دانلود تقویم گوگل Google Calendar 2020.10.2 برای اندروید و آیفون

دانلود تقویم رسمی گوگل Google Calendar با پشتیبانی از تقویم شمسی برای اندروید

 

تقویم همواره یکی از اساسی ترین و کاربردی ترین وسایل هر کس می باشد و هر انسانی برای برنامه ریزی دقیق و منظم نیاز به یک تقویم دارد.در حال حاضر با به وجود آمدن اپلیکیشن های تقویم که برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده اند، دیگر کمتر کسی از تقویم های فیزیکی استفاده می کند و اکثر مردم به اپلیکیشن های تقویم روی آورده اند.شرکت گوگل که در تولید اپلیکیشن های کاربردی پیشتاز بوده است این بار اپلیکیشن تقویم را با نام Google Calendar معرفی و روانه بازار نموده است.
شما با استفاده از اپلیکیشن Google Calendar دیگر به هیچ تقویمی نیاز ندارید و با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی به راحتی و در کوتاه ترین زمان قادر خواهید بود تاریخ مورد نظر خود را برسی نمایید و برنامه ریزی های خود را مطابق آن تنظیم کنید.یکی از قابلیت های ویژه ای که در اپلیکیشن Google Calendar گنجانده شده است امکان یاد آوری است.شما با استفاده از این قابلیت کاربری به راحتی می توانید اموری که در روز های آینده قرار است انجام دهید را مشخص کنید و اپلیکیشن Google Calendar در همان روز مورد نظر به شما یاد آوری خواهد کرد که در این روز باید کار مشخص شده را انجام دهید و بدین ترتیب هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد.

 

دانلود تقویم گوگل Google Calendar 2020.10.2 برای اندروید و آیفون

 

یکی از ویژگی های این اپلیکیشن نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه رابط کاربری ساده آن است که هر کاربری به راحتی می تواند از این اپلیکیشن استفاده نماید.
در حال حاضر اپلیکیشن Google Calendar در مارکت گوگل پلی بیش از 1 میلیارد بار دانلود و نصب شده است و این اپلیکیشن کاربردی توانسته امتیازه 4.2 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن است.

 

برخی از امکانات تقویم رسمی گوگل Google Calendar اندروید :

🔴 وجود حالت های مختلف برای مشاهده تاریخ

🔴 امکان اضافه نمودن رویداد ها برای یاد آوری

🔴 امکان نمایش تاریخ های گذشته و آینده

🔴 نمایش دقیق تاریخ و روز های هفته

🔴 حجم کم فایل نصبی اپلیکیشن

🔴 رابط کاربری ساده و آسان

 

در مجموع باید بگوییم اپلیکیشن Google Calendar یکی بهترین اپلیکیشن های تقویم است و اگر شما به زمان و منظم بودن اهمیت می دهید ما استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /