دانلود YoWindow Weather 2.19.13 برنامه هواشناسی قدرتمند برای اندروید

دانلود YoWindow Weather برنامه هواشناسی زیبا و قدرتمند برای اندروید وآیفون

نسخه ی اندرویدی و نسخه ی مخصوص کامپیوتر

نسخه YoWindow Weather 2.19.13 قرار گرفت

 

یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که تا کنون در زمینه پیش بینی آب و هوا برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، اپلیکیشن YoWindow Weather می باشد. شما با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی قادر خواهید بود از آب و هوای منطقه خود تا چند روز آینده مطلع شوید.یکی از قابلیت های اپلیکیشن YoWindow Weather که آن را نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می کند، طراحی زیبا و اینترفیس متفاوت آن می باشد.در برنامه هواشناسی YoWindow Weather هنگامی که شما قصد مشاهده آب و هوا را دارید وضعیت آب و هوا در بک گراند اپلیکیشن به صورت انیمیشن برای شما نمایش داده است خواهد شد.به عنوان مثال هنگامی که هوای شهر شما برفی است، در بک گراند اپلیکیشن برف می بارده و هنگامی که هوا آفتابی است بک گراند اپلیکیشن نیز آفتابی می باشد.اپلیکیشن YoWindow Weather در حال حاضر در گوگل پلی حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندروید در سراسر جهان دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را به خود اختصاص دهد که این عدد خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن می باشد.

 

دانلود YoWindow Weather 2.19.13 برنامه هواشناسی قدرتمند برای اندروید

 

در حال حاضر اپلیکیشن های پیش بینی وضعیت آب و هوا جز بهترین اپلیکیشن های معرفی شده برای تلفن های همراه هوشمند می باشند و شما با استفاده از این اپلیکیشن ها به راحتی و تنها با اتصال به اینترنت می توانید وضعیت آب و هوای محل سکونت خود را تا چند روز آینده پیش بینی نمایید و برنامه ریزی های خود را بر اساس آن انجام دهید.

 

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه هواشناسی YoWindow Weather اندرویدی:

🔴 استفاده از انیمیشن و جلوه های ویژه برای نمایش وضعیت جوی

🔴 نمایش دقیق آب و هوای تمام مناطق ایران

🔴 امکان نمایش وضعیت جوی چند روز آینده

🔴 محیط داخلی جذاب اپلیکیشن

🔴 امکان تظیم واحد دما

🔴 رابط کاربری ساده

در مجموع باید بگوییم اپلیکیشن YoWindow Weather یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه پیش بینی آب و هوا می باشد و شما با نصب آن به راحتی می توانید از وضعیت جوی محل سکونت خود مطلع شوید.

 

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /