروید و آیفون

 

اپلیکیشن Spotify Music در حال حاضر بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندروید در سراسر جهان دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.5 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن است.

 

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Spotify Music اندروید:

امکان گوش دادن به آهنگ ها به صورت آنلاین و دانلود موسیقی ها برای گوش دادن آفلاین

رابط کاربری ساده و دسترسی اسان به موسیقی ها با امکان پخش

امکان اضافه کردن موزیک های دلخواه به لیست پخش

در اختیار قرار دادن موزیک ها با بالاترین کیفیت ممکن

محیط کاربری بسیار ساده و بدون تبلیغات

وجود میلیارد ها موزیک ایرانی و خارجی

 

گوش دادن به موزیک همواره یکی از سرگرمی های افراد در دوره ها و زمان های مختلف بوده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن ابزار های مختلف برای گوش دادن به موسیقی، صنعت موسیقی نیز پیشرفت زیادی داشته است. در حال حاضر روزانه موزیک های زیادی منتشر و روانه بازار می شود که شما با استفاده از سایت ها یا اپلیکیشن های موزیک، به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید و در صورت لزوم آن ها را دنلود کنید.

در اصل اسپاتیفای یک اپلیکیشن موسیقی با دیتابیسی قدرتمند از همه موزیک های ایرانی، خارجی و … می باشد که به شما این امکان را می دهد بدون دانلود و پر کردن حافظه ی دستگاه خود، همه موسیقی های مورد علاقتان را در یک جا داشته باشید و در هر زمانی که مایل بودید به ان ها گوش دهید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پخش موزیک را در دستگاهتان به ارمغان بیاورید! اگر بخواهیم یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای موسیقی اندروید را نام ببرید، نام زیبای “اسپاتیفای موزیک” می درخشد و با ویژگی های عالی اش نظر هر کاربری از سراسر جهان را به سمت خودش جذب می کند!

 

نکات مهم:

*.برنامه Spotify تحریم می باشد و برای استفاده از آن باید از فیلت-رشکن استفاده کنید [با هر فیلترشکنی هم نمی شود ثبت نام کرد ؛ پیشنهاد ما در این لحظه استفاده از Windscribe VPN است]

*. با حساب گوگل به هیچ وجه نمی شود وارد حساب کاربری” Spotify مود شده” شد و یا حتی ثبت نام کرد و شما باید با ایمیل ثبت نام کنید.

*. همه بخش های پولی برنامه به صورت رایگان و بدون نیاز به پرداخت پول در دسترس اند.

*.گزینه دانلود موزیک با اسپاتیفای تحت هیچ شرایطی هک نمی شود و برای استفاده از این قابلیت باید اشتراک پولی با دلار –  $ خریداری کنید.

*.مود های رنگی موجود در جعبه دانلود، از نظر کارایی تفاوتی با نسخه پرمیوم ندارند ؛ همه کامل و پرمیوم هستند و نیازی به خرید اشتراک ندارند، فقط تم و رنگ محیط کاربری آنها با نسخه اصلی فرق دارد.

*.برای اطلاع از پردازنده دستگاه خود و انتخاب یکی از فایل های نصبی موجود [Armeabi-v7a یا Arm64-v8a] می توانید از برنامه CPU-Z استفاده کنید.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /