کامل ترین مرجع اموزش و دانلود رایگان پارسی زبان

دانلود سالید اکسپلورر 2.8.0 Solid Explorer برنامه مدیریت فایل برای اندروید

دانلود سالید اکسپلورر Solid Explorer برنامه مدیریت فایل برای اندروید

نسخه فول آنلاک شده با تمامی قابلیت ها

پلاگین ها + آیکون پک های اختصاصی

نسخه 2.8.0 Solid Explorer قرار گرفت

 

 Solid Explorer – سالید اکسپلورر یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل که تا به امروز برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است، می باشد.شما با استفاده از این نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند به راحتی می توانید به تمامی فایل های مختلف تلفن همراه خود دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید. شما با استفاده از سالید اکسپلورر به راحتی می توانید فایل های مختلف را حذف کنید، نام فایل مورد نظر خود را تغییر دهید و فایل ها را کپی یا جا به جا کنید. همچنین شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید فایل ها و پوشه های جدید بسازید و در صورت لزوم این فایل ها و پوشه ها را به فایل زیپ تبدیل نمایید. یکی از قابلیت های اپلیکیشن سالید اکسپلورر که شما را از اپلیکیشن های زیپ بی نیاز می کند قابلیت استخراج فایل می باشد. شما با استفاده از این قابلیت کاربردی به راحتی و بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن جانبی، قادر خواهید بود فایل های خود را از حالت زیپ به حالت معمولی تغییر دهید.اپلیکیشن Solid Explorer دارای محیطی بسیار زیبا و جذاب می باشد و این امکان را به شما می دهد تا ساعت ها بدون خستگی از آن استفاده نمایید.

 

دانلود سالید اکسپلورر 2.8.0 Solid Explorer برنامه مدیریت فایل برای اندروید

 

در حال حاضر این اپلیکیشن حدود 5 میلیون بار توسط کاربران اندروید دانلود و نصب شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را به خود اختصاص دهد که این رقم خود نشان از کیفیت بالای این اپلیکیشن کاربردی می باشد.

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین اپلیکیشن هایی که وجودش در هر تلفن همراه هوشمندی نیاز است اپلیکیشن مدیریت فایل می باشد.تا به امروز اپلیکیشن های بسیار زیادی برای مدیریت فایل ها در اندروید طراحی و ساخته شده اند که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند.

 

برخی از قابلیت های برنامه سالید اکسپلورر  Solid Explorer :

🔴 محیط جذاب و کاربردی

🔴 رابط کاربری ساده و آسان

🔴 امکان حذف و جا به جایی فایل ها

🔴 امکان فشرده سازی فایل ها

🔴 امکان استخراج فایل از حالت فشرده

🔴 دسترسی به تمامی فایل های موجود در گوشی

🔴 امکان اشتراک گذاری فایل از طریق FTP

 

در انتها باید بگوییم اپلیکیشن Solid Explorer یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در اندورید می باشد و ما تجربه استفاده از آن را به شما توصیه می کنیم.

راهنمای دانلود

✓ دانلود از سایت کینگ تو نت در تمام سرویس دهنده های اینترنت در ایران بصورت تعرفه ترافیک اینترنت نیم بها محاسبه میشود!

✓ برای دانلود فایل ها حتما از برنامه مدیریت دانلود استفاده نمایید.پیشنهاد ما برنامه ADM می باشد.

✓ برای نصب بازی های دیتا دار، آموزش نصب بازی های دیتا دار را مطالعه کنید.

مطالب مشابه

ارسال دیدگاه جدید

تبلیغات شما
تبلیغات متنی
دانلود واتساپ اندرویدی /دانلود اینستاگرام اندرویدی / دانلود بازی پابجی موبایل / دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل /دانلود بازی فورتنایت /